Ah sangwoo ne zaman ikna olucaktı sadece sapık olduğumu düşünüyordu ama anlamıyordu sevgi ve sapıklık aynı değildi hepsinin derin bir nedeni olmalıydı belkide onu hala tamamen tanımlıyordum.
Ailesinden bahsetmek Sangwoo için hep en zoruydu belki bir şekilde sorun buydu ailesi.. annesini öldürdüğünü biliyordum babasını gömdüğünü Ve kadınları ama hala eksikler vardı belkide araştırmayı gizlice yapmam doğru değildi bunu ona sorabilirdim sonuçta bana beni sevdiğini söyledi canım yanacak bile olsa önemli değildi onu anlamak için buna razıydım~Sangwoo söylesene burada mı doğdun?
-Ülke olarak mı?
Evet .. sen burda Seul'da mı doğdun?
-Ah evet tabi benim anne babam birlikte oldukları evdi ilk evimiz hani bodrumuna aşık olduğun yer .
//pis bir sırıtış//Yutkundum bununla alay ediyor oyda ki orası gerçekten korkunç! Ama sakin olmalıyım ..
Bende burda doğdum biliyor musun gerçi geçmişim net değil çünkü çocukken bana büyükannemler baktı ..
-Ben mi daha iyi bakıyorum büyükannenler mi?
Ahahaha tabii sen .. ama canımı acıtmadıkça.
-Biliyorum biliyorum özür dilerim ama artık böyle fevri olmamaya çalışıyorum Peki senin şu büyükannenler nasıllardı?
Berbatlardı .
-Hey seni üzdüm mü?
Hayır Sangwoo üzülmedim buna alıştım yani onların kötülükleri konusunda ..
-Artık geçti Bum birbirimizin ailesi olmayı öğreneceğiz gerçi sapık bir annem var Ahahah.
Sangwoo!!
-Şaka şaka sana takılıyordum.
Hiç komik değildi .
- Eh senin için komik olmaya bilir ama başta ki halimiz ve şuan çok garibiz dimi sanki karımsın gibi oldun.
Gözleri ışıldadı
Yani sen benim eşim misin şimdi?-Eh biraz ama eşin değil kocanım ben aksini mi idda ediyorsun yoksa.
İnce bileklerimi avuçları içine aldı Dudaklarımı öpmeye başladı kulağımı çekiştirdi öpücüklerle göğsüme ilerledi heyecandan nefesim hızlanmaya başlıyordu benim en ince noktama dek tuhaflaşmamı sağlıyordu ..
Gözleri gözlerimin içine bakarken büyümeye başladı cılız bedeni benim altımdaydı oysa ki çok zayıftı ama varlığıyla tüm bedenimi ısıtmaya başlamıştı bu duygu ona dayanamıyorum o sadece benim küçük sağım olabilirdi.
Öpücüklerime verdiği her tepkide kızarıyordu onu Soymaya başladım göğüslerini ısırdım Ve emdim-keşke biraz daha dolgun olsaydın sana tüm dokularımla dokunurdum.
Saangwoo ben utanıyorum.
-Artık utanmak Yok küçük sapığım sadece bana ait ve benimsin bana dokun.
Ellerimi güçlü sırtında dolaştırıyordum erkeksi kokusu içime doluyordu heyecanla Dudaklarını öptüm .
Evet benim kocamsın Sangwoo.
-Ha şöyle aksini idda edersen seni fena benzetirim.
Oh kıskanıyor musun beni?
-Hayır sadece cinsel sağlımı düşünüyorum .
Pis..
Onun yüzünde bu ifadeleri seviyorum birden mürşitler onu bozunca gözleri kocaman oluyor yüzünde minicik dudakları kalıyor sanki sadece öpmeye devam ederken davetkar ısısına karşı koyamadım onu tamamen Soydum Penisini ovuşturup oluşturmaz dolu hale geldi bile Dudaklarını öpüp ona sadece sürtünüyordum canını yakmayı seviyordum ama bugün yakmak istemiyorum penisim irileştiğinde Bacaklarını ayırıp Dudaklarını öperken hepsini içine ittirdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni yavaşça öldürüyorsun..
Novela JuvenilYoon Bum x Sangwo Bum sangwo'nun peşinden adımlıyordu seslenmeye devam ediyordu Sangwo'nun arkasından seslendi "Sangwo bana ne olacak ? " ...