Proliog

138 3 1
                                    

Hej jestem Marry.
Mam 14 lat i chodzę do prywatnej szkoły w stanie London Kanada-California.Nie wyobrażam sobie życia bez mojej najlepszej przyjaciółki-Katie.Ma ona 7 lat i chodzi do pierwszej klasy.Chodzimy do tej samej szkoły co bardzo mnie uszczęśliwia.Tak wiem, Katie jest ode mnie młodsza o 7 lat ale nas nie oceniajcie. Katie jest bardzo dojrzała jak na swój wiek i jest bardzo miła.Jej crushem jest Morian (czyt. Mołijan) z klasy maturalnej. Tak wiem, to również jest spora różnica wieków ale my uznajemy zasadę „wiek to tylko liczba".Morian przyjaźni się z naszym nowym woźnym-Gustawem.

Gustaw jest nowy ponieważ wcześniejszego woźnego przejechało auto(rest in piece [*]).Gustaw ma 19 lat i jest badi boyem którego boi się każdy.Postanowil znaleźć sobie prace bo nie lubi się z ojcem i chce zarabiać na siebie.Jest średniego wzrostu bo ma 167cm wzrostu.Jest chudy i nosi okulary czasem.Ma lekki zarost i obcięte krótko włosy.Ubiera się zawsze na czarno w obcisłe rurki do kolan, bluzki z mojego bias sklepu (rizerft), czarną banie, zazwyczaj żółte skarpetki które podkreślają jego oczy koloru niebieskiego.Odświętnie ubiera się we wzorki w stylu stritwear.Jego charakter jest tajemniczy bo jeszcze go nie poznałam ale niedawno zauważyłam ze jest bardzo mądry bo liczył miotły w składziku.Poza tym jest przysto hihi.Nie przeszkadza mi to ze jest ode mnie starszy bo i tak jest moim crushem.Od zawsze.I kropka.Bo pamiętajcie...wiek to tylko liczba!

Cześć kochani! Mam nadzieje ze pierwszy rozdział trylogii „wiek to tylko liczba" was nie zawiódł!Mam nadzieje ze postać Gustawa wam się podoba tak samo jak mi i nie będziecie go obrażać bo jest bliski mojemu serduszku.A wiecie dlaczego? Bo jest to opis mojego ulubionego artysty z ulubionego zespołu.BTS!!!!❤️A dokładniej to mowie o Tae.Mam go nawet na tapecie!Nie przedłużając liczę ze dotrwacie do kolejnego rozdziału który opublikuje już dziś.Buziaki!❤️

Wiek to tylko liczbaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz