Yatağımda uyurken bir sarsıntıyla yataktan düşüp, yere kapaklandım. Bu da neydi şimdi? Hava mı bozdu, diye camdan dışarı baktığımda, havanın normal, denizin ise çarşaf gibi olduğunu gördüm. Tam o sırada İnci'm tekrar sarsıldı ve duvara yapıştım.
Hızla şapkamı taktım, silahımı ve kılıcımı kuşanıp güverteye çıktım.
Güvertede bir koşuşturmaca hakimdi. Gibbs beni görür görmez yanıma geldi ve direkt söze girdi.
- Kaptan tanınmayan bir gemi bize ateş açtı. Hiç bir uyarıda bulunmadan bizi top yağmuruna tutmaya başladı. Ne yapmalıyız, emirleriniz nedir kaptan?
Güvertede korkak tavuk gibi bir o yana bir bu yana savrulan mürettebatı bırakıp üst kata dümenin başına geçtim. Dürbünümü çıkarıp gemiyi incelediğimde onunla tekrar karşılaştığımı anladım. Kader tüm borç toplayıcılarını bir anda üstüme salmak zorunda mıydı?
Bu William Kidd'di. Korsan toplayıcısı.
İlk zamanlarda işe yasal bir korsan toplayıcısı olarak başlamıştı ve yağmalama izni bile almayı başarmıştı ingiliz hükümetinden. Hatta gemisini de hükümet vermişti. Gemisinin adı ise Macera Kadırgası'ydı.
Ancak sonra kendini korsanlığın büyüsüne kaptırdı ayrıca bir korsan toplayıcısıyken maddi durumu pekte iyi değildi. Yani kısacası korsan olma yolunda ilerlemek zorunda kalmıştı.
Yaptıkları anlaşılınca ise parasını kaybettiği yetmezmiş gibi ünvanı ve onurunuda kaybetmişti. İşte bu yüzden, korsanlardan intikam almak için tekrar yelken açmış olmalıydı.
İyi ama neden hepsi de beni buluyordu? Üstelik ona pek de bir şey yapmamıştım, yalnızca korsanlığa başladığını, hükümete duyurmuştum.
Gemiye isabet eden bir topun daha darbesiyle sarsılan İnci beni düşüncelerimin kolları arasından sıyırıp atmıştı.
İşte şimdi savaş zamanıydı. Aslında bu benim lehime olacak bir saldırıydı. Davy ile olan anlaşmamı derinden etkileyecek bir savaş.
☠😈☠😈☠😈☠😈☠😈☠😈☠😈☠😈
William Kidd'in gerçek hayatını öğrenmek isteyenler google'dan araştırabilir. Ben hayatını biraz değiştirerek yansıttım hikayeme.
Bölümü nasıl buldunuz?
Sizce bu saldırı neden Jack'in lehine?
İyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaptan Jack'in Borcu
FantasyHer zaman bir kaçış yolu olan kaptan Sparrow ya bu sefer kaçamazsa? Bir düşünsenize neler olurdu? Efsanevi kaptan Jack Sparrow, Davy Jones'un vicdanına kalsa neler yaşanırdı? Davy Jones'un uzun yıllardır peşinde olduğu intikamının hikayesidir bu! Bu...