Aramızda Məsafələr Var

46 16 35
                                    


Yeni bölümlə gəldim.Hər birinizə xoş oxumalar diləyirəm.İnşallah bəyənərsiniz.

Bugün hərzamanki kimi məktəb vardı.Bir məktəbli olaraq günlük rutinlər  bəzən çətin olurdu.Misalçün saat 7 də oyanmaq və məktəbə getmək kimi.Xüsusən qış aylarında oyanmaq çox çətin olur.İsti yataqdan oyanıb məktəbə getmək...Çəkdiyimiz dərdlər o qədər  ağırdırki heçkim anlaya bilməz .Eşş böyük dərddir həqiqətən;)

Və budur özümü təbrik edirəm.Yatıb  məktəbə gec qalmışam.Anam oyandırmamışdı məni.Çoox təəccübləndim buna.Saata baxdım gecikdiyimi bilirdim amma saatı gördüyümdə bir şok daha keçirdim Saat  09:04 idi yəni tam olaraq 1 dərs qaçırdım.Off anamın danlamasından çəkindim.İndi yenə deyinəcək .Niyəə  bu qədər yatdımki .Offf sərsəm ağlım.Dərsə gecikdiyim üçün heç digər dərslərə də getməyə həvəs etmədim.Görəsən müəlliməyə nə deyəcəm"düşüncələri də beynimə gəldikdən   sonra tam sindrom yaşamağa başladım.Əla mənə bravo!

Oyanmağa da ərinirdim.Yatmaqqq istəyirəmmm" deyirdimki və budur anam basqına gəldi.Qulaqlarımızı yumuruq tez tezzz tezzz.
3...2....1....
Oh keçdi və indi saniyədə 100 dəfə eyni sözü deyib təkrarlayan anamın sözləri qarşısında özünə qaçış  yolu axtaran mən' .
Hərkəs bilir "hə yaxşı söz verirəm bir daha olmayacaq"deyib aradan sıyrılmalıyam.Belədə oldu.Təəssüfki biraz daha yatmağa icazə vermədi:( Oyandım.

Sabahınız xeyir olsun♡
Anam otağdan çıxdı.Yatağımı səliqəyə salmağa başladım.Biraz Yır-Yığış etdim.Günlük rutinlər filan-fəsməkan deyərkən yemək yeməyə başladım.Anam nəsə acıqlı-acıqlı baxırdı.Məndə cəsarət edib birşey soruşa bilmirdim.Sakitçilik idi və bu sakitliyi anamın sözləri pozdu.

Hansı dərslərin vardı bugün?
Müəllimən danlamayacaqki?
Qiymətini kəsməyəcəkki?
Otur özün öyrən,dala qalma.
Ayy anaaa nə qiyməti nə danlamaq ,istəyərək olmadıki!
Yatıb qalmışdım.
Bu analara bir şeyi başa salmaq üçün 100 dəfə ölüb dirilməlisən.

Özümdə dərsdən qaldığım üçün pis oldum.Odurki yeməyimi yedikdən sonra dərslərimə keçdim.Birdən gözüm   yatağımın yanındaki, rəfin üzərində olan telefonuma sataşdı.Vəə yanaxlarım qızardı.Səbəbini soruşsanız dünənki hadisə yadıma düşdü.Mesajlar son dəfə görüldü.Atdığım şəkill Ayy ayy ayy özümə əsəbləşdimmm.Qorxa-qorxa telefonu əlimə aldım.Mübarəksən əzizim!Telefonum sönüb.Böyük ehtimal enerjisi bitib.Nəysə baxmayacam telefona necəki bu saatda dərsdəydim elə də olmalıdır.Dərslərə addımla marş!
Telefonu Adaptra taxdım özüm isə dərslərimə keçid aldım.2 dərsə baxmağa vaxtım olmadı çünki bu dərslərin yerini yemək və yuxuyla əvəz etmişim:)))
Yenə də buraxdığım dərslərin Riyaziyyat və Fizika olması kiçik bir təsəllim idi.Heç sevmirəmm.

Saatlar bir-birini əvəz edirdi.Dərsimə ayırdığım vaxt  da bitirdi .Arabir fikrim telefona ,dünən olanlara gedirdi.Utanırdım.görəsən bu gün danışacağıq?...Eyy belə-belə işlər.
Dərslər də bitdi.

Bekarçılıx level 1 2 3 4 5 6 7 8 9.....
Günorta yeməyini yeyirdik .Yemək arası anam dərslərdən vurmağa başladı.Dərslərini yazdın? Hamısını etdin? Əlavə də oxudun.Qadın rəsmən Əcəl imtahanı edir.Mənsə ölü kimi
Hə..Aha..Həə..həə dəə ,həə daha bəsdii .Yoruldum təmiz.Yeməyi yedik.Otağa keçdim edəsi birşeyim yoxdu yenə bekarçılıx.Telefonu gördüm.Niyədə olmasın ki.Telefonla oynayaq.Enerjisinə  baxdım dolmuşdu və mən unutmuşdum 4 saatdır tokda idi. Anlığ unutğanlıqlar...

Telefonu yandırdım.Biraz marağ içində idim onu düşünməyə başladım.Görəsən mesaj yazıb.Yenə saf-saf həyəcanlandım.

"Məncə yazmıyıb ,həm yazsa nə yazacaqki,Şəklindən sonra qorxusundan qaçıb":

UZAQLARDAKI YAXINIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin