Na początku książki chce was poinformować iż w tym rozdziale w końcu skończy się "motyw przewodni" którym były ferie zimowe, chce się was zapytać czy fajnie wykorzystałam ten temat oraz czy wam się podobały te części ferii zimowych. Niektórym może być szkoda że już kończymy ten temat lecz chce zacząć pisać dalej książkę i mam nadzieję że mnie rozumiecie, to chyba na tyle pa pa (na razie)
Był przed ostatni dzień ferii zimowych w górach, nauczyciele kazali się już szykować i spakować niepotrzebne rzeczy, mieli dziś mieć dzień wolny. Po śniadaniu nauczyciele kazali im iść się szykować bo jak wszyscy wiedzieli byli oni już przed ostatni dzień w tym ośrodku. Po godzinie Shinso był spakowany, gorzej szło Denkiemu który po godzinie nie był spakowany nawet w połowie. Shinso postanowił mu pomóc i po kolejnej godzinie oboje byli już spakowani za co Kaminari mu dziękował, oboje postanowili sprawdzić co u innych, najpierw poszli zobaczyć u Bakugou. On miał najwięcej roboty bo jeszcze musiał wyrzucić puszki po piwie bez zauważenia, Hitoshi polecił mu żeby Kirishima je zmiażdżył przy pomocy swojego Quirk co pomogło. Potem Shinso pomógł obu ze składaniem ubrań oraz pakowaniem różnych drobiazgów. Po godzinie skończyli, Shinso i Denki poszli potem do Deku i Shoto którym nie źle szło lecz też i nie najlepiej, gdy Hitoshi pomógł im minęło pół godziny i byli spakowani. Fioletowo włosy pomógł jeszcze paru osobą aż w końcu zrobiło się ciemno, każdy komu pomagał Shinso był mu wdzięczny i to bardzo. Około godziny 21 Shinso powiedział Kaminariemu że idzie się myć i radził to samo chłopakowi, po kąpieli gdy Shinso wyszedł spod prysznica Kaminari jak zwykle zaczął bawić się jego mokrymi włosami co nie zbyt lubił chłopak lecz nie chciał tego okazywać. Gdy już oboje się umyli Hitoshi przytulił mocno chłopaka i podziękował mu za wszystkie chwile spędzone razem, Denki nie zdążył nic odpowiedzieć bo Hitoshi wczepił się ustami w jego usta, Kaminari oddał pocałunek i całowali się tak póki nie zabrakło im powietrza. Oboje całując się z przerwami na łapanie oddechu poszli do sypialni a Shinso położył Kaminariego na łóżko po czym sam położył się na Denkim. Kaminari włożył ręce pod jego bluzkę, Hitoshi poczuł zimno jego dłoni lecz i tak go dalej całował. Po paru minutach oboje byli zmęczeni po całym dniu więc przestali i przytulili się do siebie zasypiając przy tym. Następnego dnia każdy szybko wstał na śniadanie, nauczyciele powiedzieli że mają czas na zabranie ostatnich swoich rzeczy do 8 a potem wyjeżdżają, każdy zrobił to co kazali nauczyciele, o 7.30 cały autokar był spakowany i gotowy. Każdy zaczął zajmować miejsca, Bakusquad zagarnął tył autokaru, lecz Bakugou który wcześniej siedział z Kirishimą usiadł z Shoto a Kirishima na samym tyle usiadł z Miną oraz Sero. Gdy wszyscy byli gotowi autokar ruszył spod ośrodka, każdemu już było trochę smutno bo muszą się rozstawać z tym miejscem ale w końcu wracają do domu. Po godzinie jazdy było widać że Kaminari się nudzi więc Shinso zapytał się go co chce porobić, chłopak był niezdecydowany więc Hitoshi postanowił obejrzeć jakiś film, padło na horror ponieważ Shinso nie lubił zbyt innych filmów oraz chciał by Kaminari się do niego ciągle przytulał. Po pół godzinie Denki miał już dość i był trochę rozgniewany na chłopaka za to że chciał obejrzeć horror ale był też zły na siebie ponieważ nic nie zrobił by nie obejrzeć. Po 2 godzinach jazdy Kaminari miał dosyć bo po tym horrorze był bardzo wystraszony lecz miał Shinso do którego mógł się wtulać. W końcu Bakugou zaczął się wydzierać razem z Shoto, Hitoshi po chwili miał dość bo wiedział że szybko nie skończą więc najpierw powiedział spokojnie by się