Chapter 5 {U/Z}

384 34 2
                                    

မိုးစက်အခန်းထဲပြန်ဝင်လာပြီး ခန​နေ​တော့ ထမင်းစားဖို့​ခေါင်း​လောင်းတီးသံကြားလိုက်ရသည်... မိုးစက်လဲ ဗိုက်ဆာ​နေပြီမို့ အမြန်သွားမယ်ဆိုပြီး အခန်းဝ​ရောက်မှ ဝသန်ကိုသတိရလို့ လှည့်ကြည့်​တော့ ကိုယ်​တော်က အိပ်​နေတာနဲ့.....

"ဝသန်... ထ....ထ.. ထမင်းစား​​ခေါင်း​လောင်းထိုး​နေပြီ"

"အမ်...အင်းးး..." ဆိုပြီးနိုးလာ​လေသည်
ထမင်းစာ​​ဆောင်က မိုးစက်တို့ အိပ်​ဆောင်ရဲ့ အ​ပေါ်ဆုံးထပ် ဘုရားခန်းမှာဆို​တော့ ဝသန်နဲ့တူတူတတ်သွားလိုက်သည်...

အ​ပေါ်​ရောက်​တော့ တစ်ချက်​​ဝေ့ကြည့်လိုက်ရင်း ခွန်းသ​ဘေးလွတ်​နေတာ​တွေ့တာနဲ့ဝသန်ကိုဆွဲကာနှစ်​ယောက်တူတူဝင်ထိုင်လိုက်သည်...ထမင်းစားခန်းက ​လှေကားရဲ့တစ်ဖက်တစ်ချက်စီမှာစားပွဲခုံအရှည်ကြီး​တွေအစီအရီချထားပြီး ထမင်းပန်းကန်​တွေပါထား​ပေးထားသည်.. စားပွဲခုံ​တွေက ကြီး​တော့ တစ်ဝိုင်း​ကိုအနည်းဆုံး ၈ ​ယောက်​လောက်​အေး​​ဆေးထိုင်လို့ရတယ်...
မိုးစက်လဲဟိုကြည့်ဒီကြည့်လုပ်​ပြီးစားဖို့ဇွန်းနဲ့ခရင်းကိုခြင်းထဲကလှမ်းယူလိုက်သည် ဗိုက်ဆာဆာနဲ့ အ​​သေကြိတ်ပြီဆိုပြီး ပါးစပ်ထဲထည့်မလို့လုပ်​နေတုန်းမှာပဲခွန်းသက သူ့လက်ကိုတားလိုက်ပြီး ခန​နေဦးမစားရ​သေးဘူးလို့​ပြော​တော့ မိုးစက်​ကြောင်​နေတုန်း အုပ်ကြီးက​​ခေါင်း​လောင်းအ​သေး​လေးကိုင်ကာတတ်လာ​ပြီး..

"ကဲ အားလုံး.. ထမင်းမစားခင် ​မေတ္တာပို့ရမယ် ​ကျောင်းသား​ဟောင်း​တွေက အလွတ်ရပြီးသား ​အသစ်​တွေက နံရံမှာချိတ်ထားတဲ့ သစ်သားပြား​ပေါ်မှာ ​ရေးထားတယ် ကြည့်ရွတ်ကြ...." လို့​ပြောပြီး ​ခေါင်း​​လောင်းလေးကိုတစ်ချက်တီးလိုက်သည်...သူတို့လဲ စာသားကိုကြည့်ပြီးရွတ်လိုက်ကြကာ ထမင်းစားဖို့စတင်ကြ​တော့သည်..
ဒီ​နေ့ဟင်းက ငါးကိုအစက်က​လေး​ကြော်ထားပြီးတစ်​ယောက်ကိုနှစ်တုံးဆီထည့်​ပေးထားသည် အရံဟင်းအ​နေနဲ့ ​​ဂေါ်ဖီ​ကြော်​လေး ရယ် ကြာရိုးဟင်း​ရည်​လေးနဲ့ စုံစုံလင်လင်​လေးပါ...
မိုးစက်က​တော့ လျှာ​လေးသက်ပြီး​ခေါင်းမ​ဖော်တမ်းသာစား​နေ​တော့သည်...

သူတို့ထမင်းစားပြီး​တော့ အတန်းက ​နေ့လည် ၂နာရီမှတတ်ရမှာဆို​တော့ နားချိန်အများကြီးရတာပဲဆိုပြီး အခန်းထဲဝင်လာ​တော့ ခွန်းသ​ရော ​နေ့လည်က ​ရေချိုးခန်းထဲမှာ​တွေ့တဲ့ ​ကောင်​လေး​ရော အခန်းထဲမှာရှိ​နေသည်... မိုးစက် ဒီ​ကောင်ဘာလာလုပ်တာလဲဆိုပြီးကြည့်လိုက်​တော့ ဒီ​ကောင်က ဘီဒိုထဲကို အဝတ်တစ်ချို့ထည့်​နေတာ​တွေ့တာနဲ့..
"​သြော် ဒီမှာ​နေမှာကို...." လို့ စိတ်ထဲက​ပြောပြီးခွန်းသ ကုတင်​ဘေးသွားမတ်တပ်ရက်​တော့ ခွန်းသက ​ကုတင်​ပေါ် စာအုပ်ဖတ်​နေရာက လှမ်းကြည့်သည် မို့စက်လဲ ဟီး ဆိုပြီး တစ်ချက်ရီပြလိုက်​တော့ ​ပြန်ပြုံးပြပြီးစာအုပ်ပြန်ဖတ်​နေသည်... မိုးစက်လည်း ​ရေချိုးခန်းမှာ​တွေ့ခဲ့တဲ့ သ​ကောင့်သားကို...

My Youth is Yours {U/Z}Where stories live. Discover now