6. Rész.

598 15 0
                                    

Szept. 1.

Izgalmas nap volt! Az biztos.

Mivel egész este Ricsivel chatoltam picit fáradt voltam, de izgatott is.
Már 7:30 volt mikor átmenet a bátyámhoz, hogy induljunk mert nem akarok elkesni.
-Kopp kopp. -kopoktam de nem kaptam választ.
-Antai-Kelemen Ádám mi a feszes fenét keresel az ágyban?? -ordítottam rá.
-Lizi nyugi beérünk. -takarta be a fejét.
-Nem nem nem! -kiabáltam. - Nem cseszed el az első napom mert te nem tudsz felkelni. -ütöttem a párnájával amit az előbb rántottam ki a feje alól.
-Jól van! -kiáltotta el magát egy kicsit hangosan amire abba hagytam a püfölését. - Oda érünk nyugi. -nyugtatott volna ha nem kiabálok megint.
-10 perc mire oda érünk ajánlom, hogy 5 perc múlva kész legyél mert még ismerkedni is szeretnék azt osztály tarsaimmal. -nyugodtam meg.
-Jól van te gondosz törpe. - ölelt át.
-Na húzzál a fürdőbe! -löktem el magamtól nevetve.

Már vagy tíz perce dörömbölök a fürdő ajtónál álva, de semmi jel hogy él a bátyám. Már 7:50 van!!
-Ádám! -szóltam olyan hangon hogy mindjárt sírok.
-Lizi itt vagyok!-jött ki a fürdöből.
-Mit csináltál eddig te barom?? -förmedtem rá.
-Hát a hajam! -nevette el magát.
-De hát tiszta koc! -csodálkoztam
-Így állítottam be! -vigyorgott.
-Akkora egy barom vagy Antai-Kelemen!!! -löktem meg.

-Akkor... Ne ess el! -tanácsolta Cortez és mind a ketten felpattantunk a gördeszkánkra és sietünk a suliba. 7:55kor...
Elkéstünk senki nem volt az épület előtt se a folyosókon. 8:03kor értünk be.
-Ádám most mit csináljak? -kérdeztem halkan.
-Semmit kint maradsz ezen az órán mint én és majd szünetben be mész a terembe. -tanácsolta.
-Nagy szart! -mondtam egy kicsit hangosabban. -Hol az én termem? -kérdeztem tőle.
-Itt a mi termünk mellett. -mutatott a mi osztályunkra. - Sok sikert hugi! -ölelt át. -Ja és nem haragudj amiért elkéstünk miattam. -nézet rám
-Nem haragszom te hülye. -mentem oda hozzá mégegyszer megölelni.

És akkor most kezdődik életem egyik legjobb időszaka...

-Kopp,kopp. -kopogtam be.
-Igen? -szólt egy férfi hang a teremből.
És be nyitottam.
-Elnézést szeretnék kérni a zavarásért,de én úgy tudom, hogy ebbe a terembe járok. -mondtam ilyedten.
-Mi a neved? -kérdezte tőlem.
-Antai-Kelemen Liza. -válaszoltam.

Antai-Kelemen Eliza a Szent Johannában-(Cortez húga) Where stories live. Discover now