DIQ : Chap 7

112 13 2
                                    

ABAIKAN TYPO EH,HIHIHI

"Don,t you dare to slap him." halang Anisyah dan menepis kasar tangan Lina.

"Kau siapa ah!!! Nak larang aku bagai!!!" Tengking Lina.

"Kau tu budak baru kat sini, so better kau jangan cari pasal dengan kitaorang" sinis Nurin memberi amaran dengan lagaknya.

"Look i care." jawab Anisyah dan tersenyum sinis disebalik masknya.

"Kau tu pelajar baru lagi kat sini tapi kau dah buat hal kenapa ah!! Memandangkan kau pelajar baru so better kau melutut dan minta maaf dengan aku NOW!!" Kata Lina dengan tangannya disilangkan didada.

"Aikk!! Jap, kau tak dengar ke yg pengetua ada cakap yg kmi ni pelajar lama bagi org yg lama kat sek. ni, tapi pelajar baru bagi org yg baru kat sek. ni, kau tak dengar ke atau buat buat lupa or pekak" Sinis Anisyah membalas.

"AKU KATA NOW KAU MINTA MAAF KAT AKU!!! OR HIDUP KAU NGAN GENG KAU TAK AKAN TENTERAM LAGI LEPAS NI!!!!" Tekan Lina dengan muka yg bengis.

"Well, kalau aku tak nak juga, apa kau nak buat?" jawab Anisyah dengan selamba. Semua pelajar yg dlm kelas 5RD tu tercengang kecuali DangerKing .

"Kau memang nak mautkan, so aku tunaikan. Nia jom settlekan minah miskin ni" Kata Lina dengan senyum sinis terukir dibibir.

Tanpa membuang masa Nia, Syerin, Nurin dan Intan menuju kearah Lina. Setelah itu Lina mengggantikan tempatnya dengan Nia untuk memberi ruang kepada Nia sebagai leader dorang.

"Kau memang salah pompuan sbb cari pasal dengan aku, so now aku akan bagi kau 'HADIAH' untuk mengaluh aluhkan kedatangan kau sebagai 'MANGSA' kitaorang yg baru" kata Nia dengan tangan disilangkan didada dan senyuman sinis terukir dibibir, tak lupa juga gengnya yg turut mengukir senyuman sinis.

"So??? Apa tunggu lagi bagilah 'HADIAH' kau tu nak juga aku 'MENYAKSIKANNYA' kan" sinis Anisyah menjawab. IQ turut tersenyum sinis disebalik mask mereka.

"Psst! Knp minah tu tak takut dengan DQ tu eh, kalau aku lah dah nak terkencing aku" Bisik seorang pelajar girl dengan kawannya disebelah, tetapi bisikan tersebut didengari oleh Anisyah dan menyebabkan Anisyah tersenyum penuh makna.

"Well buat apa nak takut dengan minah acah Diva ni , cis!! Tak kuasa aku nak takut bagai ngan dorang ni, setakat 'hadiah' tu jak dorang bagi aku tak kesah pun tapi bila aku balas aku akan bagi 'HADIAH' yg besar dari dorang bagi." Sampuk Anisyah. Pelajar itu terus menelan air luar sebaik saja Anisyah berkata tentang HADIAH pula.

DQ mendengus geram bila Anisyah berkata sedemikian.

"Kau tunggu pompuan, kau belum kenal siapa aku lagi" desis hati Nia dengan senyuman 1001 makna.

Nia memberi isyarat kepada Intan untuk buat apa yg patut bagi memberikan 'HADIAH' mereka itu kpd IQ.

Intan yg faham akan isyarat itu terus mengajak Syerin dan Nurin untuk keluar kelas bagi mengambil 'HADIAH' tersebut.

"Knp dorang keluar, ouh aku tahu!! Nak ambil 'HADIAH' tu kan." Teka Anisyah sambil mengangkat keningnya berapa kali.

"Kenapa kau tak takut langsung eh" Tanya salah sorang dari FireKing a.k.a geng mamat acah yg selalu IQ panggil tu.

Pertayaan dari Hafiq ahli FireKing tu mendapat semua perhatian dlm kelas tu termasuk IQ dan DK. Anisyah mengangkat sebelah keningnya sebelum menjawab....

Đəřrıère ÌčəQųēəňWhere stories live. Discover now