Capitolul 14

379 19 1
                                    

M-am așezat înapoi la birou , tura aceasta șocată și puțin nervoasa.  I-am spus să mă lase în pace și să nu mă mai caute pentru nimic în lume , de ce dracu nu mă ascultă ?

   Îmi inchid ochii și aștept că Sasha și Marta sa plece din birou . Imediat stomacul incepe sa scoată sunete ciudate și de abia acum îmi dau seama că eu nu am mâncat nimic azi .

— Marta , te rog sa îmi comanzi ceva de la restaurantul meu chinezesc preferat ! Ii spun in timp ce mă reapuc de fise .

   O vad doar cum da din cap și pleacă împreună . Și de ce nu mi-a spus că are de gând să se implice în acest proiect ? Cât de aiurita pot fi încât să nu îmi dau seama de planul asta al lui ! ?

   Mă ridic nervoasa trântind unul dintre dosare pe birou . Incep sa mă învârt ca o leoaica în cușca , nervoasa și plină de impulsuri ucigașe .  Îmi vine să îl strâng de gât ! Chiar daca nu ar părea , proiectul asta este ,într-un fel , destul de important pentru mine . Nu ii pun calitățile de arhitect la îndoiala , însă nu cred că pot să lucrez cu el fără să mă cert sau sa se întâmple ceva de care voi regreta ! Chiar nu am cum ! Mai este o parte din mine , una destul de mica , care se bucura de faptul că o să îl mai vadă , însă nu o sa ii dau importanta , deoarece este una foarte mică .

   Ochii îmi pica pe tabloul mamei și îmi înfing mâinile  în par , începând să trag disperată de el și să îl deranjez într-u cat să nu mai arate că de dimineață când l-am ondulat .

— Ce sa fac mamă? O întreb asezandu-ma încet cu fundul pe birou , peste hârtiile ce zac pe el .

  Dar înainte să mai schițez vreun gest pe ușă intra tata , destul de vesel ,asta facandu-ma să mă enervez si mai tare. 

— Ai auzit că noul proiect va fi condus de domnul Drako , arhitectul care lucrează și la schiță casei tale ! Se așează pe canapea picior peste picior .

— Asa și ? Il întreb încercând să par mai normala , fara sa ii arat nervii ce îmi tulbura acum interiorul .

— Eu l-am recomandat , iar din cate se pare a fost destul de deștept încât să accepte aceasta oferta !

   Imediat simt cum flăcări îmi ies pe nas și pe urechi . Se pare că boșorogul a făcut-o intenționat ! A știut , într-un fel că mă va afecta , insa cum ?

— Știu tot ce faci Jennifer , chiar daca nu o arat ! Ieri când ai venit acasă , supărată ,m-am interesat ce s-a întâmplat cu tine ! Știu de cina aia stupida de aseară la care ai fost și știu tot ce s-a întâmplat !

Ce ?

— Nenorocitule ! Nu ai nici un drept să pui pe cineva să mă urmărească sau macar sa se intereseze de mine !ii tip in fata , luând lampa de pe birou si aruncand- o într-un perete de langa ușă .

— Cat timp stai in casă mea ,normal că o să mă interesez de tine ! Tipa și el ridicandu-se de pe canapea, venind  amenințător spre mine .

— Nu ii casa ta ! Ii spun apropiindu-ma și eu de el amenințătoare .

— Nu mă interesează , abia aștept să scap de tine și să îmi cresc liniștit viitorul copil ! Pe care, apropo , am de gând să îl pun la conducerea acestei companii , așa că încălzeștei locul până atunci ! 
  
   Spune ieșind din biroul meu trantindu-mi ușa.

   Tip și arunc tot ce îmi vine la mana . Nenorocitu' dracului ! Asta nu va rămâne așa pentru mult timp ,bosorogule ! Las in urma mea biroul acum distrus și mă îndrept nervoasa spre lift . Am nevoie să mă descarc și am rămas și fără țigări . Presupun că pachetul mi-a rămas în mașină , care este parcata în fața bodegi ăleia .

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum