herşeyimle ben

709 20 9
                                    

Yeni bir gün,yeni bir şehir istanbulun ortasında parçalanmış kirlenmiş batmış ve umutla bekleyen o kadar insan sade bir ailem var bel ki çok güzelde olmayabilirim kendi halimde erkeklere güvenim olmayan okul ve aile içinde takılan bi kişiliğim bi nevi asosyalim ben öncelikle adım minya 11.sınıf öğrencisiyim babamın doktorluk mesleği yüzünden yeni taşındığımız eve yerleşemeden 2 yıllığına maerikaya giden ben orda hayat bulmayan ben minya ıslak su aman allahım gözümü ani bir şekilde açtım. Her sabah bana hayatı zehir eden tatlı bi o kadar da bücür kardeşim poyraz sadece 8 yaşında afacan biridir okulda bile idare edemezler.annem nasıl baş ediyor bilemiyorum bücürü en kötü bakışlarımı göndermeye çalıştım yalnız çalıştım sadece uyku sersemliğiyle ne yaptıgımı bilmiyorum ıslak saçlarla kafamı tekrar yastıga koymam ile bizimkinin yatakta zıplaması bir oldu. yeter ama poyrar ne yapıyorsun ablacım dedim

-hiçç annem para verdi seni uyandırmam için.

içten içe dahada sinerlemdim hain anne desemde onu çok seviyorum annemle babam bi çarpışma sonucu tanşmışlar efsanevi bi aşkları var sadece biziz birbirlerinin dengi olmadıgından iki ailede istememiş ama kimse umurlarında olmadan kendi yollarını çizmişler.iyikide çizmişler yoksa bu iş birlikçi bücür nasıl olucaktı poyraz yeterrrrrrrr.

- yetmez abla , abla kalk haydi abla.

altıma aldım bir güzel gıdıkladım ayy bir de yalvarıyo kıyamam hemen yanağını öptüm.

-haydi ablacım marş marş melek sultan kızmadan aşağı in bende geliyorum hemen tuvalete gittim bir yüz yıkayayım dedim demez olaydım ahh bücür bu dalgalı saçları zaten zor düzleştiriyorum yüzümü yıkadıktan sonra saçlarımı kuruttu düzleştiriciyi fişe taktım o ısınana kadar yatagımı düzelttim aynanın karşısında bi yarım saate yakın saç düzleştirdim tabi annemin laflarınıda duymadım değil neymiş erken kalksaydın minya seni mi beklicez minya bazen bunalıyorum ama inşallah bu yeni okulumda arkadaşlarım olur güzel bi sene geçirim lütfen alllahım aminn.. babam sürekli yer değiştirdiği için gezmediğimiz yer kalmadı malum asosyal kızın asosyal hayatı ev, müzik, mutfak ,yatak, kitap hayatım bu 5 li gruptan oluşuyor.kirpiklerim uzun oldugundan fazla rumel sürmedim biraz eyeliner azıcık parlatıcı tamamdır. dolabın karşısından mal mal bakmaya vaktim kalmadı hemen siyah şort bordo salaş tişört vanslarımıda geçirdim siyah çantamı alarak aşagı indim bugün forma alma işini halletmeyide not ettim. ARKADAŞLAR İNŞALLAH BEGENİRSİNİZ OKUYANLAR FİKİRLERİNİ BOL BOL YORUM VE BEGENME İLE BİLDİREBİLİR HER TÜRLÜ FİKİRLERE AÇIĞIM İLK HİKAYE PAYLAŞIMIM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ İYİ Bİ BEKLENTİ VEREBİLİRİM SİZCE GİDİŞATI ŞİMDİLİK NASIL :)

"BANA AŞK BORÇLUSUN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin