İyi okumalar 🌸
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
İki Gün Sonra
"Eymen ne yapıyorsun?" diye sordu Batuhan şaşkın bir şekilde, arama yapar gibi vücuduna dokunan Eymen'e. Eymen, Batuhan'a kısa bir bakış attıktan sonra doğruldu ve iç çektikten sonra cevap verdi."Eksik bir yerin var mı yoksa hâlâ tam mısın diye kontrol ettim." dedi odadaki masanın önünde duran koltuğa ilerlerken. Batuhan anlamamış bir sekilde Eymen'e bakarken Eymen koltuğa oturup cevap verdi. "Az önceki kadın müşteri, seni gözleriyle yediği için birden telâşlandım acaba bi yerin eksildi mi diye?!" dedi huysuz bir şekilde. Batuhan gülmesini zar zor bastırıp karşısındaki tekli koltuğa oturdu.
"Nerden çıkardın bunu?" diye sordu Eymen'e. Eymen, gözlerini Batuhan'a dikip cevap verdi beklemeden.
"Nereden mi çıkardım? Çok barizdi bu." dedi ve kadını taklit etmeye başladı. Sesini inceltmeye çalışarak konuştu. "Ay Batuhan bey çok naziksiniz." dedi kadın gibi bacak bacak üstüne atarak. Evet, Batuhan kadına su verince kadın aynen bu şekilde bir tepki vermişti ve Eymen, kadın gidene kadar sinirden daha doğrusu kıskançlıktan kudurmuştu. "Ah şey, bekardınız değil mi? Aa ne tesadüf bende!" dedi sonra Eymen. Kendisini şaşkınca izleyen Batuhan'a bakarak devam etti. "Buradan çıkardım Batuhan. Kadın resmen hem yazdı hem çizdi hem oynadı. Hâlâ diyorsun ki nereden çıkardın?!" dedi huysuz bir şekilde. Batuhan'ın hoşuna gitmişti Eymen'in kıskanması.
"Pekiii ne yapmalıyız?" diye sordu. "İşi almayalım istersen?" dedi yumuşak bir ses tonuyla. Eymen anında pamuk gibi oldu. Uysal bir çocuk edasıyla başını salladı.
"Hı hımm. O kadının işine ihtiyacımız yok." dedi. Az önce vahşi bir kediyi andıran Eymen, şu an tam bir ev kedisi olmuştu ve Batuhan bunu çok sevmişti.
"Tabi canım. Ben şimdi arar işi almayacağımızı söylerim." dedi Batuhan ve masanın üstünde duran telefona uzandı. Eymen hemen atıldı.
"Sen dur! Ben ararım. Sen bize iki kahve söyle de içelim." dedi ve toplanti masasındaki kablosuz telefonu almak için ayaklandı. Batuhan'ın, tekrar o kadınla muhatap olmasını istemiyordu. Bu yüzden kadını kendisi arayıp, büyük bir zevkle reddetti işi.
Aslında haftasonu Batuhan'a kızmıştı. Sonuçta Batuhan bir şeyler söylemiş, sonra da kaçmıştı. Daha sonra Eymen'i göndermemiş ve sonuç olarak Eymen, dört gündür Batuhan'ın evinde kalıyordu. Pazar günü, Batuhan önceki günkü hatasını telafi etmek istercesine mükemmel bir kahvaltı hazırlamış ve bütün günü çok güzel geçirmelerini sağlamıştı. Eymen, bir süreliğine de olsa, evli olduklarını düşünmüş ve içten içe mutlu olmuştu. Duşta Batuhan'ın şampuanını kullanıyor, duştan sonra Batuhan'ın kıyafetlerini giyiyordu.
Aslında bu durum Batuhan'ı da çok mutlu ediyordu. Ama iki genç o kadar çekingendi ki, duygularını açıkça söyleyemiyorlardı. Eymen, o sabah Batuhan'ın dediklerini düşününce, 'Acaba mı?' diye düşünse de sonra hemen olmayacağını düşünüyordu. Batuhan duygularını kamufle etmek de çok iyiydi. Eymen de bu yüzden emin olamıyordu işte. Eymen ise tam tersi, duygularını saklamak da çok iyi değildi aslında. Kıskandığını açık açık belli etmişti ve Batuhan'ın herşeyi anlaması an meselesiydi.
Kıskanç bir Eymen çok tatlış değil mi 😍😍
Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Sizleri seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ (BxB)
Romance"30 yaşına kadar kimseyle evlenmezsek birbirimizle evlenelim." dedi sarışın genç, siyah saçlı gence. Siyah saçlı genç duyduğu şeye çok şaşırsa da uzun sayılmayacak kadar bir süre düşündü. Etrafındaki herkesin boşanmasından gözü korkmuş, o da aynı du...