Capitolul 1

36 0 0
                                    

Caroline's pov

Ma mut
Nu lăsați-mă  sa reformulez asta.
Ne mutam
Nu. Din nou
Ne  mutam cu noua soție a tatălui meu
Nu, tot nu e bine.
Eu, tatăl meu și soția lui și cei doi băieți ai ei
Băieți?!
Băieți?!

Ce-o să fac?
Stăteam pe podeaua dormitorului vechi și m-am uitat în jur să-mi văd întreaga viață în cutii chiar acum. Am împachetat totul.
Eram pregătita in  cele din urmă cu împachetarea.
Am privit în sus când am auzit mașina companiei parcand pe alee și am inspirat adânc în piept.
O noua casa, o noua viata și doi frați vitregi. Nu i-am întâlnit încă, ceea ce a fost ciudat, dar m-am întâlnit cu soția tatălui meu o de o mulțime de  ori , am ieșit împreună de fapt Dar băieții ei nu au venit niciodată.Tata a ieșit cu ei de câteva ori, dar nu știu cine sunt ei. N-a menționat niciodată totul din întâlnirile lor.
Cred că era de înțeles, dar știi dacă nu mă plac?
Dovlecel! Trebuie sa cobori îți vor duce cutiile în duba —L-am auzit pe tata țipând  la mine și m-am încruntat. El ar  trebui  sa nu-mi mai spuna dovlecel. M-am ridicat repede și mi-am pus geanta pe umăr.
Mă grăbesc să-mi iau chitara. În nici un caz nu las asta acolo. M-am urcat în mașina tatălui meu și a început să conducă. L-am putut vedea oferindu-mi priviri îngrijorat ca am fost un pic supărată pe el.
Jules și tatăl meu s-au căsătorit în secret. Vreau să spun ei au fost împreună  o foarte lungă perioadă de timp dar  n-am avut nici o idee atunci când s-au dus la  "două zile singuri" ca aceștia  au decis  că se vor căsători?!
—Poți să nu-mi mai spui dovlecel tată? — L-am întrebat în liniște și a chicotit.
De ce? îmi place. — mi-am rotit ochii
—Tată, te rog? Nu vreau să știe restul că vor râde de mine. — el a chicotit și l-am privit cu ochii largi. Chiar și el râdea. Ugh. A parcat pe noua noastră alee și am ieșit în timp ce mă uitam în jur.
Casa era imensă. 4 dormitoare, 3 bai și o mulțime de alte lucruri bune. Tatăl meu a promovat nu cu mult timp în urmă, acum e director de afaceri. Pot vedea alte masini acolo, poate sunt a le lui Jules și a băieților. Am zărit doi tipi stând la ușa din față și Jules zambind si fluturandu-ne.
—Acum e timpul— am mormăit Și tatăl meu a început să râdă pe gluma  mea jalnica și îmi îmbrătiseaza umărul meu ca să  ne apropiem. Tata s-a dus să o îmbrățișeze și să o sărute pe Jules. Ew. Sper că nu trebuie să mă uit prea mult la asta.
salut—spun eu către cei doi băieți

Samuel's pov:

—Salut— Am răspuns gol la fata. Xander rămâne tăcut, mama noastră  ne-a spus despre ea, ea a întâlnit-o de câteva ori înainte, dar niciodată nu am acordat cu adevărat o atenție, la urma urmei, ea este doar fiica omului căsătorit cu mama
—Sunt Caroline Jade West— Salută fata emoționată
Xander Williams— spune fratele  meu  aspuru, ținându-și mana, Caroline  da mana și se uita la mine emoționată Oftez.
Samuel Williams. Ma bucur sa te cunosc — Adaug, strângând mâna, semi-entuziast.
Veniți  înăuntru— Spune mama fericită. Intrăm pe ușă și Caroline și tatăl ei se uită prin casă.—Caroline, vei fi în vechea cameră de oaspeți, băieții îți pot arăta unde e totul. Tatăl tău și cu mine avem ceva de recuperat.—  Spune mama mea, vocea ei era scăzută. Îl târăște pe tatăl Carolinei în dormitorul ei.
Oh, ce naiba? — Spune Xander
Da, asta a fost o mișcare ciudătica— Adaug. Caroline stă în fața noastră, în liniște și ciudat. —Haide, o să-ți arătăm împrejurimile.— Eu spun, arătând prin ușă, la camera oarecum goala
E frumos, mult mai mare decât vechea mea cameră. —  zambeste  Caroline, în căutarea a  ceva mai confortabil
Și două uși mai jos pe stânga este baia —adaugă Xander, arătând în direcția de către baie, Deși nu era singurul din casă.
Tu ar trebui să fi în măsură să găsești  totul destul de ușor— Continui
Multumesc— zâmbește Caroline
Ne întoarcem în salon și ne așezăm, înainte să-mi sune telefonul. L-am scos din buzunar și am răspuns.
—Bună ziua, Sam la telefon—Eu zic.
Hei Sammy! — Răspunde o voce. Recunosc cine e, Caitlyn, e de vârsta mea, dar toată lumea știe că îl vrea pe Xander. —Mergem cu toții în oraș în curând, tu și Xander ar trebui să veniți— Adaugă Caitlyn vesela. Mă uit la Xander.
Da, o sa vad, sora noastră vitrega s-a mutat cu noi, asa ca te anunț— răspund
E în regulă, Distrează-te, ne vedem mai târziu cu Xander. — Spune Caitlyn, închide telefonul. Ma uit la  Xander.
Ghici cine a fost— spun eu viclean
cine? — Întreabă Xander
Caitlyn, vrea să ne întâlnim curând.— Îi răspund lui Xander și își  scutură capul.
Puteți pleca, nu mă deranjează.— Spune Caroline și eu rad.
Nu suntem chiar atât de răi încât sa scapi de noi asa repede. — Caroline zâmbește
Ei bine, asta e bine. N-am mai avut frați până acum.— Ea răspunde

Camera se liniștește și auzim sunetul unei ușoare ciocniri,  venind din camera mamei noastre. 

Bine, e timpul pentru o plimbare?? — Spune Xander. Mă ridic repede în picioare Și îmi iau cheia.
Da, să mergem.— Am răspuns, mergând spre ușa din față, fără ezitare

---—-----------------------------------------------------

Hi guys! Am postat primul capitol din aceasta carte care repet.. Este tradusa
Autaorea principala a cărții în limba engleza 
MayCox

Cartea se numește *being in love with my stepbrother*
Sper sa va placa aceasta carte... Eu sincer ma distrez traducand-o și citind-o și mi se pare super interesanta. Sper sa va placa va astept in comentarii... Si vreau un nume pentru comunitatea noastră... Puteți să-mi scrieți în privat
Și a da... Scuzați greșelile gramaticale

Va pup❤️❤️❤️

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 11, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fiind îndrăgostită de fratele meu vitreg *TRADUSA *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum