Deel 35

1.4K 30 2
                                    

'Dat zou fijn zijn' zeg ik tegen hem. Mijn hart gaat zo tekeer als hij zijn hand niet weghaalt.

'Als je wilt kan ik je nu helpen, of is het beter als je nu gaat slapen?'

'Ik dacht dat we moesten wachten tot morgen' zeg ik tegen hem.

'hmmh, als ik jou zo hoor heb je lang genoeg gewacht'

Ik blijf hem aankijken. Mijn hart klopt in mijn keel. Ik knik zachtjes naar hem.

'Weet je het zeker? Ik wil hardop je toestemming krijgen Jess'

Moet ik dit nu wel doen? Ik denk dat ik iets voor hem begin te voelen. Straks voelt hij niks voor mij. Of hij is na deze week op me uitgekeken. Ik wil niet alles wat ik nu doe op lust baseren en daar dan later spijt krijgen daarvan. Ik weet niet hoe aanwezig de alcohol nu nog in mijn lichaam is. Aan de andere kant wil ik ook eens stoppen met nadenken. Een keer kunnen genieten van een moment.

'Ja, ik wil graag weten hoe het voelt'

'Als je wilt dat ik stop op een moment dan moet je het zeggen oke. Je mag dat op elk moment zeggen oké' zegt hij.

'Oké' zeg ik als ik hem blijf aankijken.

Hij zet zachtjes wat meer druk met zijn hand en begint heel licht over mijn ondergoed heen te wrijven. 'Voelt dat fijn?'

'hmmh' kreun ik zachtjes.

'Goedzo schatje' zegt hij terwijl hij me zachtjes kust.

'Je hebt het zelf wel eens geprobeerd toch?' Ik knik naar hem.

'Wat deed je toen?'

Kan je verschillende dingen doen dan? 'Uhm, wat bedoel je?', vraag ik.

'Nou, probeerde je een vinger hier in te doen?' vraagt hij als hij zijn hand verder tussen mijn benen laat zakken. 'Of, probeerde je hier mee te spelen' zegt hij als hij zijn hand weer omhoog doet waardoor er gelijk een lekker gevoel door mijn lichaam heen gaat.

'uhm, dat eerste'

'Probeerde je dit daar ook nog bij aan te raken?' vraagt hij als hij nog een keer zachtjes druk zet met zijn hand. Ik schud mijn hoofd naar hem. Dat had ik nooit geprobeerd. Dylan had ooit eens geprobeerd om me te vingeren maar het duurde te lang en dat frustreerde hem dus hij was er na een kwartier mee op gehouden.

'Mag ik?' vraagt hij als hij zijn vingertoppen rond de rand van mijn string beweegt.

Ik knik weer naar hem. Langzaam laat hij zijn hand onder mijn string glijden. Hij raakt me zachtjes aan, met heel veel geduld.

'Jess, je bent zo nat. Je verdient het echt om klaar te komen.' kreunt hij zachtjes in mijn oor. Hij beweegt zijn vingers langzaam van onder naar boven waardoor mijn natheid zich verplaatst.

'Ik zal er nog niet ingaan oké, ik zal je met je klitje klaar laten komen' zegt hij tegen me. Dan begint hij zachtjes rondjes te cirkelen om mijn klit. Een verlangend gevoel bouwt in me op. Fuck wat voelt dat lekker. 'hmh, Reede' kreun ik zachtjes.

'Ja schatje. Ik ga je zo lekker laten komen' Hij zoent me in mijn nek en begint dat steeds heftiger te doen. Mijn hoofd slaat helemaal ophol. Ik heb het idee dat ik zo uit elkaar ga spatten van genot.

Hij beweegt zijn vingers in rondjes en gaat er soms overheen. Fuck ik heb het idee alsof ik me niet meer in kan houden. 'ah fuck Reede', kreun ik tegen zijn oor aan.

'Ja schatje. Kom maar voor me. Kom voor me Jess'

Zijn aanraking in combinatie met hoe hij tegen me praat zorgt ervoor dat het gevoel zo snel opbouwt tot het meest geweldige gevoel ooit door me heen gaat en ik voor de eerste keer klaar kom. 'Reede, ja, Reede', kreun ik hardop. Reede zoent me terwijl ik voor hem klaarkom.

'Holy shit' zeg ik als we allebei weer op het bed liggen. Ik ben nog steeds aan het na trillen van het heftige gevoel.

'Ja was het lekker?'

'Ja, het was echt...geweldig'

Dan zoent hij me weer.

'Kom zullen we jou even een beetje schoonmaken' Hij trekt me mee van het bed en lopen samen naar de badkamer om wat op te frissen. Hij wast eerst even zijn handen en zoekt dan een washandje voor me op. Daar kan ik me een mee wassen. Natuurlijk stelt hij eerst de kraan perfect voor me af, niet te koud en niet te warm. Hij geeft me een handdoekje aan.

'Je ziet er echt geil uit zo, weetje' zegt hij terwijl hij me voor de spiegel vasthoudt.

'Wat? Nee, ik zie er echt vies uit. Mijn hoofd is helemaal rood, ik ben helemaal vies geworden, mijn haar zit raar'

'Ik weet niet over wie jij het hebt, ik zie alleen maar het meisje dat ik net heb laten klaarkomen en wat ik ontzettend graag nu over deze wastafel heen zou willen buigen zodat ze nog een keer mijn naam schreeuwt zodat iedereen dat beneden kan horen'

'Wat?!?', dat meent hij toch niet. Ik heb helemaal niet gelet op hoeveel geluid ik maakte. Fuck. 'Maakte ik echt zoveel geluid?'

'hmmh, klein beetje maar. Maar maak je geen zorgen, waarschijnlijk ligt iedereen nu al te slapen'

'Reeeedeeee' zeg ik.

'Kom voor jou is het ook tijd om naar bed te gaan.', is zijn reactie.

Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO SerieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu