פרק 15

212 19 0
                                    

נעלתי אחרי את הדלת והחלטתי קצת לסדר את הבית..הוא לא היה גדול אבל גם לא קטן...התחלתי לטאטא ולשטוף עם דברים שהיו, לבסוף התוצאה הייתה מושלמתת יצאתי למרפסת וגיליתי שיש בריכה ממש התלהבתי..המסביב היה סגור בגדר חיה..בקיצור בית מושלם..הלכתי לחדר כלשהו כדי לשים את הדברים שלי..התקשרתי לתכנאי שיסדר לי את הכל, טלוויזיה, חשמל, גז, מים וכל הדברים המוזרים האלה..אחרי שעה שהוא עבד הוא גמר לעבוד, נתתי לו את הכסף והוא נסע..הסתכלתי על החדר...הוא היה ורוד בהיר כזה והמיטה הייתה לבנה והיו שתי שידות משני צדדי המיטה ולכל אחד מהשידות הייתה מנורה קטנה..היה טלוויזיה מול המיטה וחלון גדול בצד..היה ארון-קיר לבן ממש גדול..חדר מושלם! ירדתי למטה ולקחתי את השלט והסתכלתי על החדשות וראיתי את לואיי..לואי מחזיק את דייסי עם סכין..אני נלחצתי! פעימות הלב שלי עלו...אבל מזל שהיה כתוב שעכשיו "הנערה", דייסי בסדר ו"הנער", לואי נלקח לחקירה במשטרה..טוב מחר אני אלך לדייסי, לבית חולים..לקחתי מקלחת והלכתי לישון...באמצע הלילה אני שומעת קולות מהמרפסת..לקחתי מקל פוטבול מברזל שהיה מונח בסלון..ואז ראיתי שזה זאין...זאין? איך הוא יודע שאני פה..אין מצב שאני מכניסה אותו..בדקתי שוב שהכל סגור ונשכבתי במיטה..

כשקמתי בבוקר מצאתי את זאין שוכב על הספה..."זאיןןן" צעקתי לעברוו "אהה?" הוא שאל כשהוא מרים את ראשו ומשפשף את עיינו כי הוא ישן."איך נכנסת לפה ולמה?" שאלתי סקרנית וקצת כועסת.."רציתי לדעת איפה את, כי אני יודע שאת הצלת אותי אתמול מכל הבלאגן הזה שהיה..אז שאלתי את אח שלך והוא ידע שאת ףה כי אין לך עוד בית לגור בו..." הוא אמר כאשר הוא קם לאט לאט.."אז זה אומר שאתה צריך להכנס ככה?! תודיע, תכתוב ס.מ.ס.." אמרתי רגועה יותר..הוא הנהן לחיוב.."סליחה.." הוא חייך חיוך מזוייף וגדול.."בסדר אז אתה צריך להסיע אותי לחברה ולהקפיץ אותי לקניון.."אמרתי לו בזמן שאני עולה לאט לאט במדרגות.."ומה יוצא לי מזה?" הוא שאל עם חיוך סדוני.."מה שיוצא לך זה שאני מרשה לך לגור פהה.." אמרתי לו והוצאתי לו לשון.."יש לי בית לעומתך.." הוא צחק.."אהה נכון..אתה גר בעצם עם זאת שכמעט הרגה אותך למוות בלי סיבה..נו..איך קוראים לה..הבלונדינית המשוגעת שהיא בעצם בת דודה שלךך!" נעצתי מבט של 'מה תגיד עכשיו..' "טוב,הבנתי את הרעיוןן..." הוא הסתכל על הטלוויזיה שהייתה דלוקה מאתמול.."יופיי" חייכתי "טוב אני הולכת להתארגן ונזוז..." חייכתי לו.."אוקיי חופרתת..." הוא צחק.."אניי?!" שאלתי במופתעות.."כן, כן את..יאללה לכי כבר להתארגן..את עושה לי כבר מנהרות..."

הלכתי לחדר..

Love can not be explained-Z.MWhere stories live. Discover now