Hoofdstuk 1 ~The idea~

776 32 13
                                    

Hoi, dit is mijn nieuwe boek My Famous Life. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Ik zing de laatste woorden en dan sterft de muziek weg. Ik hou van lyrics op YouTube. Ik pak mijn telefoon en zet de opname uit. Ik neem het graag op om te luisteren naar mijn stemgeluid. Zodat ik beter kan worden. De opname begint. i stay out too late, got notin' in my brain. That's what people say, that's what people say.  Niet slecht al zeg ik het zelf. Wat wil ik toch graag beroemd worden... Dan komt mama binnen. 'Hey' zeg ik. 'Hey lieverd, je zingt zo prachtig. Moet je er niet iets mee doen?' zegt ze. 'Hoe dan?' terwijl ik mijn schouders ophaal. 'Gewoon zet het op het internet' Dat is het! Dat moet ik doen! Ik vlieg mijn moeder in de armen. 'Dat is het' gil ik in haar oor. 'Dat is echt een top idee!' Ik wil er gelijk mee aan de slag. 'Ik ga nu meteen een filmpje maken' en ik wuif mijn moeder de deur uit.

Ik kijk tevreden naar mijn videoclip. Het ziet er best goed uit. Nu nog uploaden. Durf ik dat wel? Dan kan heel de wereld het zien. Mijn zus komt binnen. 'ik hoor wat je aan het doen was' mijn zus Miranda  is 16 jaar oud. Zelf ben ik nog maar 13. Ze is heel lang en heeft donkerblond haar. Ze gaat naast me zitten. 'Durf je niet?' 'De hele wereld kan het dan zien' zeg ik. Mijn zus kijkt me verbaasd aan. 'Wat maakt dat nou weer uit?' 'Ze mogen blij zijn dat dit filmpje op YouTube staat. Iedereen moet mee genieten van jouw prachtige stem.' Ik glimlach. 'Denk je?' 'Ja natuurlijk!' ze grist de laptop uit mijn handen en klikt op uploaden. Ik schrik even, maar stribbel niet tegen. Als het niks wordt kan ik het altijd er nog van afhalen. We wachten even tot de video is geupload en kletsen nog wat door. Dan staat hij online. 'Zo' zegt ze. 'Je word de nieuwe Megan Nicole' ik grinnik. Mijn zus is altijd positief. Dan staat ze op 'Ik ga nog wat huiswerk maken doei' 'Doei' zeg ik. Misschien word ik ook wel de nieuwe Megan Nicole. Of het meisje met haar afschuwelijke stem waar heel de wereld zometeen om kan lachen...

Ik zal elke woensdag en elke zondag een nieuw hoofdstuk posten. ♥ X

~Vote~Comment~Follow~

My Famous Life (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu