התיישבתי באוטו והארי התחיל להניע..הוא היה נראה עצבני.."א..אהה האר..הארי? מה קרה?.." שאלתי אותו בהיסוס.." מה קרהה?! מה שקרה זה שאת פעם הבאה לא מתרתרת אותי ככה!" הוא צעק.."אבל האר.." לא הספקתי להגיד את המילה האחרונה "בלי אבל..את הולכת לדייסי עכשיו ומחר בשעה13:30 אני בא לאסוף אותך." הוא הנמיך את קולו.."אוקיי, אוקיי" אמרתי וחיברתי את האוזניות לאייפון ושמתי שיר...קיבלתי הודעה מדייסי..היה כתוב-
דייסי:היי איפה את?
אני: חח אני שנייה באה פשוט עברתי בבית חולים..
דייסי:אומייגד מה קרההה?!את חיה?!
אני:דייסי אני בסדר חח;)
דייסי:בטוח?
אני:כן,כן..(:
היא תמיד הייתה כזאת דרמתית..ציחקקתי לעצמי.. "והגענוו!" הארי אמר לי..ויצא איתי לכיוון הבית של דייסי..לואי, אח של דייסי היה גם חבר טוב של הארי אז הארי נשאר קצת אצל לואי..אני חיבקתי את דייסיי חזק "התגעגעתי אליךךך!" צחקתי לעברה
"אעאעאע גם אניייי!" צחקנוו.. עלינו למעלה והארי וכבר הלך..שמתי את התיק בצד והתיישבתי עם דייסי על המיטה..צחקנו כל כך אבל אז אח של דייסי, לואי הגיעה "אה.דייסי יש לך טלפון מאמא..אהה ואבא יצא לקניות בסופר.." הוא אמר לה..כן, ההורים של דייסי גרושים אז..כן.."אוקיי, מיה אני שניה הולכת, בינתיים תדברו חח" היא קפצה מהמיטה וירדה במדרגות.."אז מה?!" לואי שאל אותי.."אה..היי.." חייכתי אליו..
"לא היית אצלנו הרבה זמן.." הוא חייך אליי והסתכל עליי, הסתכלתי עליו בחזרה וכמעט טבעתי בעיניים הכחולות שלו..אבל לא הרשיתי לעצמי..אסור לי להתאהב במישהו שבגיל של אח שלי..איו.! "אהה..היה לי עומס בלימודים.." הסתכלתי על הידיים שלי ושיחקתי איתם.. "אהה מגניב.." הוא קם והלך כי הוא הבין שאני לא כל כך מדברת איתו ואני מתביישת..אבל לא היה לי נעים אז לפני שהוא יצא שאלתי אותו.."בא לך אולי ללכת לקניון או משהו כזה אחר כך..עם דייסי" חייכתי, בערך.."אממ..אוקיי, סבבה" הוא עשה לי לייק עם היד שלו ואני הנהנתי וחייכתי.
דייסי חזרה, "נווו על מה דיברתם?" היא שאלה.."אהה כן, אני, את ולואי נלך לקניון או למסעדה כזה, יהיה מגניב.." חייכתי אליה..."לאא, לא, לאא אסור!" היא התחילה להתחרפן וללכת במעגלים, אחר כך היא סגרה את הדלת ונעלה, היא התקרבה אליי ולחשה לי, "לואי לא יכול לצאת לאנשיהו..זה אסורר"..."מה, למה?" שאלתי.."לואי..אז הוא יכול להשתכר ועזבי את זה שאנחנו נהיה בחנות בגדים לואי ימצא דרך להשתכר..הוא אוהבת את זה אבל אז הוא פוגע בנו, בייי!" היא אמרה לי בקול יותר חזק.."מה?! אז למה לא אמרת ליי?" שאלתי. "כי אז היית חושבת על המשפחה שלי דברים שאני לא רוצה שתחשבי, אבל זה כבר אבוד..את חייבת להגיד לו שאי אפשר לצאת!"..היא כעסה קצת."אוקיי, בסדר.." אמרתי בהיסוס...ירדתי במדרגות וחיפשתי את לואי אבל לא מצאתי.. ידעצי שאם אני לא מקיימת את ההבטחה שלי ללואי על זה שנלך לשופינג הוא יפגע בדייסי..לואי לא היה בשום מקום..פתאום הרגשתי שמשהו נופל על הראש שלי, משהו מזכוכית, אני בודקת מה נפל לי על הראש, זה היה בקבוק בירה, אבל לא רק זה, כשהסתכלתי על הידיים שלי ראיתי דםם, מלא דם נוטף מהראש, בגלל כל הדם שנפל מהראש שלי ומהידיים איבדתי את ההכרה ונפלתי אחרי כמה שניות.
YOU ARE READING
Love can not be explained-Z.M
Fanfictionהיושש קוראים לי מיה ואני בת 17 וחצי, יש לי שיער חום יחסית בהיר,עיניים בצבע ירוק-טורקיז ואני די גבוהה ורזה. אני לומדת בלונדון, עברתי ללונדון לפני כמה חודשים וקשה לי להתחבר פה אבל הכרתי חברה ממש ממש חמודה וטובה קוראים לה סנדרה, היא גם ממש מצחיקה ואני...