" bikac gun daha kalsan olmaz mı?"
Özlem en yakın arkadası Elfida nın daha gitmesını istemıyordu.
"Yeni gelmistin zaten niye boyle apar topar gitmek zorundasın ki"
Özlem gercekten de Elfida nın daha gitmesını ıstemıyordu. Elfida Ozlem ın cocukluk arkadası sırdası ve en yakın arkadasıydı fakat babasının isi yuzunden koyunden ayrılmak zorunda kalmıslardı. Bu yuzden uzun zamandır konusamıyor gorusemıyorlardı. Özlem gercektn arkadasını ozlemıstı. Ama fazla ısrar etmenın anlamıda yoktu önmli bi nedeni var dmek ki...
" Peki o zmn ama ne zaman eline fırsat gecerse mutlaka gel olur mu?" Diye sordu özlem
" peki peki ama hep ben gelmicem sende gel"....
Konusa konusa durağa varmıştık.Duraga vardıgımızda otobusun gelmedigini gorduk ve konusmaya devam ettik. Biz konusurken otobus geldi. Elfida valizlerini yerlestirmeye basladı. O kadar yetenekli bi arkadasım var ki valizmeri yerlestirirken benimle de vedalasmayı ıhmal etmiyordu.Tüm bunlar olurken yıgenım Gül ün benimle geldigini yeni farkediyordum (elif 6 yaşında burda)
Otobüs bıraz daha bekledikten sonra hareket edeceginin sinyalini verdi. Yagmur otobuse bınmek icin yanımdan uzaklastı ve otobuse bındı otobus gozden kaybolana kadar el salladım. Hatta otobus coktan gitmisti ve ben hala mal gibi el sallıyodum. Hala sallıyorum lanet olsun yeter bu kadar neyse yanımdaki elifin elinden tutarak onu suruklemeye basladım evet evet aynen oyle resmen surukluyodum şu an kızı. Yurumeye devam ettik. Bi yere kadar geldigimizde bir agaca carptıgımı hissettim. Ama bi dakka yolun ortasında agacın ne isi vardı?? Aow Yakısıklı bı agac agac bı yakısıklı bı yakısıklı agac şu an beynim bagımsızlıgını ilan etmis durumda. Ama bu, bizim mahallede boyle bı yakısıklı var mıydı ya vardıysa da bizim mahallede ki yılısık kızlar nasıl farketmediler. Demek ki askere fılan gitmisti. Ben beynimdeki ic savasın derdiyle ugrasırken karsımdaki yakısıklı bı de gulumsemezmi. Oglum sen gulme gulunce ne kadar tatlı oldugunun farkında mısın sen??
" Özlem?"
Evet evet adımı biliyo bunu bılıyorum beni takip ediyodu zaten takip ediyo derken....
Bi dakka ya ben size hikayenin basını anlatmadım...
Merhabaa :D acemi olduğumu hikayenin yazılış şeklinden anlamışsınızdır.Evet ilk defa yazıyorum.Gerçekten çok güzel bi hikaye olcak.Bu yaşanmış ama unutulmuş güzel bi anıdır.İşallah beğenirsiniz.Öptüüm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK BU MU
RomanceFazlasıyla erkek dusmanı bı o kadar da güzel köylü kızı ve ona deliler gibi aşık olan yakışıklı delikanlının unutulmuş hikayesi... Köylü kızının aklındaki tek soru işareti " AŞK BU MU?? "