Hétfő van. Nem szeretem a hétfőket, mert iskola van. Szerettem iskolába járni , igen múlt időben mondom, megutáltam azok miatt akik oda járnak és valójában megkeserítik az életem minden egyes pillanatát igen ilyen egy végzős lány élete.
Nos ha már így felfedtem az iskola iránti szeretetemet akkor azt is elmondom hogy ki
vagyok. Mckenzie Andrews a nevem. 19 éves vagyok és végzős a londoni pringston középiskolában, édesapámmal és édesanyámmal élek vagyis anyával már nem mivel korházban van, azóta lényegében ott él . Édesanyámat 17 éves koromban diagnosztizálták rákkal azóta harcol vele és nagyon büszke vagyok rá , tudom hogy erős és végig tudja csinálni . Mindennap bemegyek hozzá és meglátogatom olvasok neki vagy játszunk valamit , sajnos időközben a haja kihullt vele együtt anyu önbizalma is de nem kell félnie hiszen apám nagyon szereti és ezzel ő is tisztában van .
Időközben fel kell hogy kelljek és lemennem apához reggelizni , aztán indulás suliba.
- jó reggelt- léptem le az utolsó lépcsőfokról.
- Szia , csináltam reggelit, egyél aztán induljunk. -susmorogta apa miközben papírokat nézegetett át .
- Okés.
Apa egy befektetési cégnél dolgozik nagyon szereti elvileg bár nem tudom mit lehet rajta szeretni !
Megettem a reggelim aztán felvettem a cipőm és a kabátom mivel mar őszi idő van , hamar telnek a napok , így hogy apával ketten vagyunk. Apa is elkészűlt és elindultunk!
Halkan hallgattam a zenét a fülesembe amikor apa megszólalt.
- Ma is mész édesanyádhoz? -kérdezte
- Persze. Hisz mindennap bemegyek tudod.
- Rendben akkor majd otthon találkozunk .
- Jól van .
Megérkeztünk a sulihoz , apának megköszönten hogy elhozott majd elköszönten és beindultam. Már az ajtót nyitottam amikor nekem jött valaki ,az a valaki egy fekete öltönyben volt akta táskával ,félig kigombolt inggel és kócos hajjal. Egy férfi aki nagyon jól nézett ki .
- elnézést kisasszony, beharagudjon nem figyeltem - kért bocsánatot
- Semmi gond és sem figyeltem - mondtam zavartan
- Maga ide jár ?-kérdezte
- Igen uram , miért kérdezi ?
- Tudja nem találom a tanárit megmutatná lenne szíves ?
- Persze , hogyne -mosolyogtam
Fura mert nem emlékszem hogy említettek volna új tanárt de lehet nekem rossz az emlékezetem , hmm na mindegy , oda értünk ő pedig megköszönte és bement .
Elindultam a teremhez ahol irodalom órám lesz, kicsit késve de megérkeztem, leültem a barátnőm mellé aztán már csak figyeltem . Az órának fél óra múlva vége lett és indultunk ki szünetre.
- na mizu hogy vagy ? - kérdezte Layla
- Minden oké és veled ?
- Anyukád ?
- Suli után megyek hozzá.-mondtam
- Értem. Hallottad ki kapta a suli újságot ?
- Már kihirdették ? -ijedtem meg
- Igen , tegnap óta kint van .
Otthagytam Laylat és elszaladtam a hirdető táblához amin ott állt a neve Tiffanynak annál a sornál ahol az én nevemnek kellene állnia ezt nem hiszem el hiszen még olvasni sem tud, ahhh megőrülök . Siettem miss Jennerhez hogy megkérdezzem miért döntött így , megöl a kíváncsiság. Bekopogtam az ajtaján majd bementem, de meglepetésemre nem egyedűl volt hanem a göndörrel akivel reggel össze futottam és egy kékszemű ördöggel. Waow úgylátszik jól elvannak.
- jó napot tanár nő lenne rám pár perce kérem!
- Miss Andrews, jöjjön csak persze mi lenne az ? -nézett rám
- Csak ha nem zavarok !
- Nem persze mond csak !
- Arról lenne szó hogy kiváncsi lennék miért Tifanny lett az iskolújságíró?
- Ohh szóval ez lenne a baj, tudod drágám csak kihuztam a nevet ennyi volt!
- Ohh - mondtam szomorúan
- De ha Tiffany beleegyezik talán lenne rá mód hogy újra tárgyaljuk!
Kiváncsi voltam mi lenne az , azt viszont még inkább érdekelne mi rajtam olyan érdekes hogy engem nézzen ez a két pasi !
Miután miss Jenner elküldött hogy beszéljek Tifannyval amit semelyik részem nem kivánt, muszáj voltam megkeresni őt!
- hey, na? - kérdezett Layla
Ohhh igen Layla a legjobb baratnőm, Kb 5 éves korom óta! Úgy ismerkedtünk meg hogy elütöttem biciklivel ja eléggé fájt neki. A sürgősségim megegyeztünk hogy nem hagyjuk el egymást azóta ez törhetetlen.
- Tiffany kapta !
- Neeee
- De
- Ez hihetetlen !
- Nekem mindod , de azt mondta miss Jenner hogy beszéljek vele hátha van valami mód rá hogy megegyezzünk !
- Uhh hát nem lesz könnyű !
- Ahhj ugyan már minek ez neki nem is érdekli , könyvet sem olvasott soha .
- Igen de tudod milyen !
- Sajnos tudom
Elindultam megkeresni Tiffanyt az ebédlőbe !
YOU ARE READING
Kényes szerelem
FanfictionSok mindenen kellett keresztül mennem ahhoz hogy rád találjak , majd megint szétváltunk ez egy jel volt arra hogy soha többé ne menjünk egymás közelébe!