-Ujutru
Nina P.O.V.
Dobro jutro ljubavi ♥
Jutros sam morao ranije na trening, a nisam hteo da te budim, bila si mi preslatka dok spavaš. Ovde sam do pola dvanaest, dođi ako stigneš. Posle imam iznenađenje za tebe.
Voli te Mark ♥Probudila sam se i na ormariću videla poruku od njega. Uzela sam sat i videla da je tek deset, što znači da imam vremena da odem na Camp Nou. Toliko mi se svidelo ovo Voli te Mark ♥ da uopšte nisam razmišljala o tom nekom iznenađenju.
Brzo sam se spremila i izašla iz kuće. Kada sam se parkirala ispred stadiona videla sam i Nejmarova kola tamo. Što znači da moram da ga sretnem, a to iskreno najmanje želim sada.
"Vidi ko je to ustao na vreme."-čula sam Markov glas i osetila kako me grli od pozadi.
"Pa vidiš da sam imala osećaj da treba da dođem negde rano."-rekla sam i okrenula se prema njemu.
"Šta je bilo ono sinoć? "-upitao me je sada već malo zabrinuto.
"Ma samo mi se spavalo, bila sam nervozna i to."-pokušala sam nesto da kažem iako ni sama nisam bila sigurna u ovo što govorim. Jednostavno ne znam sta sam htela da uradim.
"Nisam mislio samo na to. Nego smo se poljubili i spavali, a ti se ponašaš kao da je sve ostalo isto među nama."
"Hmm, a šta očekuješ? Da krenem da te ljubim na sred hodnika?"-upitala sam ga hvatajući ga za ruku.
"Znam da tebi to nije problem."-rekao je i poljubio me.
"I onda sam ja ovde neodlučna, ha?"-pokušala sam da kažem kada je iznenada prestao.
"Bartra?!"-čula sam dobro poznati glas iza sebe. Nejmar nas je oboje streljao pogledom, a onda samo odjurio na teren. Meni se čini ili on, NEJMAR koji nikada ne plače sada je pustio suzu?
"Hmm, bolje idi."-rekla sam i odmakla se iz Markovog zagrljaja.
"Ali..."-pokušao je da kaže ali sam ga prekinula.
"Idi. Pogledaj šta mu je. A ja ću da pričam ovde sa Leom, okej?"
"Da, kako ti kažeš. "-rekao je i otrčao za Nejmarom.
Leo P.O.V.
"Šta misliš da radiš? Praviš se da je sve okej i onda se pojaviš ovde sa Markom."-besno sam počeo da vičem na nju kada mi je prišla.
"Čekaj, a misliš da ne znam sa koliko je Nejmar devojaka provodio noć? I ne verujem da mi je zabranjeno da imam decka, hmm?"
"Povredila si ga i zato to radi. A i kako Mark uopšte može da ti bude dečko? Znate se jedva nedelju dana."
"A on mene nije povredio? Sa svim onim pričama koje sam svakodnevno morala da slušam: kako me vara, kako je sa mnom samo zbog neke stare opklade...? Nejmara sam znala još manje kada smo se upoznali i ipak je sve donekle išlo dobro. A onda je on krenuo da ne obraća pažnju na mene. Ne sećam se kada mi je zadnji put rekao nesto lepo, poljubio me, zagrlio... Zašto ja moram to da trpim? Dok sa Markom imam mnogo više nego sa njim. I ne znam sta pokušavaš. Ne želim da mu se vratim. Imam pametnijeg posla nego da patim za razmaženim ženskarošem. "- pričala je sve besnije i besnije.
Nisam znao šta da kažem na ovo. Meni je Nejmar pričao da imaju probleme, ali ne ovolike. Rekao je da se ponekad svađaju, ali da je ostalo okej. Jeste da Nina ume da pretera kada je besna, ali ovo je nekako iskreno govorila.
"Dođi ovamo."-rekao sam i privukao je u zagrljaj. Osetio sam kako su njene suze padale na moju trenerku.
"Plačeš?"
"Naravno da ne. Ja nikada ne plačem. "-još tiše je rekla i nabila glavu u moje rame.
"Šta ako je Mark pravi, ha? Mislim, još prvog dana kada smo se baš ovde sreli ja sam osetila nešto posebno u njemu. Bio je tako dobar i divan."
