Ahoj!!
Věnováno pajdazesmecky mockrát děkuji za všechny ty hlasy <3
Jakmile jsem přišel domů, začal jsem uklízet. Nakonec jsem uklidil celý byt. Ne že by to byl zrovna můj koníček, jen jsem se vyhýbal učení aspoň prozatím. Než jsem se nadál schylovaslo se k večeru. Snažil jsem se učit...opravdu snažil, ale stále jsem na něj musel myslet. Co když to pozvání bylo příliš brzo? Jenže za to, co pro mě udělal, bych byl hlupák, kdybych ho nikam nepozval. Jen já nevím. Co když to zase nějak pokazím a zase se vše dobré zničí? Vzal jsem do ruky telefon a najel na Eiko profil. Poslal jsem ji zprávu, jenže neodepisovala a to ani po deseti minutách. Možná měla na práci něco důležitého, a tak jsem se vrátil k učení...u kterého jsem vydržel sotva patnáct minut a i to byl snad rekord. Ach jo, co se mnou udělá jedno milé gesto od Iwaizumiho?
Byl jsem sobec a zavolal jí. Snad nebude na rande s tím novým nápadníkem, abych ji to nepokazil, pomyslel jsem si.
,,Yahoo, můžeš mluvit nebo jsem tě vyrušil?"
,,Ahoj, Ne jsem zrovna na cestě domů. Potřebuješ něco?"
,,Na cestě domů, takhle pozdě?"
,,Neboj se, nejdu sama. To je Oi- ššš."
,,S kým tam jsi?" optal jsem se, jelikož ten hlas mi zněl povědomě.
,,To neřeš a co jsi potřeboval?"
,,Nevydržel jsem to a pozval ho o víkendu ven. Neudělal jsem blbost?"
,,Tooru, ty děláš blbosti neustále...ale ne. Navíc jsem počítala s tím, že to nevydržíš dlouho. Ale co...vždyť jdete jen ven, měli byste se zase začít bavit normálně, jen nikam nespěchej, ano?"
,,Neboj se, nebudu překračovat hranici. Asi bych se měl učit, promiň, že jsem tě vyrušil, musel jsem to někomu říct."
,,Neomlouvej se a hodně štěstí s učením."
----------------------------------------------------------------------
Na cestě domů mi zničehonic zavolal Oikawa. Zprvu jsem přemýšlela, jestli to zvednout před Iwaizumim, jenž mě šel doprovodit domů, nebo to nechat vyzvánět a zavolat mu až doma. Přeci jen jsem to zvedla a dala to nahlas. Tušila jsem, že bude chtít mluvit o Iwaizumim.
,,Taková přepadovka." řekla jsem se smíchem. ,,Vidíš? Pořád mu na tobě záleží."
,,Jo tak nějak si říkám, že za to můžeš částečně ty."
,,Malinko."
,,Co myslel tím nepřekračovat hranici?"
,,Co bys asi tak řekl?"
,,Nevím, jinak bych se neptal."
,,Třeba to...nesnažit se tě políbit. Jelikož od té doby, co mi prozradil svou orientaci...nemluvil o ničem jiném, než o tvých rtech. Což pro yaoistku není vůbec špatný téma, ale asi jsem zase nepotřebovala vědět všechny podrobnosti...podnítilo mě to kreslit všechny ty obrázky, co jsem ti dnes ukazovala." opět jsem se začala smát.
,,....aaaaha." řekl jsem s překvapením a cítil, jak mi rudnou tváře. Komu všemu to ten idiot takhle popisoval? Cítil jsem se opravdu trapně. Doprovodil jsem ji až domů a poté se rozešel k tomu svému. Věřím, že po dnešku se mi bude spát o dost lépe.
Pokračování příště...
ČTEŠ
,,Otevři oči!" [IwaOi] ✔️
RomanceByl jsem obyčejný středoškolák a jako každý toužil po lásce. Měl jsem nejlepšího přítele, kterého jsem opravdu miloval. Seznámili jsme se na nižší střední, kde jsme se spolu přidali do volejbalového klubu. Volejbal byla naše láska, dokonce i na vyšš...