10.
Hermiona běžela do nebelvírské věže.
Nechtěla nikdy Severuse vidět. On mi dal facku. Jak jen mohl. Proč jsem se do něj jen zamilovala! Strašně moc plakala. Brečela takovou dobu až neměla slzy. Otřela si oči a začala se smát. Z toho smíchu se zase rozbrečela. Po chvilce usnula.MEZI TÍM NA MALFOY MINNOR
,, Nadešel čas Draco. Teď mi můžeš ukázat oddanost. Dám ti jeden důležitý úkol. Musíš zabít Brumbála, ale ještě před tím opravíš jednu skříň. Přes, kterou se dostanou naši přátelé do Bradavic. '' řekl a hlasitě se zasmál. Draco zbledl. Lucius si stoupl a šel k pánovi.,, Děkuji, můj Pane . Moc si toho ceníme. '' řekl a poklonil se. Pán zvedl ruku a mávl ať odejde na své místo.,, No a teď ty Severusi. Co máš pro mě nového? '' Severus se na něho podíval a začal mluvit.,, Pane, jak jsem říkal už minule. Brumbála ví jak Vás zničit. Nepamatuji si přesně, jak to říkal, ale myslím, že mluvil o nějakých věcech, které vás dokáží zničit. Tuším, že viteály. " Pán se na něho podíval s pobaveným obličejem.,, Severusi děkuji za upozornění. '' řekl a zvedl se a odešel.
O TÝDEN POZDĚJI
Prázdniny skončili a všichni studenti se vraceli do Bradavic. Hermiona čekala v klubovně na Harryho, Rona a Ginny. Moc se na ně těšila. Najednou se rozrazili dveře a všichni nebelvíři vstoupili do věže. Když Ginny spatřila Miu okamžitě se za ní rozběhla.,, Mio? Copak se stalo? Ty jsi plakala? '' zeptala se jí zrzka.,, Ne nic se nestalo Ginny. '' hned, jak to do řekla tak se rozbrečela a utekla do pokoje.,, Co se jí stalo? '' zeptal se Ron.,, Hele nevím, ale půjdu to zjistit. '' Ginny šla do její ložnice. Mia strašně plakala.,, Hermi, copak se stalo? Pověz mi to prosím.'' Řekla smutně.,, Ginny, slib mi že to nikomu nikdy nepovíš! '' Ginny kývla hlavou a Mia začala.,, Víš, jak si mě hledala po plese?'',, Ano, pamatuji si to'',, Já ti lhala, nespala jsem v klubovně. Já byla u Snapea.'' její zrzavá kamarádka na ní vykulila oči. A Mia pokračovala dál.,, Ten večer, co si mě hledala. Jsem se opila a šla za Snapem do sklepení. A-",, Ty ses s ním vyspala? '' Mia zakroutila hlavou a pokračovala.,, No a já jsem mu vyjádřila svoje city a prý jsme se svlékla do naha a chtěla jsem vědět, jestli se mu líbí. No a pak se to stalo. Tedy vlastně nestalo. To byl ten největší trapas v mém životě. Usnula jsem když jsme to mále udělali. " Ginny se začala smát.,, Promiň Hermi. '' Mia se na ní ušklíbla a pokračovala dál v příběhu.,, No a pak mi poslal dopis, že se chce se mnou setkat. Já tam tedy šla on se mi omluvil. Pak jsme šli k němu do sklepení. No a pak se to zase stalo. Tentokrát jsme došli dál než minule, ale stejně mě vyhodil. Strašně jsme se pohádali no a já mu dala facku a-'',, Mio, ty jsi napadla učitele? Ale dobře mu, tak! '' Mia zase pokračovala,, a pak mi jí vrátil. '' Řekla. Rozbrečela se. Ginny jí objala a utěšovala. Po hodině se uklidnila a šli spolu do velké síně. Když se blížila k nebelvírskému stolu, tak ucítila ničí pohled. Otočila se a spatřila ho. Ty jeho temné oči. Hermiona se rychle otočila a utekla z velké síně. Ginny se rozběhla rychle za ní, ale nestihla jí doběhnout. Když se Ginny vracela do velké síně, tak se málem srazila se Snapem, který vyletěl, jako střela z velké síně. Ginny se strašně lekla.,, Ginny? Co se stalo? Kde je Mia? Zeptal se Ron.,, Rone já nevím, nestihla jsem jí doběhnout. '' řekla smutně.
Ani neví kam, ale doběhla za nějaký roh. Tam si sedla na studenou zem a rozbrečela se ještě víc než předtím. Hlasitě vzlykala. Najednou uslyšela kroky zvedla se a střela si slzy. Chtěla rychle odejít, jenže do nikoho narazila.,, Hermiono? Jste v pořádku? '' zeptal se jí sametový hlas.,, A-ano jsem. '' řekla aniž by se mu podívala do tváře. Jemně jí pohladil po tváři a ona začala tiše plakat. Zvedl jí bradu. Chtěl vidět její hezkou tvář. Ona však zavřela oči a uhla pohledem.,,No, tak? Koukni se na mě. '' řekl klidu a vyrovnaně.,, Já na vás nechci koukat. '' řekla chraptivým hlasem.,, A nechte mě na pokoji! '' zakřičela na něj a snažila se utéct, jenž on jí chtil za ruku a otočil ke zdi a políbil jí. Mia neprotestovala a spolupracovala. Začal jí rozepínat košili, kterou měla pod světem.
,, Po-počkej prosím. Ne-nechci riskovat, že-že mě tu necháš nahou na chodbě. '' Severus se od ní odtáh.,, Jak to, jako myslíš? '',, No poslední pokusy nebyly moc příjemný. Né že by se mi nelíbily tvoje doteky, ale spíš tvé jednání. Není to celkem příjemné. Severusi vyhodil si mě, jako prašivého psa. A teď čekáš, že ti skočím kolem krku. A vyspím se s tebou na chodbě? '' odstrčila ho od sebe. Měla sto chutí mu nafackovat.,, Hermionko, moc mě to mrzí. Vím, že jsem se nerozhodl, zrovna nejlíp. Ale mám, taky své osobní důvody, které to docela komplikují. '',, A to jsou, jaký? '',, To ti nemůžu říct''. Hermiona mu zabodla prst do hrudi.,, Tak víš co? Až se dáš dohromady ten svůj "osobní život" , tak mi dej laskavě vědět. Nejsme zvědavá na tvé výmluvy! Měj se."
Ruka jí sjela po jeho hrudi a odešla.
ČTEŠ
PŘED VÁLKOU [SS&HG] ✅
FantasyHermiona je šestým rokem v Bradavicích. Co se přihodí mezi ní a Severusem? Jak to bude dál? Veškeré postavy jsou majetkem J. K. Rowlingové. Kromě těchto, které jsou mnou vymyšlené. UPOZORŇUJI, ŽE SE JEDNÁ O MŮJ PRVNÍ POKUS NĚCO VYTVOŘIT. SVÉ POZNÁM...