💞Doamna Agreste?!💞

187 8 3
                                    

𝑨𝒅:𝑴𝒂𝒓𝒊𝒏𝒆𝒕𝒕𝒆?!

𝑴:𝑴𝒉𝒎...

𝑨𝒅:𝑪𝒆 𝒎𝒂 𝒃𝒖𝒄𝒖𝒓 𝒄𝒂 𝒕𝒆 𝒂𝒖𝒅! 𝑰𝒎𝒊 𝒑𝒂𝒓𝒆 𝒓𝒂𝒖! 𝑵𝒖 𝒂𝒎 𝒗𝒓𝒖𝒕 𝒔𝒂 𝒕𝒆 𝒔𝒖𝒑𝒆𝒓𝒊..𝒅𝒂𝒓 𝒂𝒔𝒕𝒂 𝒆𝒓𝒂 𝒂𝒅𝒆𝒗𝒂𝒓𝒖𝒍..

𝑴:𝑵𝒖...𝒎𝒊𝒆 𝒊𝒎𝒊 𝒑𝒂𝒓𝒆 𝒓𝒂𝒖...𝑵𝒖 𝒕𝒆-𝒂𝒎 𝒍𝒂𝒔𝒂𝒕 𝒔𝒂 𝒊𝒎𝒊 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒊𝒄𝒊 ...𝑪𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒂𝒔𝒕𝒂 𝒔𝒖𝒏𝒕...

𝑨𝒅:𝑵𝒖 𝒆𝒔𝒕𝒊 𝒑𝒓𝒐𝒂𝒔𝒕𝒂! 𝑺𝒕𝒊𝒖,𝒕𝒆-𝒂𝒊 𝒔𝒑𝒆𝒓𝒊𝒂𝒕! 𝑺𝒊 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒍𝒆𝒈 𝒂𝒔𝒕𝒂!

𝑴:𝑫𝒆𝒄𝒊?....

𝑨𝒅:𝑫𝒆𝒄𝒊 𝒄𝒆?

𝑴:𝑷𝒂𝒊.....𝒂𝒄𝒖𝒎...𝒊𝒏 𝒄𝒆 𝒓𝒆𝒍𝒂𝒕𝒊𝒆 𝒔𝒖𝒏𝒕𝒆𝒎?...

𝑨𝒅:𝑫𝒂𝒄𝒂 𝒗𝒓𝒆𝒊 𝒔𝒊 𝒕𝒖 𝒑𝒖𝒕𝒆𝒎 𝒕𝒓𝒆𝒄𝒆 𝒑𝒆𝒔𝒕𝒆 𝒂𝒔𝒕𝒂 . 𝑶𝒓𝒊𝒄𝒖𝒎 𝒗𝒆𝒏𝒊𝒎 𝒎𝒂𝒊𝒏𝒆 𝒊𝒏 𝑷𝒂𝒓𝒊𝒔....

𝑴:𝑻𝒆 𝒗𝒐𝒊 𝒂𝒔𝒕𝒆𝒑𝒕𝒂 𝒊𝒏 𝒇𝒂𝒕𝒂 𝒔𝒄𝒐𝒍𝒊!

𝑨𝒅:𝑻𝒆 𝒊𝒖𝒃𝒆𝒔𝒄 ,𝑴𝒂𝒓𝒊𝒏𝒆𝒕𝒕𝒆!

𝑴:𝑺𝒊 𝒆𝒖....

Si ii inchid....Inima imi sare de bucurie in sus! Ma bucur ca mi-am recuperat relatia cu Adrien.Am facut o greseala plecand de langa el....si stiu asta...dar...nu deceaba se spune,,impreuna mutam si muntii!"

..............................

Adrien pov:

Astazi plecam de aici....A fost destul de greu singur aici..In aceste zile dupa ce Marinette plecase....Am avut timp sa ma gandesc...Oare a fost vina mea?Oare ma mai iarta? Cum se simte ? Mi-am pus mii de intrebari de genu.Alya si Nino incercau sa imi ridice moralul....Dar nu..tot vinovat ma simteam.Pana cand ieri.....Marinette m-a sunat...din acea clipa m-am usurat stiind-o in siguranta.

............................

