15

440 16 0
                                    

Dimineața ora 10:00

N/t pov*

Toată noaptea nu am închis un ochi.Sunt foarte obosită.Sunt scoasă din gândurile mele de Jimin care tocmai a intrat în cameră.

Jimin:Neața iubire.

N/t: Neața.Cum ai dormit?

Jimin:Am dormit bine.Acum du-te tu și culcă-te.Stau eu cu Suho.

N/t:În curând ar trebui să se trezească Suho și trebuie să îi dau de mâncare.Promit că după ce îi dau de mâncare,merg și mă culc.

Jimin:Bine,dar acum vino aici.*spune și își deschide brațele.*

Mă ridic de pe fotoliu și îl iau strâns în brațe.Jimin mă sărută pe frunte și mă strânge și el în brațe.Stăm așa minute bune,iar eu îmi simt ochii grei.Când eram aproape adormită,Suho începe să plângă.Mă îndepărtez de Jimin și îl iau în brațe.

N/t:Jimin,te poți duce te rog la farmacie să cumperi medicamentele prescrise de doctor.

Jimin:Desigur.Mă întorc cât de repede pot.

N/t:Ok.

Jimin mă sărută scurt pe buze,apoi pleacă la farmacie.Eu îi dau de mâncare lui Suho,apoi îl îmbrac.

După ce îl îmbrac,ies din camera lui și cobor jos,mă pun pe canapea și îl aștept pe Jimin

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După ce îl îmbrac,ies din camera lui și cobor jos,mă pun pe canapea și îl aștept pe Jimin.

Jimin pov*

Acum am ieșit din farmacie și mă îndreptăm spre mașină.Dintr-o dată telefonul meu începe să sune.Îl scot din buzunar și văd că mă sună Jin.

Convorbire telefonică*

Jin:Alo.

Jimin:Alo.

Jin:Pe unde umbli?.Vino acum acasă.

Convorbire telefonică încheiată*

Nu apuc să spun ceva că deja Jin a închis.Intru în mașină și plecăm spre casă.După 10 minute ajung.Cobor din mașină și intru în casă.Merg în sufragerie și îi văd pe băieți.Când mă văd se ridică repede de pe canapea și vin la mine.

RM:Unde ai fost aseara?

Jimin:M-a sunat N/t și mi-a spus că Suho vomită și are febră.Când am auzit nu am mai stat să vă scriu un bilet.Am mers și i-am luat pe N/t și Suho,apoi am mers repede la spital.

Jin:Este bine Suho?

Jimin:Da.A zis doamna doctor că a prins un mic virus și că nu este grav.

Jungkook:Ce bine că nu este nimic grav.Acum ce face Suho?

Jimin:Nu știu.Eu am mers să iau medicamentele de la farmacie.Urc repede să mă schimb,apoi merg la N/t.

RM:Ok.

Te-am iubit și încă o facUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum