Sejarah Bermula

14.6K 57 3
                                    

  Kisah ini berlaku kira-kira 5 tahun yang lalu sewaktu aku belajar di IPTA pada tahun 1994. Aku, Yati, Risya, Effa di tempatkan di Blok C bilik bernombor C2113. Kami sudah kenal antara satu sama lain lebih kurang 3 bulan selepas minggu orientasi di jalankan. Kemana kami pergi mesti berempat atau berdua. Kami semua berasal dari Kuala Lumpur kecuali si Yati dari Pahang. Aku seorang perempuan yang biasa sahaja sama seperti rakan-rakan aku yang lain. Cuma disini aku ingin ceritakan perangai si Risya yang agak agressif dan boleh dikatakan keterlaluan.

Perangainya menyebabkan aku berasa selalu “teringin”  Kami berempat sering berceritakan tentang lelaki., kegagahan lelaki, machonya, koneknya dan etc. Maklumla kampus kami itu boleh dikatakan open sedikit compare dengan kampus lain. HEP yang di ketuai oleh Asri Bin Mazri boleh dikatakan sekular juga. Kami bebas bergaul rapat dengan pelajar lelaki. Asrama kami bertentangan dengan tasik dan juga bangunan akedemik. 

Risya sering membawa balik buku-buku lucah dari rumahnya di Kuala Lumpur untuk diberikan atau dikongsi bersama dengan rakan sebilik. Boleh dikatakan every week dia balik jumpa parents dia di KL. Macam-macam buku dia bawa, ada dari luar negeri seperti Indonesia, Jepun dan US. Bila aku tengok buku-buku tersebut mula la Cipap aku berasa gatal dan berair. Tidak senang duduk aku dibuatnya. Pernah beberapa kali bila aku balik kelas, bilik tak de orang. Aku pun mula melancap seorang diri dengan menggunakan jari atau pun hujung bantal aku. Tapi selalunya tidak climax sebab kawan-kawan ramai macam mana hendak concerntrate bising dan sebagainya. 

Semester break bulan Ogos 1994 sudah tiba. Aku dan Risya mengambil keputusan tidak balik ke Kuala Lumpur hanya Yati dan Effa sahaja beriya-iya hendak balik. Aku maklumkan perkara ini kepada kedua ibu bapaku yang berada di Kajang mengenai keputusan aku. Alasan yang aku berikan ialah banyak assignment hendak disiapkan. Cuti selama 2 minggu, aku banyak habiskan masa dalam bilik dan sekali sekala pergi ke bandar Melaka iaitu Bandar Hilir dengan menaiki bas bersama dengan Risya.  Pada suatu hari ketika Risya pergi mandi, aku mengambil kesempatan ini untuk melihat buku-buku lucah beliau. Dan masa ini juga amat sesuai untuk melancap sebab tidak ada orang dalam blok C kecuali aku dan Risya sahaja.

Aku membaringkan diriku diatas katil dan hanya memakai kain tuala sahaja kerana selepas ini giliran aku pula yang akan mandi. Selepas membelek-belek buku lucah Risya aku pun bersedia untuk melancap. Tangan aku meraba-raba ke tempat sulit aku dan jari jemari aku mula memainkan perananya.  Jari aku mengentel-gentel biji kelentit aku dengan kadar yang agak kuat dimana keadaan ini membuat aku berasa terangsang. Cipap aku berair sedikit demi sedikit dan membasahi tangan aku.

Uhhhhhh…..emmmmmmm………emmmm mmmmm ahhhhhhh secara tidak sengaja aku merengek. keluhan yang keluar dari mulut aku.punya la lazat sekali bila aku menarik-narik biji kelentit aku dengan jariku. Kemudian aku ambil bantalku yang terletak diatas katil atas. Dan terus aku masukkan bucu bantal tersebut aku masukkan kedalam pantatku yang agak berair itu.

Uhhhhhhhh…e.ee.mmmmmmm ahhhh ahhhhh ahhhhh enaknya tidak dapat aku gambarkan… sungguh sedap… bayangkan tangan kiri ku seronok bermain dengan cipapku dan tangan kanan ku asyik menggentel buah dada aku. Lama juga aku perlakukan sedemikian dan tanpa aku sedari Risya masuk kedalam bilik. Risya melihat apa yang aku lakukan dan aku benar-benar tersentak!. Aku berhenti… semuanya terhenti… Risya masuk ke dalam bilik sambil tersenyum.

Kelihatan rambutnya basah… baru lepas mandi. Tiada sepatah kata keluar dari mulutku… aku dengan perlahan menarik kain tuala dan ku ikatkan kemas-kemas kembali.  Risya berkata kepada ku” Kenapa berhenti… sudah klimax… kalau belum teruskan le… aku tak kisah semua tu… ini semua normal… aku pun melancap juga… baru je lepas dalam billik air tadi” Aku diam dan tersenyum dengan kata-kata Risya tersebut. Aku bingkas bangun dan terus ke bilik air. Dalam bilik air aku berasa lega kerana nikmat yang aku perolehi semasa melancap tadi dan aku sungguh bangga mendapat kawan seperti Risya yang understanding. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 14, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Cipapku Kami BersatuWhere stories live. Discover now