Multimedia : ikizler (sağdaki Tyler soldaki Justin)
Uzun bir aradan sonra tekrar karşınızdayım beni özlediniz mi şaka yaptım :D iyi okumalar..
"Abartıyorsun isabel gel işte ne olucak hem biraz kafanı dağıtırsın"
"Lena i.s.t.e.mi.y.o.r.u.m " dedim vurgulayarak. Nasıl söyleyebilirim daha önce hiç bara gitmediğimi dalga geçer. bu nedenle gitmek istemiyorum.
"hadi ama isabel yoksa daha önce hiç bara gitmedinmi" aha şimdi boku yedim.
"şeyy evet " başımı öne doğru eğdim. Aslında bu yaptığım çok saçma benim yaşımda bir kızın daha önce bara gitmemesi normal fakat söz konusu bizim okulsa bir aylık dedikodu malzemesi olurdum ve öğrenciler bana alayla bakarlardı.
"Sakın bana dalga geçmemden korktuğun için gelmek istemediğini söyleme " Gözlerimi devirdim. 'tam olarak bu nedenden lena' diyemedim.
" ııı sayılır "
" Sen aptalsın cidden nasıl dalga geçeceğimi düşünürsün sen benim tek dostumsun asla hiç bir şekilde dalga geçmem ayrıca bara gitmemen normal bişey sıkıntı etme yani " derin bir nefes aldı "bu konuyuda hallettimize göre gidiyormuyuz" başımı yukarı aşağı salladım. "evet"
___
"İçeri nasıl gireceğiz kapıda iki tane öküz gibi adam var"
Kafamı lenaya çevirdiğimde pis pis sırıtıyodu.
"Sen o işi bana bırak güzelim " dedi ve yürümeye başladı. Tam bende gidecektimki 'bekle' işareti yaptı. O nasıl oluyorsa.
Lena iki adamın karşısında durdu bir şeyler söyledi sonra adamlardan biri bana baktı. O an anladım bunlar bizim yaşlarımızdaydı. Lena ve o iki çocuk bana doğru yürümeye başladı.
"Tanıştırayım bu " sağındakini göstererek
" Tyler. Buda " solundakini göstererek "Justin onlar ikizler. Gençler oda isabel şu size anlattığım kız" dedi lena. Ne yapmaya çalıştığını hala anlamamıştım ikiside aynı anda "memnun oldum" diyince kıkırdadım "bende"
"Planın bumuydu yani onlarla girmekmi? "
" İsabel biz 20 yaşındayız yaşımız tutuyor sizi içeri sokabiliriz " dedi Tyler.
" yirmimi? Bizimle aynı yaşta gibi duruyorsunuz " ikiside birbirine bakarak güldü. Bende kıkırdadım.
" hadi hadi gülüşmeniz bittiyse girelim artık " dedi lena. Tyler beni belimden tutarak kendine çekti. Bu duruma kaşlarım çatıldı. Aynı şeyi Justin'de lena'ya yaptığında onunda kaşları çatıldı.
"Hayırdır beyler?" dedi lena tek kaşını kaldırarak. Justin durumu düzeltmek için
"hadi ama yapmayın kızlar bu durumda olmazsak içeri nasıl girebilirizki? O adamların sevgili olduğumuza inanmaları lazım " dedi. Bizde onayladık.
" Vay canına demek bar denilen yer böyle bişeymiş " dedim kendi kendime. İçerisi çok gürültülüydü. Herkez birbiriyle yiyişiyordu yanlız bir insan bile yoktu. Bu duruma yüzümü buruşturdum.
"Bizden bu kadar kızlar" dedi Tyler yada Justin onları ayırmak çok zor acayip derecede birbirlerine benziyorlar.
Lena başını sallamakla yetindi. Ben ise "yardım ettiniz için teşekkür ederiz" dedim ve gittiler. Gözüm köşeye takıldı buranın en karanlık köşesine bir genç vardı yüzünü tam göremiyordum ama o genç beni izliyordu. Bunu hissettim. Üzerinde bir kadın vardı ve çocuğun boynunu emiyordu. Gözlerimi kısarak daha dikkatlice baktım.
"George?!?! "
Vote ve yorum yapmayı unutmayın rica ediyorum lütfen çok zor değilki on saniyenizi bile almaz teşekkür ederim ;))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Önce Ölüm
Teen FictionAylardır aynı rüyayı görüyorum ablamın gölgesini ablam öldü, öldürüldü Ben isabel cerafin yeni bir okula başlıyorum umarım hayatım değişir. Bu Hayatta mutlu olmak için varım Hayatım git gide "Alacakaranlık" filmine benziyor. Tabi şöyle ki vampi...