Autocarul franeaza in fata liceului.Marinette era imbracata in niste blugu negrii un palton bej si un fular alb. Era...asa frumoasa!Ies din autocar doar cu privirea spre ea. Din ce in ce ma apropiam mai mult de ea dorinta de a o stange in brate devenea din ce in ce mai puternica!
   Ii sar in brate ea incepend sa rada usor.Asa un ras asa molipsitor...O i-au pe sus ridicand-o era cea mai mare bucurie sa o revad!

Ad:Mi-a fost atat de dor de imbratisarile tale!!

M:Sincer.....si mie mi-ai lipsit mult! Am facut o gresala plec-

Ad:Nu mai vorbi prosti! Nu e vina ta! Acum! Ce e trecut e in trecut! Ok?

Nu spune nimic doar ma strange tare in brate.

.....................................

Marinette pov:

Au trecut aproape 3 saptamani . Am luat vacanta,eu si Adrien bucurandune insfarsit ca eram singuri! Am petrecut Craciunul in New York! A fost asa romantic acolo...Astazi ne intoarcem in Paris . De Zack nu am mai auzit nimic....Totul era,perfect

M:Nu vreau sa mai plec de aiciiiii!

Ad:Haide Mari! Ratam avionul!

M:*ma bosumflesc*

Adrien se intoarce cu fata spre mine si imi zice la ureche.

Ad:Poate,intr-o zi ,vom traii aici,cu familia noastra fericiti! E? Ce zici?

Asta ma facut sa imi imaginez clipa aceea ! Era prea frumos ca sa plec!

M:Bine! De acord!

......

Am urcat in avion asezandune pe locurile rezervate. Eua pun la geam cu castile in urechi asteptand inceputul melodiei redate din playlist.

Adrien pov:

Marinette se pare ca asculta muzica....Eu ma plictisesc de moarte...Nu stiu ce sa fac....Pana cand imi aduc aminte ca am cumparat o carte.si o aveam in bagaj. O i-au si deschid la prima pagina.

,,Iubire in razboi"

Uu.Pare interesant! Ma asez destul de comfortabil si incep sa citesc....

......Dupa 7 ore....

Marinette pov:

Aproape adormisem cand....pe ecranul telefonului imi apare o notificare....

.....:Nu te-am mai vorbit de mult!.De c e? Ti-e frica de mine?"

Raman stana de piatra....Sangele ingheata in mine....Parca..era la inchisoare! Cum a..?
   Incerc sa par nepasatoare dandui seen . Adrien adormise de la atata citit.Fara sa isi dea seama ii fur cartea din mainile lui pentru ca sunt curioasa si voiam sa vad.ce citeste...Wow.....Observ ca a citi ceva.....Cartea are 400 de pagini iar el citise 309 Atat de buna e cartea asta?
    Infine....incerca sa imi limpezesc gandurile uitand mesajul anonim...care nu era defapt atat de anonim...
   Cand..primesc alta notificare....De data asta refuz sa il mai deschid......Si adorm.......

..........

Ad:TREZIREAAAAAAAA

M:Ce cum ?! Cand?! Unde?! Ce arde?!

Ad:Nimic! Haide mai repede ca ne inchid astia in avion...

M:Of....mie lene...

Ad:Bine atunci!Hopa sus!

Aratand spre spatele lui.

M:Ce? Nu! Nu pot! Sunte prea grea!

Ad:Tu ai zis ca ti-e lene! Acum ai propriul tau transport!

M:Adrien...Ne vor vedea toti...

Ad:Si ce? Nu e bine sa ma mandresc cu iubita mea?

La asta mia pus capac...Nu spun nimic,doar ma urc pe spatele lui standui in carca. Mi se parea destul de haios astfel incep sa rad . Iesim din avion ,uni oameni se uitau urat la noi,alti zambeau ,iar alti radeau cu noi! Cand ajungem la iesirea din aeroport ne intapina o surpiza...miiii pe paparazzi!Am uitat de ei...

...:Domnule Agreste! Cand aveti sa o cereti pe domnisoara Dupain - Chang?!

....:Adevart!

..:Da da!

Se aude din toate partile noastre.....Raman putin uimita cand aud spusele reporterilor....

Ad:In curand!

Spune asta si imi face cu ochiul zambind.....Ma omoara baiatul asta....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

              STiuuuuu! Scurt si plictisitor..stiu stiu...nu ma urati da n-am ideii! Help me!!!
Astazi din pacate voi scrie doa run capitol! Maine promit! Vor aparea 2!
Byeeee worlllddd!

                      💞🐞Bug out🐞💞

꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum