Tahta Peşinde...

26 0 0
                                    

Hemn arabanın arkasından bağırdık ;

   - heeey dur, hırsıııız  o bizim tahtamz, nereye gittiğini sanıyorsun??  Tabi ki cevap gelmedi ve toz bulutuna karışıp gitti. Plakasını almıştık. Hemn polise gidip Plakanın adresini öğrendik. Yusuf'un babası bize arabayı vermek istemesede verdi. Çünkü bizi çok seviyor ve neredeyse her dediğimizi yapıyordu. Atladık arabaya yanımıza : muşta, çakı, beyzbol sopası vb.  Aldık çocuk nasıl biri nerden bilebiliriz ki??

    Adrese vardık fakat zile basmadık. Çocuğun evden çıkmasını bekledik. Temiz bir dayak atacaktık. Kapı açıldı ama o çocuk değildi hemn koştuk yanına. Çocuğun burda oturup oturmadığını sorduk. Babası ilk önce neden sorduğumuzu sordu. Bizde ;

     - o kişi bizim kaykayımızı çaldı, dedik.

     - bn babasıyım oğlum böyle birşey yapmaz, emin misiniz?  Diye sordu.

      - evt eğer çocuğunuzla konuşursak daha iyi olur.

      - hayır, diye cevap verdi. Ekledi, sonra vurun, dövün değil mi??

      - yapmadan önce düşünseydi, siz de iyi eğitm verseydiniz çocuğunuza, dedim. Sonra sağlam bir yumruk geldi suratıma. Arkadaşlarım adama vuruyordu. Adam hiçbir şey yapamıyordu.

       - durun, dedim. Adam suçlu değildi. Suçlu olan çocuğuydu. Sesleri duyup dışarı geldi çocuk. Yusuf çocuğa yumruk attı. Çocuk çok cılızdı. Hemn yere yattı, karşılık veremedi. Bn bekleyin vurmayın, dedim. Adamlar çok fakir gözüküyorlardı. Arkadaşlarımı kenara çekip onlarla konustum.

          Çocuğa yaptığı şeyin yanlış olduğunu, asla ne olursa olsun böyle şeyler yapmaması gerektiğini söyledk. Ve tahtayı onlara bıraktık. Babası ilk önce kabul etmese de babasını da ikna ettik.  Babası karşımızda çok mahcup olmuştu, oğlundan böyle bir şey beklemiyordu belli ki. Çocuk babasından özür diledi. Ama babası çocuğa bir tokat attı. Çocuk ağlıyordu. Lütfen böyle yapmayın, dedim. Ulaşamadığımız şeylere de bazen ilgimiz olabilir, oğlunuzun yaptığı şey doğru olmasa da ona vurarak değil, öğreterek bu yanlıştan ayırabilirsiniz, dedim.  Babası "haklısın"  dercesine kafasını salladı. Sarıldılar. Çocuk çok sevinçliyidi. Fakat yusuf hala sinirliydi. Ama eve gidip güzel bir parti yapıp sızana kadar...

        ARKADAŞLAR ÇOK AZ KİŞİ OKUYOR BU YÜZDEN  OKUYUCU SAYISI ÇOĞALANA KADAR YA DA 1 - 2 GÜN ARA VERMEK İSTİYORUM.  LÜTFEN YORUM YAPIN DÜZELTMM GEREKEN YERLERİ SÖYLEYİN. ŞU AN ACEMİYİM AÇIKLAMADA DA YAZDIM. İLK YAZDIĞIM HİKAYE. YARDIMCI OLUN...  OKUYANLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.  YORUM DA BIRAKSANIZ NE DE GÜZEL OLUR.

Sörf Tahtası..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin