Telihold

370 20 13
                                    

Anett élete gyökeresen megváltozik, amikor egy teliholdas éjjszakán érdekes dolgok történnek vele :))

Ha olyan művet akarsz olvasni, mely egyszerre izgalmas és elbűvölő, akkor ez neked lett szánva ;) *.*

1. fejezet

" Ez kész katasztrófa... a nyáriszünetem el van rontva ! Apa munkahelye miatt ide kellett költöznünk Seattle-be ... Hiányoznak a régi barátaim, és itt senkit sem ismerek ...

még csak első napja vagyok itt , de már elegem van az egészből... Ez a hely olyan fura ...

na jó .. most csak ennyit kedves naplóm, mert anya hív ... csak tudnám hogy már megint miért ...

2012.12.16. 19:56 "

elraktam a naplóm és lesiettem a földszintre, de persze úgy hogy látszódjon az arcomon, hogy semmi kedvem az egészhez ...

-Gyere Anett ! elmegyünk egy kicsit sétálni megnézni a várost ...- próbálkozott anya , nem belekalkulálva azt, hogy milyen rossz kedvembe vagyok...

- Nem megyek ! -s már fordultam is a lépcső felé, hogy visszamenjek a szobámba .

Aznap este végig a szobámban dekkoltam, persze aludni nem tudtam...

csak bámultam ki az ablakon...

pont telihold volt... nem tudom miért, de a látvány megnyugtatott ...

Anyáék már rég lefeküdtek és biztosan alszanak már ...

Nekem pedig egy furcsa gondolat ötlik a fejembe: kimászhatnék az ablakon... hogy körülnézzek, vagy éppen megszökjek... magam sem tudtam mit akarok...

aztán végülis tényleg kimentem...

egyedül sokkal jobb volt sétálni, és a hold is gyönyörűen világított . ...

2.fejezet

A város elfogadható volt, de az érzés ami legbelül nyomasztott nagyon rossz volt.

Az utóbbi pár hétben teljesen megváltoztam... Zárkózott és furcsa lettem... Pedig sosem voltam ilyen...

Ilyesmi gondolatok foglalkoztattak, s már épp visszafele fordultam , hogy hazamenjek, amikor hátamnál motor hangjára lettem figyelmes ... Az ismeretlen motoros közeledett felém, majd nagy köröket írt le körülöttem...

Fogalmam sem volt mit kezdjek.. eléggé megvoltam ijedve, de tudtam, ha elkezdek futni , a motoros úgyis utolér.

Azonban a motoros egyszercsak megállt, s mintha már rég ismertük volna egymást olyan hangnemben megkérdezte, haza vigyen-e .

Amikor hangtalanul nemet intettem a fejemmel és elindultam, így szólt :

-Ugye nem ijesztettem rád túlságosan ? Egy ilyen lánynak mint te ilyenkor már az ágyban lenne a helye...

-Igen , tudom ... -válaszoltam nem túl bőszavúan... hogy is bízhatnék meg egy ismeretlen srácban...

-Na jó... hát akkor jó éjt ! - köszönt el a srác, s hangos robajjal elhajtott a motorral ...

Csak ekkor döbbentem rá, miért is volt nekem végig olyan furcsa a srác arca : A telihold fényében láttam, hogy vörös volt a szeme ...

Próbáltam magammal elhitetni ,hogy csak képzelődtem... de sehogysem ment..

a maradék utat a lakásunkig futva tettem meg ... s nagy nehézségek árán felmásztam a szobámba ... Rögtön becsuktam az ablakot... átöltöztem... lefeküdtem... s csak reménykedtem benne ,hogy nem lesznek rémálmaim... ........

3.fejezet

Persze hiába reménykedtem benne....reggel szörnyen ébredtem. És sajnos arra is emlékeztem nagyjából,hogy mit álmodtam...de bár ne emlékeznék... A tegnap esti srác álmomban egy tetoválást rakatott a könyökömre,hogy mindig emlékezzek rá, mivel ő sem tudna elfelejteni.......

Az álmom furcsa gondolataival mentem ,hogy megtegyem a szokásos reggeli zuhanyozásomat.

Már megfürödtem,és a hajamat szárítottam,testemet törölközőbe csavarva,amikor furcsa dologra lettem figyelmes a könyökömön... ugyanis tényleg rávan tetoválva valami...egy körben valami logó...nem ismerem...

Éppen időben kaptam a kezem a szám elé,nehogy elsikítsam magam.... ez csak nagyon nehezen sikerült.....

A nap hátralévő részében is egész végig nyugtalan és ideges voltam.Azonban fontos elhatározást hoztam: ma este újra kiszökök, mivel muszáj utánajárnom a srácnak, és hogy mi igaz az álmomból....

4.FEJEZET

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2013 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

TeliholdWhere stories live. Discover now