Leültem a suli lépcsőjére. Szép nyárutó volt már, még éreztem a nyár, a frissen vágott fű illatát. Szeretek így gondolkodni, kiszellőzteti a fejem.
Lilla leült mellém. Ő az egyedüli és a legjobb lány barátom, bár nem ismerjük egymást régóta, mégis olyan, mintha mindig is barátok lettünk volna. Neki mesélek mindenről, ami velem történik, benne bízok meg egyedül. Most is sokáig beszélgettünk, mint mindig. Szeretek vele beszélni, állandóan megnyugtat, már csak azzal is, hogy a szemembe néz. Eltelt már egy óra is, amikor egy fiú karolta át Lillát.
Ránézett a fiúra, és aranyos mosolya még az én lelkemet is boldogsággal töltötte meg. A fiú nyakába ugrott. Megölelték egymást, és én mosolyogva néztem őket. Jó látni, hogy végre boldog. Hozzám fordultak mindketten, elköszöntek tőlem, és elindultak haza, egymást átkarolva.
Ahogy eltűntek a szemem elől, tovább gondolkodtam.
"Nekem is lesz egy ilyen őszinte szerelmem?"
Nem tudom, talán...
Borzongás futott végig rajtam egyszerre. Valaki hozzámért. Oldalra néztem és csak azt láttam, hogy egy lány hajtotta a fejét a vállamra. A meglepetéstől megijedtem, de nem tudtam felugrani, mert elzsibbadtak a lábaim... A kezemre tette kezét, és megcirógatta.
"Olyan puha a bőre!"- villant át az agyamon, de egy pillanat se telt el, és kíváncsi tekintettel mélyedt a szemembe. Pillantása magával rántott, nem tudtam félrenézni. Nem láttam tisztán az arcát. Csak az ajkait láttam tisztán. Pirosak voltak, de nem rúzs festette pirosra. Közelebb hajolt hozzám, és megcsókolt. Nyugalom töltött el, és öröm....
Felkeltem. Elsőre csak pislogtam, hogy hol vagyok, aztán rájöttem, csak álom volt. Az egész. De még éreztem a számon a lány meleg, és puha csókját.
És elkezdődött a nap...
YOU ARE READING
Álmaim története (Befejezett)
RandomLétezik álom, amit többször megálmodsz. De mi történik, ha az álmaid elkezdenek egy történetet kialakítani?