zamknęli, gdy to nie podziałało wydarł się że nauczyciele się spojrzeli na koniec ale to podziałało i przestali się drzeć. Mina bo jej się nudziło zaczęła rozmowę z przyjaciółmi, Denki nie chciał gadać tylko spać ale po horrorze to szybko nie zaśnie, Hitoshi widząc to przytulił mocno chłopaka, zasłonił okno i szepnął mu na ucho by poszedł spać, Kaminari przytulił się jeszcze mocniej i poszedł spać. Po pół godzinie Denkiego obudziło ciągle darcie mordy, okazało się że tym razem to była wojna pomiędzy Shinso a Bakugou i Shoto którzy wcześniej sami się darli na siebie. Gdy Hitoshi nie wytrzymał użył swojego Quirk na obu i w końcu była cisza. Po 6 godzinach jazdy około godziny 16 (było parę przerw po 30 minut) autokar stanął. Wszyscy uczniowie zaczęli się nerwowo zbierać bo to nie miał być żaden przystanek bo dopiero paręnaście minut temu już był. Nauczyciele uspokajali uczniów i powiedzieli im że coś z autokarem się stało, i każdy musi wyjść. Gdy wszyscy byli na dworze Denki miał dosyć ponieważ robiło się coraz ciemniej bo była zima a to oznacza potwory z horrorów. Hitoshi próbował go uspokoić lecz nie szło mu zbyt dobrze, chyba ten horror nie był najlepszym pomysłem wcześniej. Shinso zaproponował mu by zagrali w jakieś gry na telefonie, Kaminari się zgodził i usiedli na jakiejś ławce która była niedaleko, nie wiedzieli kiedy minęła cała godzina, gdy Denki się zorientował i zobaczył że autokar nadal jest popsuty szybko przytulił się do fioletowo włosego chłopaka, ten go tylko zaczął głaskać po głowie. Po kolejnej godzinie było już bardzo ciemno i nauczyciele postanowili zebrać wszystkich jednak do autokaru by się nie zgubili, Shinso wyjął koc i poduszki z bagażu podręcznego i dał je Denkiemu który szybko się w nie wtulił. Bakusquad zaczął o czymś gadać i Hitoshi myślał że może w końcu to pomoże Kaminariemu bo przestanie myśleć o tej sytuacji ale to tylko pogorszyło sprawę bo każdy gadał co to może oznaczać. Shinso postanowił sam przytulić się do chłopaka i pod kocem złapać go za rękę, Denki gdy to poczuł złapał go mocniej i się przytulił. Gdy autokar stał tak już 3 godzinę każdy był zdenerwowany bo się trochę bał, jest ciemno, nauczycieli jest tylko dwójka, autokar nie działa, więc każdy myślał że z tym mogą mieć coś wspólnego złoczyńcy. Gdy była już 22 w końcu nauczyciele powiedzieli że autokar może doszyć dalej w drogę, Denki nie był zbyt szczęśliwy bo jego matka pracowała na noc i będzie musiał wracać sam do domu, Hitoshi spytał się chłopaka czy chce u niego spać tak to, chłopak szybko i radośnie odpowiedział że bardzo chętnie i go jeszcze mocniej przytulił. O 23.30 wszyscy dojechali na miejsce czyli przed szkołę, nauczyciele zaproponowali im żeby spali w dominatorach więc większość się zgodziła. Kaminari i Shinso za to poszli do niego do domu, gdy weszli usłyszeli radosną małą Eri która przywitała ich w drzwiach. Shinso jednak spytał się czemu młoda nie śpi na co odpowiedziała że czekała aż wróci oraz się bała bo długo nie wracali, brat przytulił siostrę i kazał jej szybko iść do pokoju spać, Eri grzecznie zrobiła to i szybko zasnęła. Shinso z Kaminarim jeszcze chwilę posiedzieli i też poszli spać.
Ohayo to znowu ja, mam nadzieję że jak narazie wszystko jest dobrze pisane hehe
Czy mogę prosić o gwiazdeczkę ⭐ która motywuje do pisania?
To chyba narazie tyle
Bay bay 🌺💜⭐🤍
CZYTASZ
(Proszę Nie Czytać😭)ShinKamiEJ NO CO WY ROBICIE CZEMU WY TO DALEJ CZYTACIE:00
Short StoryPROSZĘ PRZESTAŃCIE TO CZYTAĆ😭 JA TEGO NIE ZDJĘŁAM TYLKO PRZEZ POPULARNOŚĆ TEGO😭 JA TO PISAŁAM Z RAKIEM MUZGU PROSZĘ TO BYŁ MÓJ BŁĄD 12-LATKI Z WATTPADEM PLIS XD 😭 GDY WIDZĘ, ŻE CORAZ WIĘCEJ OSÓB TO CZYTA TO MNIE SKRĘCA, WKRĘCA I WYKRĘCA PLIS LUDZ...