DEDEKTİF MURRAY KİMDİR?

2 0 0
                                    

Türkiye'nin en kalabalık şehri olan İstanbul'da doğan Murray'ın annesi İsveçli, babası ise Türk'tür. Murray yazları Ege'de yaşayan babaannesinde kalmaktadır. Her ne kadar annesi ona "İsveç'e gidelim" dese de, Murray  ısrarla "Ben içime temiz doğa havası çekmek, köy hayatı yaşamak ve de kuzenlerimle kalmak istiyorum." der.
Annesi onu hiçbir zaman kıramaz ama karşılığında "Derslerini ihmal etmeyeceğine dair söz ver" der. Murray, annesinin sözünü tutar.
  Yine bir okul bitimi olan Yaz mevsimi gelmiştir. Karnesini pekiyiyle alan Murray heyecan içinde valizini hazırlayan annesine yardım ederken şu soruyu sorar: " Anne, sende Ege'ye gelir misin?" Annesi, başını hüzünlü bir şekilde sallayarak "Üzgünüm, Murray maalesef gelemem bu sefer şirkette işler yolundan çıkmış hatta sen 3 hafta fazladan kalmak zorunda olabilirsin." der. Murray, şaşkın bir yüz ifadesiyle mutlu bir şekilde yerinde zıplar. Çünkü Annesi 3 aydan fazla kalmasına izin vermez. Yarı sevinçli yarı üzgün bir şekilde annesine "Ollleeeey! Fazladan 3 hafta kuzenlerimle geçireceğim onca macera için çok heyecanlıyım. Ama senin adına üzüldüm annecim, umarım kısa sürede işlerin hallolur." der ve birbirlerine sarılırlar. Babası: "Hadi bakalım, gitme vakti, her şeyin hazır mı?" der. Murray: "Evett babacığım her şeyim tamam. Hadi yola çıkalım." diyerekten yola koyulurlar. Başını camdan çıkaran Murray " BEKLE BENİ GÜZEEEL EGE, MUĞLA, BEKLEE BENİ BABAANNEM, KUZENLERİM, KÖY HAYATI" der ve uzun bir uykuya dalar.

DEDEKTİF "MURRAY"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin