Selam!Bady ile buluştuk tekrar. Satır aralarında Bade'ye destek, bize gülücükler verin lütfen ballı bademli kurabiyeciklerim. :D Siz Bady okurlarını badem kurabiyesi ilan ediyorum. Kabul mü? Yorum ve votelerinizle destek verin lütfen. Keyifli okumalar. Öpüyoruz çok çok. <3
İnstagram: sehnaz.gulsenn
♛
♫ Ayça Özefe - Yıkılmam Asla ♫
2.Bölüm: Ben Hiç Kovulmadım...
Koşulsuz güvenmekle hata mı ediyoruz?
Kendimi karanlık koridorda ışığa ulaşmak için delicesine koşan bir kedi gibi hissediyordum. Korunmaya ihtiyacım vardı. Hem zihnimin yoğunluğundan hem de beni alt etmeye hazırmış gibi gözlerimin içine bakan tekinsiz harelerden...
Ah bir de dost kazığından!
Seni badem niyetine kıtır kıtır yiyeceğim Nevin!
Boynumu ovuşturarak kuru kuru yutkundum. Kendimi bu işten sıyırmam gerekti. Az önce bok çukuruna ilk adımımı attığım, o çukurun içine gireceğim anlamına gelmiyordu.
"Ah!" diye silik tebessümümle adamın yoğun bakışlarına karşılık verdim. "Çıktıyı kardeşimden rica etmiştim. Kuvvetle muhtemel onun da gözünden kaçtı. Biraz yoğun çalışıyor kendisi."
Kendimden Sokrates savunması beklerken, sıvalama yalama tadında bu denli berbat bir açıklama beklemiyordum.
Şaşırt beni Bade...
"Kendi işimizi kendimiz hallettiğimiz sürece daha güvende olacağız. İşinizi başkasına bırakmayın bir daha Yasemin Hanım."
Ölümüne diklenebilirim. "Yasemen!" diye üstüne basa basa düzelttim. "Bade'yi tercih ederim. Yasemen'i kimseye paylaşmıyorum."
Bana diklenecek durumda mısın, sorusunu bakışlarında gördüğüme yemin edebilirim. Nevin'in hatasından sonra kendimi koruyamayacak kadar küçük düşmüştüm.
Üzerinde durmayarak profesyonel yönetici kimliğine aniden büründü. "Nevin sizden bahsetti. Ayrıca yaptığınız dosyalara da göz attım. Beklediğimin üstündeydi. CV dosyanızdan çok daha iyi. Kitap işini isminizden daha iyi kapmışsınız. Nevin sizden bahsettiğinde görüşmeye bile gerek duymamıştım. Direkt işe başlamanızı isteyecektim fakat benim istediğim başka."
Bu profesyonellik karşısında asla avanakça davranmayacaktım. Laf sokmayı araya sıkıştıran kurnaz patron Kıraç Gökdeniz, karşısında pısırık bir Bade görmeyecekti.
"Nedir tam olarak?" diye sordum etkili bir ses tonu takınarak. Tabii karşımdaki yönetici sınırları zorlayan bir auraya sahip olduğundan onunla baş edemeyecek gibi hissediyordum.
Masanın üstüne abanan kollarını hareket ettirdiğinde adım adım hareketlerini izledim. Beynim benden izinsiz her birini kayıt ederken, bunun yanlış olduğunu söylemek istiyordum ama kimin üstün olduğunu bilirsiniz. O kayıt etmek isterdi benim gözlerim aldığı komuta boyun eğerek istediğini verirdi.
"Asistanım olacaksınız fakat kitapların son okunmasını sizin yapmanızı istiyorum," diyerek duraksadı. Söylediklerinin anlaşıldığından emin olmak için yüzümü inceledi. "En azından isteyeceğim belirli kitapların son okunmasını."
Onur duyacağım bir teklifle geliyordu. Ruhumun dehlizlerinde bastırılmış duygularıma bir artçı şok yaşatarak beni sarsıyordu. Çok uzun zamandır işlerim övgü almıyordu. Sırf bu yüzden kabul edebilirdim fakat bir sorun vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ADAMIN DAĞINIK YATAĞI
HumorSesimi duyuyor musun? Yitip gitmeden sana sarılmalıyım. Gün geceye kavuştuğunda geç olabilir sevgilim... Sesimi duyuyor musun? Sesimi duymalısın; ben ellerinden kayıp gitmeden, soğuk bir gecede uçurumdan aşağı düşmeden, soluğum kesilmeden... ve ben...