Acasa suntem intampinati de mama,tata si Domnul Agreste.
Mm:Marinette !Adrien! Ce ma bucur sa va revad!Cum a fost calatoria!
Ad:Foarte...relaxanta! Multumim!
Tm:Haideti veniti! Am pregatit masa .
Ne asezam cu toti la masa asteptand primul fel.
G:Deci..ce planuri de viitir mai aveti!
M:Pai-
Ad:As avea eu unu.....cu tine!*asta spunand putin mai in soapta*
G:Poftim?
M:Um...Adrien...a...a vrut sa zica ca....ne gandeam sa ne mutam acolo candva!
Mm:Daca asta doriti!
Ii dau un ghiont lui Adrien in semn de ,, poartate normal fata cu ai mei"
El isi da ochi peste cap astfel ma face sa ma scuz de la masa si sa il trag pana la el in camera!M:Ok..Adrien..te rog din suflet poartate normal! Stiu ca e ciudat ca stam la masa cu Hawk Moth dar....te rog!
Ad:Voi incerca....dar nu promit nimic!
Adrien pov:
Oare pentru ce naiba face asta?! De ce le face rau oamenilor?! Nu stie ca e un monstru? Pentru orice ar vrea miraculosii nostri.....poate fi doar malefic.....
..................
Ne bagam in pat imbratisati adormind linistiti dupa o zi plina .......
....................
Este 1 noaptea cand aud o bubuitura dinspre centru....Marinette doarme asa ca nu am vrut sa o trezesc....Ma transform astfel iesind pe geam.
Ajung in locul faptei unde surprinzator a aparut insfarsit!Mn:Insfarsit ai aparut batrane!
Hw:Cred ca ne-am jucat destul in acesti ani,nu crezi Motanel? Si buburuza te miraculoasa unde e?
Mn:Ce te intereseaza pe tine!
Hw:Miraculosi vostri!
Marinette pov:
Ma trezesc buimaca in miezul noptii si observ ca Adrien nu e langa mine. Al doilea impul era sa imi verific telefonul...Nimic...Apoi observ pe geam niste fum venind dinstre centru...O nu...Adrien!
Fug spre geanta mea unde o gasesc pe tikki.Ma transform ,punctul meu de destinatie fiind centrul.
Ajung..acolo il vad pe...Hawk Moth?! E o nuotate! Nu cred ca a venit pur si simplu...sigur are un plan....Nu vine asa din senin si poof! Gata! Pune ceva la cale....Ma alatur lui Adrien in lupta..Mn:Domnita!
Lg:Taci si fa!Hw:Ce sa faca? Of copii blegi !
Ne ataca din toate partile .Noi aparandune pana cand Adrien nu mai rezista si strica tor planul.....nu nu nuuu...
Mn:Sti ceva?! M-am saturat de asta tata! De ce faci asta?! De ce ii faci pe oameni sa sufere?! De ce esti asa de crud.....
Hw;Ta..tata?
Mn:Da tata! Eu sunt Adrien!
Lg:Adrien nu ce faci?!
Mn:Castigam mai usor asa!
Hw:Dar..de unde sti?
Mn:Am metodele mele!
Hw:...Adrien....atunci....O sa imi fie mai usor sa iti i-au miraculosul!
Mn:Ce?...
Incepe sa il atace eu incercand sa il apar....
Mn:De ce faci asta?! De ce?!
Hw:Tu nu realizezi ?! Pentru mama ta Adrien! Daca fuzionezi miraculosi vostri iti va putea da o dorinta! Aceeia e sa o readuc la viata Adrien!
Mn:Nu! Tu nu iti dai seama?! Exista un pret! Daca o readuci la viata altcineva drag va intra in coma! Tu nu vezi?! Vrei sa ma omori?! Doar pentru greseala ta?!
Hw:Nu m-am gandit la asta inainte...
Lb:Domnlue Agreste...Daca o readuceti la viata nu va fi la fel! Va rog...Chiar vreti sa va pierdeti propiul fiu?!
Nu ma gandeam ca planul de a reduce totol cu vorba va functiona...Dar se pare ca da....Domnul Agrete se aseaza in gemuchi dandusi miraculosul jos....Eu instant de a nu mai face ceva ,ii i-au miraculosul .
G:Imi pare rau.....nu am vrut...doar...ca...ii simt lipsa....asa de mult...
Mn:Tata...si eu o simt....Cel mai rau lucru a fost ca tot acest timp cand sufeream...sufeream si din cauza ca te-am pierdut....,te-am pierdut ca tata! Nu aveam cu cine sa plang,sa rad....sa sufar.....Te-ai inchis in tine crezand ca imi vei face bine....Dar...pana cand am cunoscuto pe Marinette...Parca curcubeu a rasarit din nou pe strada mea...
G:Nu mi-am dat seama...Sper sa ma ierti!
Mn:Eu te-as putea ierta...dar nu cred ca tot Parisul o va face....Imi pare rau dar va trebuii sa mergi la inchisoare...
G:Inteleg...
Adrien pov:.
Atunci tata a facut ceva ,care m-a uimit...A plans in bratele mele.....Eu si Maarinette ne detransformam astfel tata a fost luat de politie si dus la sectie...
.....................................
A trecut un an de la infrangerea lui Hawk Moth! Totul a revenit la normal!Eu si Marinette ne-am mutat acum 3 luni in New York unde ..surprinzator suntem vecini cu Alya si Nino! Ce poate fi mai perfect?!
M:Iti dai seama?!
Ad:Mhm?
M:Acum cativa ani nu credeam niciodata ca voi trai asa! Cu tine!
Ad:Totul se intampla cu un rost!Pitic!
Totul este perfect! Mai ales ca in curand vom avea un Agreste Jr.!
Si cu asta inchi aici ,jurnalule! Nici nu imi vine sa cred ca am scis tot aici! Acum ,in acest jurnal va fi mereu pastrat povestea noastra de iubire.Semnat,Doamna Agreste ,Domnul Agrete si in curand Hugo Agreste!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Ok lume!
Nu nu nu!
Nu va intristati! Nu se termina aici! Avand in vedere ca sunt doar 38 de cap. Voi face 40.Asta insemnand ca vor fi doua bonus in care va voi povesti povestea lor in continuare!
Nu imi vine sa cred ca am terminat cartea! Tot ce a fost povestit au fost defapt amintirile scrise de Marinette in jurnalul ei..deci totul a fost ca un jurnal!
Ne vedem curand !🐞Bug out!🐞
CITEȘTI
꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|
RomantizmDupa calatoria lor in New York totul s-a schimbat intre cei doi indragostiti!Oare cei doi isi vor dea seama ca sunt facuti unul pentru altul?!🐞 (Stiti cine e Buburuza...bla bla...si despre episodul special din New York! Pai aceasta este continuarea...