Студ. Точно това беше нещото,което се усещаше,но не само времето беше студено,но и сърцата на нашите герои бяха поразени от студ и празнота. Дори кагота всичко иглежда,че се нарежда се намира някой който да съсипе щастието им.
И именно с тази цел младото момиче крачеше смело по дългия коридор в сградата на компания Накомота. Усмихваше се самодоволно на хората около нея,всякаш притежаваше това място,а и самите тях.
Токчетата и шумно тропаха по мраморния под,а роклята и очартаваше добре оформеното тяло на блондинката. Беше се насочила към един определен кабинет в тази сграда. Много добре знаеше кого ще намери там и точно това беше причина а усмивката на лицето и.
Когато вече беше пред вратата,която я делеше от човека,който толкова опорито търсеше,я отвори без дори да почука и това определено не се хареса на японеца,който спокойно си работеше върху новия проект на фирмата.
-Не са ли те научили да чукаш?-намусено заговори момчето пред нея.
-Мили ми Шотаро,не рабра ли вече,че аз правя каквото си искам?-самодоволно му се усмихна.
Това момче определено имаше характер и то такъв който може да ти е от доста голяма полза стига да знаеш как да го изполваш. Никога не говореше прекалено много и знаеше всичко за всеки в тази компания. За възраста си беше доста опитен и работата му се харесваше на много хора. Определено беше специален.
Сорн обаче не се интересуваше от това колко качествена е работата му. Тя беше там за едно определено нещо и нямаше да си тръгне докато не го получи.
-Ще ти кажа това,което казах и на Даниел. А нямам достъп до тези документи,Сорн. Не мога да ти помогна дори и да искам,а повярвай ми аз не искам.-говореше той докато не отделяше погледа си от листовете на бюрото.
Не му се занимаваше с нея. Много добре можеше да я прецени и не беше човек с когото имаше нервите и нуждата да се занимава. Още когато Даниел му каза какво се иска от него той отказа. Не беше толкова подъл,че да съсипе компанията в която работеше. Не и заради игрички им.
-Ще го направиш,ако не искаш Юта да разбере малката ти тайна.
Шотаро се напрегна щом чу това,което каза,но се опита да не му личи толкова много. Разбира се,че тя го беше проучила и то явно доста добре.
DU LIEST GERADE
Dangerous kiss
RomantikКакво би станало ако се срещнеш отново с човека разбил сърцето ти? Дали ще позволиш да се влюбиш в него отново? Нещата дали ще са същите? Определено не, но дори когато нещата изглеждат непростими любовта намира начин и път към всеки.