Kapı kitlenmis virane olmuş , duvarlar örümcek her yanı cökmüş . bu ayrılık niye boynumu bükmüş . babamıza hasret baba ocagı . Dostlar çalmaz olmus kapimizi . haber sormaz olmus emmi dayi ne bileyim be babam sen gittikden sonra kimse kalmadi yanimizda kimse selam vermedi senin sigaranin dumanini koklamak varken sen niye kara topragi koklar oldun be baba . bilmiyorum hayat nasil gecer sensiz nasil biter bu hasret ne zaman biter bilmiyorum . ama inan ben seni seviyorum baba . hani ikimizde bellu etmezdik sevdigimizi ben bilirdim senin icden icden beni sevdigini bayram gunu oldugunda ben senin elini öpmeye uzanirdimda utanirdin yaa neden utandik baba birbirimizden . hani bizim bi evimiz vardi . bi oda bide salonu vardi hani ben o evde dogdum o evde sünnet oldum o evde büyüdüm . komsumuz vardiya bagdat teyze seni bana sordu sol yanim titredi be baba . hasretinde o ev bile çökmüş boynu bükülmüş . sana hasret babam ocagimiz sana hasret . sen gittin gideli kara yas bürüdü başımı işlerim ras gitmiyo ne biliyim iste ne istersem ymtersi oluyo gel be baba artik gelde kurtulayim şu kara gunlerden . ben arada bi yanina geliyorum kimseye gorunmeden kimseye soylemeden senle konusyorum basinda bekliyorum sen beni goruyosun biliyorum ama keske bide kalsanda sarilsak hasret kaldim be babam biraz sigara biraz yavan anadolu erkegi kokuna ne biliyim simdi sariliyorumda pöfül pöfül toprak kokuyosun . neden be baba , yüregi daglardan büyük adamı neden 10 liralik beyaz bez barcasina sardilar ki . bilmiyorum nasil olduda sigdin o kucucuk bez parcasina icine . sen bi kükredin mi karşı dagdan coban ahmet bile duyardi nasil olduda kisildi sesin . hani eski küçük kutu gibi evimizde örümcekleri temizlerdik yaa artik onu temizleyende yok be babam ikimiz gülüşerek temizlerdik ben senin ciktigin merdiveni tutardim sallandimi korkardin kizardin sonra güllerdin yaa hani ben küçüktüm neden o günlere dönemiyoruz ki baba . hiç unutmam bi gün ben oynamaya gitmiştim arkadaşlarimla aksama doru geldim bizim evin onunde lacivert renkli bi bisiklet duruyo eve girdim baba dedim kapinin onume bisiklet koymuslar kiminse dedim . ( bu arada ben daha bisiklet sürmeyi bilmiyorum ) . git bak bakim kiminmis diyip ben kapinin onume kosarken pesimdrn gelip o senin oglum sana aldim begendin mi diyince gözümdeki sevince nasil bakmistin oyle bende hadi baba ögret bana bisiklet surmeyi dedigimde beni bindirip biraz goturdukden sonra biraktin yaa sonra geri durduramayip dustum pesime kostun hemen kaldirdin varmi biseyin oglum diyip anlimdan öptügündeki o endişen benim unutulmazim be babam bugunde yoksun napicam ben simdi kimle kumanda kavgasi yapicam sen haber ac dediginde bende baba sunu isleyelim diye kime diyicem soylesene baba ben kime baba diyicem senden baska ...