Emilly's P.O.V.
huuh..danas moram ponovo na posao..Boze moze proci i jedan dan bez posla
Brzo sam se istusirala i stavila malo sminke tek onako da mi istakne lice ..obukla sam duboke crne pantalone i bijelu kosulju i krenula na posao.
Radila sam u jednom kaficu..da da znam bezveze posao kao konobarica ali morala sam nekako zaradjivati jer jos nisam dobila odgovor od akademije likovnih umjetnosti..da..jako volim crtati i mislim da sam nadarena za to pa sam poslala zahtijev da vidim da li ce ga prihvatiti.
Brzo sam se raspremila i pocela sa poslom ..huuh..kad prije se napuni
uzela sam svoj notes i otisla do prve musterije.Ne mogu da vjerujem..Harry Styles haha
E:hej zdravo kako vam mogu pomoci?
H:pa jednu kafu..vodu i prelijiepu Emilly
E:znaci..kafu..vodu i pre..cek sta?
H:hhaha pa ajde donesi
E:oke evo stize
Hahha Boze ovaj je lud..
Harry's P.O.V.
Plan polako ide..hmm..ehh vrijeme je da pocnem sa drugom fazom
Mora me zavoljeti..
A onda..nas ritual moze poceti..
Brzo sam se okrenuo i poceo se smjeskati
E:ehh..evo izvoli trebas jos nesto?
H:da trebam jednu uslugu
E:a to je?
H:oces ovaj..sa mnom izaci..onako ..da prosetamo
E:ohh..rado Harry..ali imam mnogo posla
H:Pa mozes za svoj 18 rodjendan izaci sa posla
E:hej..kako znas za moj rodjendan
H:imam svoje nacine ;)
E:ohh..hah ok
H:ajmo sad
E:oke samo da se javim sefu
Tako..sad cu dobiti njenu paznju i brzo ce me zavoljeti
Jedva cekam da mi plan uspije..
Krenuli smo u setnju..kako je ovo glupo..sve sareno..nigdje crne boje..ali morao sam se smjeskati kao budala..
Aww..vidi kako je slatka..sa dugom smedjom kosom i sivo-plavim ocima..a tek njen osmijeh..i njeno tijelo..tako je uska..
Harry!! Vrati se u normalu..ovdje sam da ja nju zavedem a ne da se zaljubim u nju..
Saberi se Harry..
Pricali smo o svemu i dobro se upoznali..bolje receno ona je mene upoznala..a ja znam sve o njoj..
Rodjena je 13.02. U Londonu i znam joj prijatelje i porodicu..jednostavno sve onjoj znam..
polako se pocelo smracivati..konacno malo tame..
Meni je bilo predivno..puhao je snazan vjetar koji je razbusio moju kosu..polako sam prosao prstima kroz kosu i to je bio znak da mi je prelijepo..ali izgleda Emilly se malo prepala..nisam toliko se brinuo sto se plasi tame i vjetra ali sam se morao ponasati kao ''slatki'' decko
Brzo sam je zagrlio..
huuh..pa i nije toliko lose..mislio sam da ce mi biti glupo i da je ovo samo za budale..ali osjecaj je bio..lijep stvarno..
Njena kosa je mirisala prelijepo..
Odveo sam je kuci..
Pripremila nam je toplu cokoladu i zajedno smo sjeli i gledali film..
ona je ocigledano bila previse zauzeta gledanjem filma..ali ja nisam mogao skinuti oci sa nje..stalno sam gledao svaku njenu reakciju..svaki njen pokret..bilo sta sto uradi prelijepo je..
Znam da ne bi trebao ovo raditi..jer sam se trebao fokusirati na plan..ali ova 2 sata cu to ostaviti po strani..ocu da se malo opustim sa njom..
Sve je bilo lijepo dok nisam.osjetio veliku bol u plucima..
Ohh..da veceras moram ici u podzemlje..
Moramo zapoceti ritual..
Tesko sam se oprostio od nje i poljubio je u obraz..i bas kada sam krenuo da izadjem..vratio sam se i..
poljubio je..
E:uhm..what
H:ehh tako..sretan rodjendan ljepotice vidimo se sutra ;)
E:aww byee Harry
Huuh..hvala Bogu izasao sam na vrijeme..
dok sam imao zelene oci..sada su potpuno crne..
huuh..polako sam hodao i otisao u jednu ulicu..
Tu me je sacekao Dario..jedan od cuvara tame u podzemlju..
Drzao sam glavu spustenom i polako hodao..
dosao sam kod Rasbira..
On je najvece zlo na svijetu..da on mi je bio sef..
On mi je i rekao da moram pridobiti Emilly posto nam je trebala za ritual..
Sta li ce mi sada reci..nadam se da nece vidjeti kako se osjecam..jer ..ako vidi da sam u nju jednom pogledao samo sa ljubavlju..kaznit ce me..a to ne zelim..
Stvarno...
YOU ARE READING
"razliciti svjetovi"
Mystery / ThrillerSve ovo govori o sedamnaestogodisnjoj djevojci po imenu Emilly.. Obicna djevojka sam prelijepom dugom kosom i prelijepim sivim ocima..ostavljala je sve bez daha.. Mnogi su pokusavali da dobiju njenu ljubav ali nisu uspijeli.. Mislili su da to niko n...