ahaks . new bannerr!
TIGA MINGGU KEMUDIAN...
Seokjin's POV
Harini , aku cuti . Bukan sebab aku malas ,Eomma ,
eomma pengsan pagi tadi . Memandangkan aku orang terakhir keluar dari rumah , akulah yang kena bawa eomma .
Sekarang , aku berada di hospital . Sejuk . Dahlah lupa bawa sweater .
Rasa macam duduk dalam peti ais ;-;
"Ahli keluarga Puan Kim Naerin?" Doktor Lee keluar dari bilik kecemasan .
(NOTE : NAMA AYAH DAN IBU SEOKJIN HANYALAH REKAAN SAYA SEMATA MATA !!)
"Saya , doktor . Macam mana keaadaan eomma saya ? " Aku bingkas berdiri dari tempat aku duduk sebentar tadi .
"Kondisi Eomma awak okay setakat ni . Cuma , kamu perlu jaga dia sebaik mungkin . " Doktor Lee memberi nasihat kepada aku . Aku mengangguk sahaja .
"Seokjin hyung !" Seokwoo datang menghampiri aku .
"Eomma macam mana ?" Seokwoo bertanya . Aku hanya memberikan senyuman .Apa agaknya yang jadi dekat office sekarang eh?
KIM'S HOLDINGS
Namjoon's POV
"Semua , sila duduk di tempat masing - masing dan sambung kerja . " aku memberi arahan kepada pekerja - pekerja lain untuk masuk kerja .
Kenapa aku suruh diorang duduk ? Hm .
Diorang party sebab Boss Seokjin takda ." Tuan Kim , kita ada mesyuarat . " ujar pembantu aku , Lee Sarah , wanita berdarah Inggeris + Korea .
Rupa parasnya , seindah namanya . Sayangnya , sudah di'cop' :(Eh , lari tajuk pulak aku .
" Saya akan berada disana nanti . "
"Baiklah ." Sarah pun beredar .
✧・゚: *✧・゚:*
Eunji's POV
Aku sekarang di pejabat baru aku . Aku baru masuk 3 minggu lepas . Bestt~"Puan Soo , ada mesyuarat besar akan dijalankan sebentar lagi ." kata Ryujin . Dia kawan aku , kau tau apa ?
"Ryujin , tak perlu panggil Puan Soo . Aku lagi muda dari kau . Tambah lagi , kau kawan aku . Mende nak formal formal . " Ryujin sengih .
" Eh ! Cepatlah turun . Nanti lambat pulak mesyuarat . " Ryujin memecahkan kesunyian .
"Ha . Yelah ." aku bergegas mengambil fail aku lalu pergi ke dalam lif .
TO BE COUNTINUED..
HUWAA SORRY LATE UPDATEE!! KREDIT HABESS😢
YOU ARE READING
[H/SU] Coffee + Kim Seok Jin
FanfictionStart ; 18th November , 2020 End ;?? "ℓσνє ѕтαятѕ ωιтн ¢σƒƒєє ☕"