נ.מ הארי
פרופסור פליטיק, הרים את שרביטו בכוונה להדגים לנו כישוף שנלמד במהלך השבוע, אבל הדלת נפתחה ולתוך הכיתה צעדו פרסי ליאו ואנבת'
"למה איחרתם?" הוא שאל
"מקגונגל הביאה לנו את מערכת השעות…" אמרה אנבת'
"שבו ליד הרמיוני, היא תסביר לכם מה אמרתי עד עכשיו" פליטיק הצביע בידו לכיוון הרמיוני שישבה ביני לבין רון.
פרסי אנבת' וליאו התקדמו אלינו.
"היי" לחש פרסי
"היי" לחשתי חזרה בזמן שהרמיוני מסבירה לאנבת' מה פליטיק אמר עד עכשיו,
"אז הוא הסביר שזה כישופי הגדלה והקטנה אנגורג'יו ו רדוציו אנחנו צריכים לתרגל את זה על קופסאות הגפרורים." היא הביטה באנבת'
"הבנת?"
"כן" בידיוק באותו הרגע פליטיק אמר,
"אנגורג'יו!" הוא עשה תנועת דקירה מעגלית כלפי מטה, וקופסת הגפרורים גדלה פי שלוש מגודלה המקורי.
"מגניב" אמר ליאו בשקט "תחשוב מה אני יכול לעשות אם זה במחנה" הוא חייך חיוך שלא היה מביש את התאומים.
"ליאו תזהר, אני מאוד ממליצה לך" אנבת' ספק לחשה ספק צעקה.
"יש לך משהו לומר" הוא עצר מחכה לשמה של אנבת'
"אנבת" היא אמרה
"יש לך משהו לומר אנבת'?" פליטיק שאל שוב
"כן, מה אם הגפרורים שבתוך הקופסא? הם גדלים גם הם או שרק החפץ החיצוני גדל?" הבטתי באנבת' בהערכה. לא כולם יכולים להתחמק ככה.
"כן, הם גדלים גם כן"
"ואם למשל אני רוצה להגדיל רק את הגפרורים שבקופסא אבל לא את הקופסא עצמה?" במשך חמש דקות שלמות אנבת' רק שאלה שאלות על איך הכישוף פועל.
"ובכן אחרי שהבנו הכל, אפשר להתחיל לתרגל. הראשון שיגדיל את הקופסא כולל הגפרורים" הוא חייך אל אנבת' "יזכה את הבית שלו ב10 נקודות, התחילו"
הכיתה התמלאה באמירות "אנגורג'יו"
"אז פשוט להניף את השרביט?" שמעתי את ליאו שואל את אנבת' בשקט
"לא אתה צריך לדקור בתנועה כזאת" אנבת' הדגימה היא הרימה את שרביטה מעל לקופסא. היא דקרה אם השרביט ובתנועה מעגלית כלפי מטה ואמרה בקול ברור
"אנגורג'יו" קופסת הגפרורים גדלה פי שלוש. הבטתי מופתע בקופסה והביצוע המושלם של אנבת', הסתכלתי על הקופסה שלי שגדלה מעט אבל התכווצה חזרה. גם הרמיוני הצליחה, היא הסבירה לרון איך להגות את המילה נכון, פרסי אפילו לא התחיל לנסות. הוא הביט בגפרורים.
"פרסי" שאלתי אותו בשקט
"מה?" הוא הביט בי
"למה אתה לא מתרגל? הבנת? צריך הסבר?"
"לא תודה, אני מסתדר" הוא החווה אם שרביטו לקופסא ומלמל את הלחש. הקופסא גדלה.
"יפה" מלמלתי בשקט
"תודה" ככה השיעור נמשך.נ.מ פרסי
"איפה זה התגוננות מפני כוחות האופל?" שאלתי את הארי
"זה איתנו, אממ, בואו" שלושת הקוסמים הובילו אותנו בטירה.
"זה כאן" הארי אמר, הוא נראה חושש
"מה קרה?" שאל ליאו
"אנחנו לא יודעים איזה מורה מלמד" הוא אמר
"אממ, בואו נקווה שהוא לא היה נוראי" אמרתי בעליצות ונכנסתי.נראה אולי אני יעלה עוד פרק היום....
😁😘
YOU ARE READING
הארי ופרסי והוגוורטס כמובן
Fantasy* הושלם *יש המון אבל המון סיפורים על הארי ופרסי... ורובם על השנה החמישית... אני כותבת על ההמשך שנה אחרי הקרב על הוגוורטס, כמה תלמידים מהשכבות הגבוהות וגם הנמוכות פספסו המון לימודים. בין אם זה בגלל שהם בני מוגלגים ובין אם זה שהם ברחו... אז השנה הזאת...