İspanya'ya gidiyorduk.Arabayı bir kenara çekip dinlendik.Biraz yorulduğumuzdan dolayı saat 13:30 'da uyanmıştık.Zaman kaybetmeden yola koyulduk tabi ben uykulu bir şekilde arabayı sürüyordum.13 km gittikten sonra tamamen gözlerim kapanmıştı.Arkadaşım beni sarstı.Tekrardan ayıldım.Ama gözlerim tekrer kapanmıştı.Sol şeritten gelen arabaya çarptık.Arkadaşımın burnu kanıyordu.Benim ise kafamda büyük bir şişlik ve kolumda kırık vardı.Karşı taraf burnu bile kanamadan çıkmıştı.Onun masraflarını karşıladık.Bizi hastahaneye kaldırdılar.Arabam ve arkadaşım Ali için çok üzülmüştüm.Arabam eski olduğu için parçalarıda çok zor bulunuyordu.Arabamızın tamir olması için 3 ay beklemeliydim.Fakat bu masraf bana fazla patlamıştı.Arkadaşımdan borç alarak tekrar vermek şartıyla söz vermiştim.Arkadaşım taburcu olmuştu fakat benim daha taburcu olmama çok vardı.2 ay çıkarmazlardı beni buradan İspanya maçlarını görmek için can atıyorduk.
-------------------2 AY SONRA --------------------
Taburcu olmuştum sapa sağlamdım.Arabamı 2 aya bitirmişlerdi çok şaşırmıştım.Arabaya bindik yola koyulduk bu haftasonu maç vardı. İspanya'ya karşı İngiltere biz İngiltere taraftarı olarak girecektik.Haftasonu yani Cumartesi olmuştu.Maç başladı.90 dk dan sonra 1-1 kalmıştı.İki takımada 1 puan gelmişti.İspanya'dan sonra Rusya'ya gidecektik. YOLCULUK BAŞLIYOR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE HAYAT
RandomHayatta olmanın kıymetini bilmeliyiz şimdi kitaba bakalım ve öğrenelim...