Peppa era o scroafa grasa si frumoasa care voia sa se futa grav cu un mascul feroce pentru a putea sa-si satisfaca poftele erotice.
Trump era exact masculul alfa dorit de Peppa. Era chipes, sexy si nebunatic. Sa nu uitam ca a avea scula gigantica. Si el isi dorea o scroafa cu care sa-si satisfaca fetish-urile.
POV Peppa:
Deci este vara iar eu stau in parc cu prietenele mele. Ma suna mama.
CONVORBIRE TELEFONICA:
M: Du-te si tu la magazin sa iei doua paini si un parizer cu mustar.
P: Offff! Te urasc! De ce ma pui sa merg la magazin cand ies afara cu fetele!?
M: Nu te mai plange si mars la profi.
CONVORBIRE TELEFONICA INCHEIATA
Ma indrept spre magazin incet, ajung, deschid usa si intru. Merg pe raioane cautand painea, parizerul si mustarul. Le gasesc pe toate si ma indrept spre casaa de marcat.
Dupa ce am platit, ies fericita din magazin, dar un taran imi sare in fata. Ma face sa cad si cade si el peste mine in timp ce mustarul ni se imprastie peste tot pe noi.
T: Scuze, frumoaso, chiar nu am intentionat sa te lovesc dar totusi nu regret ca am dat de tine.
P: Offf lasa... ai noroc ca esti frumos.
T: WOW!!! Esti prima persoana inafara de mama care zice asta.
P: Doamne fereste refuz sa cred asa ceva!!
T: Hei.. daca tot ne-am intalnit nu vrei sa imi dai numarul tau de telefon si instaul?
P: Ba da omg!!! 07******** si @slutty_peppa_secs
T: Te contactez mai incolo papushea!
P:Bine iubitule!!!
Nu imi vine sa cred ca am dat de un barbat as frumos!!!
Ramaneti cu Peppa daca vreti sa vedeti ce se intampla in continuare!