68

342 14 4
                                    

68.rész

- Mert nem te jöttél le inni abba a bárba ahová én járok. – nevettem fel - De ki tudja, Toto még elszúrhatja és a lepattanó a tiéd. - kacsintottam rá, majd felálltam az asztaltól.

- Hová mész? – nézett rám Chris szórakozottan.

- Viszketek, ragadok és bűzlök mint egy kocsmatöltelék. Használhatom az egyik pilótánk zuhanyzóját? – fogtam a meg csomókba összeragadt hajam és felemeltem.

- Persze, kérdezd meg valamelyiküket. – nevetett.

- Kösz. -indultam el.

- Ena! – szólt utánam Didi.

- Hm? – fordultam felé, és közben a hajammal foglalkoztam.

- Ha átmész legyél vele kedves, és kérj bocsánatot.

- Tessék? - pillantottam fel azonnal – Azért kérjek elnézést, mert ökörködtünk Chrissel?

- Bunkó voltál mein Schatz!

- Neked nem vagyok a mein Schatz-od, az a csajod Didi, ne keverj vele össze! – fakadtam ki.

- Oké, oké, oké! -emelte fel az öreg a kezeit – Csak mondom, hogy lehetnél vele kicsit kíméletes, és kedves, nincs jó napja.

- Őt se érdekelné, ha nekem szar napom lenne.

- Nah! Kislány. Tudod, hogy ez nem igaz.

- És te honnan tudod, hogy érdekelné?

- Toto egy arrogáns barom, és mind örülünk, ha szívhatjuk a vérét. De azért látszik, hogy ha van öt perce rohan hozzád. – sóhajtott fel Chris, és beleivott a kávéjába, majd felpillantott – Tegnap a szünetben annyira egymásba voltatok gabalyodva, hogy azt hittem lelép veled, aztán bottal üthetjük a nyomodat.

- Baromira elegem lett abból az állóháborúból. Nem szeretem a komolytalan ügyfelet.

- Akkor lépjek le most! Csak ne nyavalyogj már itt. – sóhajtott fel Eddie.

- Anyád! – azzal sarkon fordulva otthagytam őket.

Bekopogtam Maxhoz.

- Szia.

- Hát te? – nézett rám érdeklődve, én meg végigmutattam magamon.

- Használhatom a zuhanyt?

- Figyi, én húsz perc múlva lelépek, tied lehet az egész szoba.

- Kösz. Nem maradsz a bulira?

- Jah de, csak lemegyek enni, meg dumálni a srácokkal.

- Mondta Helmut, hogy neked hála kap a csapat egy zsák pénzt, de cserébe elég sok szart kapunk a nyakunkba.

- Több százmilliót, az több zsák pénz, és nem fogtok belehalni pár promóciós rendezvénybe.

- Nem lehetne lejjebb alkudni pár hülyeséget? – húzta a száját grimaszolva.

- Nem, nem lehetne baszd meg! Nem egy gimnáziumot sem végzett holland faszfej fogja megmondani nekem, hogy kössek meg egy több száz milliós bizniszt! De ha ennyire kurva okosnak hiszed magadnak cseréljünk! Én vezetek és te bizniszelsz! Nézzük meg hogy megy! – fakadtam ki.

- Hé! Vegyél vissza cseszd meg! Csak kérdeztem valamit! Minden kurva szabad hetünkben van valami promós faszság! Kibaszott fáradt vagyok, és Alex is! -kiabált vissza.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Where stories live. Discover now