27.Bölüm

1.4K 103 262
                                    

FLASHBACK: Nisa gittikten 1 Hafta Sonra Barış'ın Ağzından ||

Bizimkilerin ısrarıyla beraber bir mekana gelmiştik. Kafam dağılsın diyeymiş. Annem ölüyor Nisa'm gitmiş kafamı dağıtabilecek tek şey bir kurşun falan olurdu herhalde. Annemin yanında ısrar ettikleri için de hayır diyememiştim. Tabii onlar içtikçe dağılmışlardı. Ben de köşeme çekilmiştim. Boş boş etrafa bakınırken yanıma gelen tanıdık simayla beraber sıkıntıyla bir nefes verdim. Bu Nisa'nın eski arkadaşı Melisa'ydı. "Selam Barış." "Selam." Yanıma otururken derin bir nefes aldım. Nisa'yı hatırlatan her şeyden nefret ediyordum.

"Nasıl gidiyor?" "İyi gidiyor." "Barış... Bıraktı değil mi seni? Ama takılma ya Nisa öyle. Kendi mutluluğu için birilerini kullanmayı çok sever. Daha ilk günden söylemişti bize seni terk ede..." "Nisa beni terk etmedi. Biz gayet mutluyuz. Ayrıca onunla ilgili böyle konuşamazsın." Ah hâlâ Nisa'yı koruma çabamı anlamıyorum. Ama kimse onunla ilgili abuk subuk konuşamazdı. Melisa gülerken ona baktım. "Aynı Nisa'dan bahsettiğimize emin misin? Yoksa terk edilmeyi mi hazmedemedin?" Ben de güldüm. "Ben anladım seni." "Neyi anladın acaba?"

"Nisa'yla aranızın neden bozulduğunu..." "Nisa bu dediklerime alınacak bir kız değil."Ona döndüm ve aramızdaki mesafeyi biraz azalttım. "Değil tabii ki. Sen sadece... benden hoşlanıyorsun." O da bana döndüğünde gözlerime bakmıştı. Gözlerimi kaçırmadım ve tam içlerine baktım. "Doğru. Hoşlanıyorum senden." Gülümsedim. Duymak istediğim tam olarak buydu.  "Ve ben Nisa'yı seçtim. Bunu kabullenemiyorsun." Elleri saçlarımın arasına giderken güldü. "Nisa seni terk edecek. Bugün değilse bile başka bir gün. O zaman gelince sen de yanlış bir tercih yaptığını anlayacaksın." "Doğrusu arkadaşının sevgilisine bu kadar yakın olan bir kadını tercih etmekti sanırım?"

"Barış... Sen sıradan birisi değilsin. Sadece Nisa'nın sevgilisi de değilsin benim gözümde. Ben senin için Nisa'yla aramı bozdum." Güldüm. Sonra bakışlarımı çektim ondan. "Sevgilimin arkadaşlarıyla olacak bir adama mı benziyorum?" "Nisa'nın arkadaşı değilim ben de." "Nisa da değilsin ama. O zaman ilgi alanına girmiyorsun." "Bu neydi şimdi?" "Biz Nisa'yla mutluyuz sen de artık şuradan  gidebilirsin yavaş yavaş demekti." Melisa yanımdan giderken derin bir iç çektim. Biz Nisa'yla mutluyduk neden böyle olmuştu sanki? Beni sevmemesinin sebebi neydi?

Berkan ve Cemal zaten ayrı bir boyuta geçtikleri için oradan hemen çıktım. Arabanın önüne yaslanıp bir sigara yaktım. Sürekli sigara kullanan biri değilim aslında ama arada böyle ihtiyaç duyuyormuş gibi hissediyorum. Telefonu çıkarıp biraz sosyal medyada dolaşmaya başladım. Nisa'nın bir şey paylaştığını görünce hemen açıp baktım tabii. Gayet keyfi yerindeydi. Gece eğlencelerine başlamıştı. Biz de burada arkasından ağlıyorduk işte. Hâlâ takipten çıkmaya kıyamadığım için kendime kızdım biraz. Ama iyi olmuştu işte. O hayata döndüyse ben de dönecektim elbette. Zor olsa da...

Flashback Son Barış'ın Ağzından ||

Eve gelmiştik. Arabadan indiğimizde Nisa'ya bakıp gülümsedim. Beraber apartmana girerken geçen günden dolayı hâlâ beni görenler ters ters bakıyordu tabii. Gerilince Nisa'yı kendime çekip sardım sıkıca. Elini de sımsıkı tuttum. Bana güç veriyordu. "Seni seviyorum Nis." "Ben de seni seviyorum Baroska." Evin önünde durduğumuzda meşhur üst komşum da aşağı inerken beni ters ters süzmüştü. Derin bir nefes alıp anahtarı Nisa'ya uzattığımda bu kez de Nisa'yı süzdüğünü gördüm. Artık sakin sakin de duramıyordum.

"Nisa nişanlım benim. Yakında düğün de yaparız, bir çeyrek falan takarsın artık." O bana ters bakışlar atıp giderken arkasından güldüm. Gerçekten insanlar tuhaftı. Nisa da bana bakıyordu tabii gülerek. Kapıyı açtıktan sonra beraber içeri girdik. "Niye öyle dedin ki kadına şimdi?" "Sana öyle bakınca tek gecelik ilişki yaşıyormuşuz gibi. Sinirlendim." Nisa dudağıma uzun bir öpücük bırakırken ikimiz de gülümsedik. "Bizimki nasıl bir ilişki peki?" "Ömürlük olması umudum." "Bence de ömürlük olsun bizimki..." Dudağıma bir öpücük bırakırken gülümsedim. "Barış..." "Söyle güzelim..." "Cemal ne zaman gelir?" "Bilmem."

Sil Gözünün Yalnızlıklarını Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin