Selam kalbimin içleri ^^
Satır başı yorumlarınızı bekliyorum
Keyifli okumalar dilerim...
"Komutanım."
"Efendim Fatih."
"Komutanım kız kesmek serbest mi?" Duyduğum cümleyle anın da adımlarım durdu. Yavaşça arkama dönüp bana otuz iki diş sırıtan yedi adama baktım. Sinirle kaşlarımı çatıp Turan'a baktıktan sonra Ateş ve Kuzeye de baktım.
"Ateş ve Kuzey gözünüzü oyarım."
"Komutanım aşk olsun öyle bir insan mıyız?"
"Vallaha Kuzey doğru söylüyor."
"Ben bilmem gözünüz bir kıza takılsın bittiniz." Lafım bittiği an geriye kalan beş erkeğe baktım. İşaret parmağımı tehdit eder gibi sallayıp konuştum.
"Eğer biriniz bile bak biriniz diyorum dikkatinizi çekerim eğer biriniz dahi gözü bu kızlara kayarsa işinizi bitiririm duydunuz mu? Fatih ve Mert özellikle siz ikinize söylüyorum." Akat çarpık bir gülüş atıp konuştu.
"Komutanım kıskanıyor bizi." Yüzümü buruşturup Akat'a baktım.
"Ulan senin, sizin neyiniz kıskanayım ben şu tiplere bak bir." Hepsi kendi aralarında bakışma yaşarken sinirle önüme dönüp karakola doğru ilerledim.
"Yüzünüz dümdüz ileri baksın kesmeyeyim bir tarafınızı." Karakola girmemizle bütün bakışlar bize dönerken hepsi şaşkınca bize bakıyordu. Haklılar sonuçta sekiz kişi asker kıyafetleriyle karakola giriyor bende olsam bende bakardım. Yanımıza gelen genç bir erkekle başımı ona doğru çevirdim.
"Buyrun kime baktınız?" Kaşlarım çatık polise baktıktan sonra başımı Turana çevirdim. Adama öldürücü bakışlar atarken göz devirip konuştum.
"Süleyman Çelebi."
"Ah amirim'e baktınız siz?" Çocuk hala bana bakarken Turan'ın sesini duydum.
"Ulan adamı sinir etme göster odayı s..."
"Turan Yüzbaşım." Uyarır tonda Turana döndüğüm de derin nefes alıp verdi. Karşımda ki adama yaklaşıp katı bir sesle konuştum.
"Bize amirinin odasını göster lütfen." Adam hızlıca başını olumlu anlamda sallayıp önden giderken derin nefes alıp yürüdüm. İçeri girdiğimiz de adam ayağa kalkmış bize bakıyordu.
"Hoşgeldiniz çocuklar ben emniyet amiri Süleyman Çelebi." Adamın elini sıkıp konuştum.
"Yüzbaşı Asena Türkoğlu memnun oldum." Adam şaşkın şekilde bana bakarken derin nefes alıp boğazımı temizledim. Adam kendine gelip büyük gülümsemeyle koltukları gösterdi.
"Oturun lütfen." Koltuğa oturduğum da karşıma da Turan oturmuştu. Time baktığım da bana bakıyorlar dı onların bu haline gülmek istesem de gülmedim.
"Oturun." Hepsi bir bir oturunca tek boş yer kalmıştı. Mert ve Fatih birbirlerine bakarken herkes onları izliyordu. Mert, Fatih den önce oturup sırıtırken onun bu haline hafif tebessüm ettim. Fatih göz devirip benim arkamda ayakta dururken boğazımı temizleyip konuştum.
"Hangi ekiple çalışıcaksak bir an önce tanışalım da plan yapalım."
"Haklısınız Yüzbaşım ama ben sizinle çalışacak ekibi operasyona gönderdim." Sinirle gülüp mırıldandım.
"Operasyona gönderdiniz?" Adam biraz ürkmüş olsa da hemen kendini toparlayıp dikleşti.
"Evet açıkçası en iyi ekip burada sizin çalışacağınız ekip olduğu için onları görevlendirdim. Üstelik sizin de ne zaman geleceğinizi bilmediğimiz için operasyona yolladım ama merak etmeyin gelirler bir yarım saate." Sıkıntıyla geriye yaslanıp başımı olumlu anlamda salladım. Herkes sessizce otururken Süleyman amir boğazını temizleyip konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge Timi
AçãoAnnesini ve babasını küçücük yaşta şehit veren bir kızdı o. Yanında bir tek biricik ağabeysi vardı. Şimdi o küçücük kız büyüdü kocaman bir bordo bereli bir yüzbaşı oldu. o kim mi? o Asena Türkoğlu tüm zorluklara göğüs geren kahraman türk askeri.