1.

222 10 0
                                    

Sziasztok én Rentai Reni vagyok 14 éves. Most megyek 9-be, abba a suliba ahova a bátyám is jár, a Szent Johanna gimibe. Igazabol nem vagyok magas... sőt kifejezetten alacsony 160 cm körül lehetek, de ennek ellenére  versenyszerűen röplabdázok és táncolok, hobbi szinten pedig focizok. Igen tudom elég fura lány vagyok, de így kell elfogadni! Szó volt a bátyámról. Igen.... ő egy igazi seggfej, de azért szeretem. A bátyám velem ellentétben olyan mint egy felhőkarcoló. Ha jól tudom akkor magasan üti a 190 cm-t!!!! Nem is csodálom hogy ezzel a magasságával kosarazik még kézizik is. Persze ezt mind a legjobb fiú barátommal együtt. Ő is rohadt magas, ő is ugyan olyan sportokat űz mint a bátyám, csak annyi a különbség, hogy ő még pluszba focizik is. Tőle tanultam meg én is focizni! De egyébként jól nyomja. 

Uhh basszus majdnem elfelejtettem leírni a nevüket. És még ott vannak a "szüleink" is. A bátyámat Rentai Kristófnak hívják, 18 éves, és most lesz végzős. A legjobb fiú barátomat pedig Antai-Kelemen Ádámnak, vagyis Corteznek hívják, 15 éves, és ő is most lesz 9-es. A szüleinket azért raktam idézőjelekbe, mert konkrétan ránk se néznek! Az anyánk Rentainé Alíz, Amerikában az Apple cég vezérigazgatója vagy mi. Vagyis ezt úgy kell érteni hogy anyu családja hozta létre ezt a céget, még a márkát is. Az apánk pedig Rentai Gábor, ő is szintén Amerikában a Lamborghini gyártó cég vezérigazgatója vagy mi a rákja. Ezt is ugyan úgy kell érteni mint anyuéknál, csak ezt az egészet apu családja hozta létre stb, stb... Ezekből kiindulva nem vagyunk szegények. Anyuék mindig azt akarják hogy költözzünk ki hozzájuk, de nekünk már rutinosan az a válaszunk rá hogy "Biztos hogy nem!". Ilyenkor megharagudnak ránk és azzal "fenyegetőznek", hogy nén adnak pénzt 1-2 hónapig, mire mi ki szoktuk röhögni őket. Hogy ilyenkor miért is nevetünk? Amikor egy NORMÁLIS gyereknek az a legnagyobb problémája ha nem kap pénzt? Akkor most soroljam? A házunk az inkább hasonlít egy luxus villára mint egy házra. Van saját bejárónőnk még szakácsunk, akiket anyu még apu külön-külön ők fizetnek és nem mi. Ennek a tetejébe anyu egyfolytába küldi a még ki nem jött termékeket hogy próbáljuk ki, apu pedig csak úgy küldi az autókat szóval van abból is egy pár. Jaaaj és a bátyám még én külön-külön kapjuk havonta a bankkártyánkra az 1-1 milliót! És ez a rendszer kb. 5 éve megy...
És akkor most képzeljetek el hogy mennyi pénz van a kártyánkon, és mennyi Lamborghini van a garázsba.

10 éves koromig éltünk Amerikába, ameddig a Nagyi élt.
Csörtettél is ott ismerkedtem meg. Még az oviban. Amikor is  a bátyámtól eltanultam magyarul káromkodni. Azt pontosan nemtudom hogy honnan tanulta, de van egy sejtesem hogy anyuéktól. Jaaa és igen anyuék béreltek nekünk magyar tanárt hogy tudjunk a rendes anyanyelvünkön.
Na de ugy volt az ovis story hogy én olyan 3-4 eves lehettem, es elkezdtem csunyan szidni az ovónőt  mert en nem akartam aludni, ő pedig azt akarta hogy aludjak, és az ovónő  is csak angolul tudott. Ezt Cortez meghallotta és elkezdett nagyon nagyon nevetni. Mellékesen kozolnem hogy Cortez olyan 4-5 éves lehetett. Aztán odamentem hozzá, és megkérdeztem tőle, hogy " Te értetted amit mondtam?" Mire a válasza az volt hogy "Hogyne értenem!" volt. Azóta elválaszthatatlanok vagyunk. Amit őszintén nem is bánok! A bátyámmal együtt mindig azt mondogatják hogy attól hogy ilyen picike vagyok, attól a szemükbe óriási. Még hogy én mindig a hercegnőjük maradok, mert régebben mindig olyat akartam, meg olyat is játszottunk, hogy én vagyok a hercegnő, és vagy Cortez, vagy Kristóf a lovagom, a másik meg a gonosz elrablóm. Még olyat is szoktak mondani hogy ok majd mérvedének ha esetleg én nem tudnám magam. Nagyoooon szeretek őket! Mag de ennyi elég belőlünk. Holnap lesz valami erdőbe a gólyatábor, valami tó közelébe, amibe lehet fürdeni, úgyhogy még kell pakolnom pár cuccot....































































































...







































⬇️



























Még mindig lefelé!!



















































Na már csak egy pici kell!!!




































Folytatjuk....

SZJG Másképp... Ha Reni és Cortez legjobb barátok lennének...Where stories live. Discover now