"Ja ne mogu da ti pomognem oko toga, znaš? Moraš ti da odlučiš, šta ti želiš. Sutra dođi ponovo i kaži koga biraš. Glupo je da ih zavlačiš obojicu. A sada hajde sredi se, ne želiš da budeš ružna za iznenađenje koje ti je Mark pripremio."-rekao sam joj i ona se odmakla od mene.
"Prvo, ja nisam nikada ružna. Vidiš? "-rekla je i sarkastično se nasmejala.-"Drugo, kako ti znaš za iznenađenje? "
"Ja možda jesam Nejmarov prijatelj, ali to ne znači da mi ti nisi na prvom mestu. Želim samo da tebi bude najbolje. Razumeš to?"
"Najbolji si Bože. "
-Za to vreme na terenu
Nejmar P.O.V
"Ne mogu da verujem da si mi to uradio!"-vikao sam na Marka kada smo se odvojili od ostalih.
"Ti si raskinuo sa njom. Šta sada očekuješ? Da te zauvek čeka? "
"Ti ne razumeš šta se ovde dešava, zar ne?"
"Šta hoćeš da kažeš? "-začuđeno me je gledao.
"Uz nju sam se napokon osećao kao da pripadam negde, znaš? Ljudi me vise nisu znali kao ženskaroša. I bili smo posebni, nas dvoje zajedno."
Na trenutak me je samo gledao, a onda počeo da se smeje.
"Čini mi se da nisi bas tako poseban kada je mogla da te zameni za jednu noć. Kada ti je zadnji put rekla da te voli, ha? Samo se blamiraš. Pusti me sada, moram da idem. "-rekao je i prošao pored mene.
Ostao sam da stojim na terenu kao najveći kreten. Šta ako je Mark u pravu? Uopšte se nismo ponašali kao da smo zajedno. Ja bih došao sa treninga i onda otišao da spavam. Nismo provodili vreme zajedno. Možda Mark i jeste bolja opcija za nju....
Mark P.O.V.
"Idemo?"-upitao sam Ninu kada sam izašao sa stadiona.
"Da, naravno. Samo da se pozdravim sa Leom."-rekla je i otrčala do do Lea.
"I, spremna?"
"Ali bar mi kaži kakvo je iznenađenje. "-sela je na suvozačevo mesto i upitala me.
"Onda me bi bilo iznenađenje, ha?"
" Kakav si. Hajde požuri, želim da znam sta je."
Nastavila je da priča o iznenađenju, ali je nisam bas toliko slušao. Razmišljao sam o Nejmaru i onome što sam rekao. On mi je prijatelj...
"Stigli smo. Izađi, hajde."
"Zašto smo ov... ZEZAŠ ME? HVALA TI MARK, NAJBOLJI SI."-uzviknula je i otrčala Sari u zagrljaj.
Flash back
"Nina, ti si?"-čuo sam ženski glas kada sam se javio na njen telefon.
"Ne, ovde njen dečko. Hmm, ona je u dvorištu. Želiš da joj prenesem nešto? "
"Kaži da pozove Saru. Znaće ona."
"Stani, znam ko si. Pričala mi je o tebi. Najbolja prijateljica, tako?"
"Da. Ti mora da si Nejmar, hmm?"
"Pa i ne baš. Njih dvoje su raskinuli. Ja sam Mark. Nego, hteo sam da te pitam nesto. Šta misliš da sledeće nedelje dođeš ovamo? Madrid je daleko i me možete često da se viđate, a stalno priča kako joj nedostaješ. "
"To je ustvari odlična ideja. Mogla bih i da ostanem u Barseloni. "
"Nina dolazi. Čućemo se kasnije, želim da ovo bude iznenađenje.
End of flesh back"Nemaš pojma kako te obožavam. "-rekla je nakon što je saznala odakle Sara ovde.
"Odužićeš se kasnije. "-poljubio sam je i pustio da priča sa njom.
_______________________
Ponovo samo jedan komentar. Pa kažite mi sta mislite, čak i ako vam se ne sviđa.
YOU ARE READING
Za sve je kriv Rio
FanfictionNa šta pomislite kada čujete "Devojka mega poznatog fudbalera"? Na luksuz, skupe parfeme, tašne, odeću, automobile, izlaske? Pa delimično. Ali kada se stvarno nađete u takvoj situaciji, ne znate šta vas čeka. Pa eto, zavirite u dnevnik baš jedne tak...