We must to study!| 5

392 24 137
                                    

Φιλιομαστε τόση ώρα και κανεις από τους δυο μας δν εχει σπάσει το φιλί. Τα φιλιά του είναι καυτά και δν μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου και να σηκωθώ και να φυγω. Εχω παραλύσει.

Σπαμε το φιλι μας λόγου οξυγόνου. Μέσα μου θα ήθελα να συνεχίζεται αλλά καλυτερα που σταμάτησε διότι δν είμαστε κατι. Ο Άρης είναι το φακ μπόι του σχολείου.

Πηγαίνω μέσα αφήνοντας τον άλλωστε ουτε αυτός μίλαγε, τι να πει Αλινα ήταν λάθος δν θα ξανά γίνει?

Πφφφ

Πήγα στα παιδια και τους είπα ότι θα παω σπιτι διότι νύσταξα. Ψεμαα αλλά πρεπει να είμαι μόνη μου όταν κάνω αυτό που θέλω.

Την είχε καταβρει ο Ορέστης με τον Αλεξ..

Πήγα στα κορίτσια για να τους ρωτησω τι έχουν..

Αλ- θα μου πειτε τι εχετε?-

Μα-κατσε-ειπε ήρεμα η Μαρα.

Χρι- να δν σου έχουμε πει ποτέ ότι ζηλευουμε που κάνεις παρεα με τον Αλεξ και είστε όλη την ώρα μαζί οπότε έρχεται και εμείς στην άκρη-

Αλ- Μα εσείς δν τον πηγαινετε αμα τον πηγαινατε θα είσασταν και εσείς μαζί μας. Όσο για το εαν ειμαι μαζί του όλη την ώρα ναι είμαι γιατί αυτός δν μένει μόνιμα εδώ λογικά όπως τώρα έχει έρθει για λίγες μερες-

Μα-ειμαστε πολυ ηλιθιες, έτσι?-

Αλ- ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΟΜΩΣ- λέω και γελάμε.

Χρι- μας συγχωρείς?-

Αλ- ναι αλλά θα έπρεπε να σας κάνω καψόνι αλλά εχε χάρη-

Μα-αντε κάτσε εδώ τώρα-

Αλ- θα το ήθελα αλλά νυστάζω και τώρα θα παω σπιτι-

Μα-αα εντάξει. Αντε τα λεμε- λέει και με αγκαλιάζει και το ίδιο κάνει η Χριστίνα.

(...)

Η ώρα είναι 3 εχω φορέσει πιτζαμες, εχω ξεβαφτει και κάθομαι στο κρεβάτι με δυο κουβέρτες. Αχχ ότι καλυτερο αυτό!!!

Ο Αλεξ δν εχει γυρίσει. Η μάνα μου έχει βάρδια στο νοσοκομείο θα αργήσει σίγουρα οπότε κάθομαι μόνη σαν το μπουφο,αλλά αφου δν νυστάζω τώρα καλυτερα να το ξενιχτυσω όπως έκανα παλια το σουκου βλέποντας σειρά...

(...)

Καθώς έβλεπα την σειρά με παίρνει π Άρης τηλέφωνο.. Τι φασηη βραδιάτικα?

Αλινα
Άρη τι θες?

Άρης
Α.. Αλιινα.. Να.. να ξες ο.. τι.. είσαι.. πολ.. λυ τανα..

Enemies or not?Where stories live. Discover now