gossip

707 52 29
                                    


- Million dollar pussy, million dollar pussy! - énekelgettem, miközben végig táncikáltam a házon. - Million dollar pussy, million dollar pussy...

Ma kivételesen vendégeket vártam estére, ugyanis szervezek egy kis baráti iszogatást. Nagyából maximum tizenöten leszünk, tényleg csak azokat hívtam meg, akik valóban a barátaim.

Már reggel korán keltem, és zenére kitakarítottam a földszintet. Az emeletet kupisan hagytam, mert úgy se fog felmenni senki. Az ebédlőasztalt odébbtoltam, hogy jobb helyen legyen, és elkezdtem finomabbnál finomabb ételeket és italokat kipakolni rá.

Került oda chips, ropi, gumicukor és egy kis szendvics, mivel a meghívottak között szerepel Niall Horan is, aki nem éppen a kis étvágyáról éhes.

A piákat kategóriák szerint pakoltam ki, mert hát úgy volt kedvem hozzá. A szélére tettem az üdítőket, gyümölcsleveket, hogy könnyen elérhetőek legyenek, aztán egy kisebb kupacba helyeztem a rövid italokat, köztük a vodkát és egyéb szépségeket.

A kész, teljesen átformált szobát büszkén néztem, majd miután meguntam a bámészkodást, úgy döntöttem veszek egy forró fürdőt, mielőtt ideállítanak a vendégeim.

Ruháimat random ledobtam a szobába, és csak úgy, semmi nélkül bementem a fürdőbe, magamhoz vettem a bőrápolási cuccaimat, és beálltam a zuhany alá.

- What am I now? What am I now?
What if I'm someone I don't want around? I'm falling again, I'm falling again, I'm falling... - folytattam a random énekelgetésemet, amit elnyomott a víz erőteljes csobogása.

Imádok zuhanyozni! Egyszerűen ellazít, és tudok gondolkodni közben, anélkül, hogy bárki is zavarna, vagy a közelembe lenne.

Jó, nyilván ez alól Sebastian kivétel, de shh.

Lehet fürdés közben sírni, kitalálni új ötleteket, és dalt írni is. Például én a 14 dalból legalább hatot itt írtam.

Elzártam a csapot, és megtöröltem a testemet. Bekentem magam mindenféle kenőccsel, hogy jobban érezze magát a bőröm, majd egy alapos arctisztítózás után a szobába baktattam, ahol a gardróbon előtt álltam meg.

Házigazda vagyok, ami azt jelenti, hogy kéne valahogy kinéznem, de nem fogok senki kedvéért kis estélyibe parádézni. Végül egy rövid vállrándítás, és hezitálás után kivettem a szekrényből egy fekete farmert, amit egy egyszerű kék színű inggel párosítottam össze.

Amúgy az inget, ha valakit érdekel, Harrytől loptam. Lehetetlenül sok ruhája van a kéknek ennek az árnyalatából.

A tükör elé leülve, megfésültem loboncomat és felkötöttem egy laza kontyba. A sminket hanyagoltam, mivel lusta voltam még azzal is szöszmötölni. Van elég idegbajom tusvonal húzás nélkül is.

Telefonomat felhangosítottam, majdnem max hangerőre, hogy biztos meghalljam, ha valaki keres. Kezembe fogva a tárgyat siettem le a bejárati ajtóhoz, miután valaki becsengetett hozzám, várva arra, hogy beengedjem.

- Harry! - öleltem magamhoz, majd egyből vissza is zártam kulcsra az ajtót.

- Hogy vagy ma, Zur? - kérdezte, miközben ledőlt a kanapéra, egy marok ropit a szájába tömve.

- Köszke, jól! - válaszoltam, majd újra a bejárathoz lépkedtem, ahonnan kopogás hallatszott ezúttal.

Ahogy kinyitottam azt, a szemem elé tárult Liam Payne és barátnője, Maya alakja, akiket boldogan egy-egy puszi kíséretével üdvözöltem, majd bentebb löktem őket Harry társaságába, mivel nekem újra fogadnom kellett néhány vendéget.

too many songs about you - Sebastian Stan [Completed]Where stories live. Discover now