BÖÖ! ®™

53 0 0
                                    

Stt naber gencler? Kitap okumayi sever misiniz? :D bu soru cok sacma sevmeseydiniz wattpad'de olmazdiniz. Ya aslinda ben hikaye degil bi deneme yazicam. Bi de yazim kurallarina noktalama isaretlerine felan uymam. :P takmayin kafaya okuyun sadece.

Yillar oncesini dusunun daha annenizin karnindasiniz. Gerci bunu soylemem sacma!ama Ben iste naparsin. Bi su birikintisi o zamanki olculerimize gore bi deniz. Yuzup duruyosun. Acikmiyosun. Uyumak desen sinirsiz mk. Sonra dogdunuz artik yavas yavas dunyayi tanicaksiniz. Imtihaniniz baslicak. Emin olun hayat matematikten bile zor ve karisik. Yeri geldiginde asik olucan. Anandan terlik yicen. Baban karnen zayif diye dovcek. Kardesin sana haksizlik yaptiginda annen yinede seni dovucek. Sicacan her aninda. Bok mu cis mi bilmem ama siccan iste. Yapcak bisi yok. Sonra kavgalarin olacak daha. Toplican kardeslerini ve birinin daha gozunu morartcan. Boyle devam edicek 5 harfli igrenc sey. Mutlulugunun mutlaka bi Sonu olucak her seferinde gozumu yumayim ve birdaha acamayayim dicen ama bok olur istediklerin hatta sirf sen istedin diye olmaz mk. Iste bende bu boklukta yalnizligi yasicam. Yasicam ve yasicam. Ne kadar istemesem de boynum bukuk kucuk emrah gibi katlancam sictigimin hayatina.


BOŞLUK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin