Ma első és utolsó évem van az egyetemen, rossz abba bele gondolni hogy a barátokkal majd nem tudok annyit lenni mert ha ki fogom járni akkor terveztem hogy ki utazok Los Angelesbe és ott folytatom az álmom a munkám.
A legjobban Junghee és Luna fog hiányozni.
Junghee : Egy kedves és érzékeny lány, nagyon szeretik egymást a lányokkal. 17 éves.
Luna : Egy flegma de szeretni való lány, ugyan úgy közel áll a két lányhoz. 19 éves.
De egyszer úgy is haza jövök mert tervezek.
Nem akarom itt hagyni Szöult, szüleimet meg kevésbé, mert ők jóban és rosszban itt vannak és voltak velem, és persze Márk.Márk : Már egy éve járnak Miával, és egy kedves - jóképű - szexi fiú. 23 éves.
Márk a mindenem így nehéz lesz, de megbeszéltük hogy majd minden nap mikor szünetem lesz felhív és majd ő is ki fog jönni hozzám, csak apja át adta az egyik céget neki és most azt vezeti, sajnos ő már ki járta az egyetemet, így most csak én járok.
Na de térjünk a jelenbe, órán vagyok és Matek van, nem olyan hű de jó óra de majd csak vége lesz.
- Hé Mia. Lökte meg a hátam Jinho.
- Mi van Jinho? Figyelni akarok. Néztem rá mérgesen mert már hatszor biztos meg zavart.
- Én is téged! Mosolygott. - Oda tudod adni az egyik zöldet. Vigyorgott.
- Fhu igen. Vettem ki a tollat és nyújtottam neki. - És most már hagyál békén mert ki fogunk kapni! Fordultam vissza, hallottam egy "oké köszi" - t.
Nem annyira sokáig tartót az óra mert már jelezte a csengő hogy vége.
Így mindenki felált és pakolni kezdet, de persze a nagyképű banda nem, kik is ők? Park Jimin baráti köre, de engem nem is érdekel annyira és kifelé indultam volna ha nem szól utánam Jimin kurvája Mina.- Hé Mia! De annyira nem érdekelt igy mentem tovább.
- Mia. Szólt egy lágy hang, az volt Jungkook, vettem egy nagyobb levegőt és mű mosoly.
- Igen? Fordultam meg.
- Nem tudom miért vagy ilyen. Forgata meg a szemét Mina. - De pénteken lesz egy buli, gyere el! Mosolygott rám.
- Mért... De Jimin közbe szólt.
- Mert kell egy ember, és hát te normális vagy. Jött közelebb. - És kurva jó nő. Súgta oda azt a pár szót, néha nem értettem Jimin hogy miért mond ilyeneket mikor van egy barátnője, ilyenkor kívántam de undorodom is hogy ezt csinálja, Márk nagyon ritkán látom.
Úgy hogy nem szép de néha kívánom Jimint, de ha Márk lenne annak jobban örülnék.
Na szépségeim! ❤️
Itt az első könyvem első része! 😌
Remélem tecik... Nem tudok hű de profin fogalmazni 😅 De meg próbáltam a tőlem telhetőt... 😉
Nagyon nagyon klasz vasárnapot nektek (😂) ❤️❤️❤️
Puszi babák! ☺️❤️
És tényleg a helyesírási hibák miatt nagyon nagyon sajnálom és nézzétek el!... 🙇♀️❤️Csak én haltam meg? JIMINE MIÉRT KÍNZÓL??? 😅😂❤️❤️❤️😏😏♥️♥️
YOU ARE READING
Crazy Love
Romance- Mia! Kiabált utánam Jimin. - Hagyj békén! Ordítottam vissza rá. - Nem nem nem Mia! Rántott vissza. - Mit akarsz? Hm? Szerelmet? Mond hol van, meg lehet fogni? Érezni és utána darabokra esni? Néztem Jimin szemébe. - Hagyj magyarázam el, KÉRLEK! Fog...