20. Bölüm Rüya

12.7K 727 57
                                    

Selaammmm kalbimin içleri umarım bölümü beğenmişsinizdir şimdiden iyi okumalar yukarı da ki şarkıyı açmayı unutmayın.


Kalktığımda kulağıma ulaşan melodi ile gözlerimi gülerek açtım bu şarkı Turan'ın en sevdigi şarkıydı ne zamandan beridir çalıyordu acaba. Ne diyor du şarkıda?

"Tenin almış beyazlığını aydan
Saçlarının rengi geceden
Bundan geceye sevdam
Sen örterken benimle kalbini
Al aklım gibi hissimi
Al çünkü özlüyorum. "

Şarkıyı gülerek dinledim ne zamandır çalıyor bilmiyorum ama uyandığımda bu güzel şarkıyı duymak mutlu etmişti beni. Yavaşça başımı sağ tarafıma çevirdim turan elimi sıkı sıkı tutmuş başını da ellerimizin üzerine koymuş uyuyordu. Duvarda ki saate baktım saat öğlen iki'ye geliyordu. Derin nefes aldım ne zaman uyumuştu acaba. Sakince koluna dokunup konuştum.

"Turan." Bir kere seslenmemle uyanmasına şaşırmıştım. Normalde bizim time kaç kez bağırıyorumda uyanmıyor. Turan elimi elinden çektiğinde kendimi boşlukta gibi hissettim ama hemen kendimi topladım.

"İyi misin?" Başımı olumlu anlamda sallayıp konuştum.

"İyiyim. " Turan başını olumlu anlamda sallayıp derin nefes aldı. Bir kaç dakika sonra daha yeni duyduğu melodiyle gülüp bana baktı.

"Ne zamandır çalıyor? " dedim merakla Turan elini saçlarına daldırıp hafif yanaklarını şişirdi.

"Dün gece den beri." Anladım dercesine başımı olumlu anlamda salladım.

"Turan doktorla konuş çıkalım. Evde dinleneceğim söz." Turan bir iki dakika beni süzdü sanırım hasar tespit kontrolü yapıyordu. Sonra gözleri gözlerime değdiğinde derin nefes alıp geri verdi.

"Tamam." Dedi. "Ben gidip bir konuşayım." Başımı salladım sadece. Turan odadan çıkıp gittiğin de telefonum çaldı. Arayana baktığım da Elisa olduğunu gördüm.

"Efendim Elisa."

"Alo abla nasılsın? Çok korktum iyisin öyle değil mi?" Elisanın ağlamaktan çatallaşmış sesini duyduğum an içim gitti. Derin nefes aldım sesim güçlü çıkmalıydı.

"Sakin ol güzellik iyiyim merak etme."

"Doğruyu söyle gelebilirim bak gerçi amcan izin vermeye bilir ama ben g..."

"Elisa iyiyim canım ufak bir sıyrık sadece." Elisa iç çeke çeke konuşmaya çalıştı.

"Ufak bir sıyrık." Bu bir soru değildi emin olmak istiyordu sadece, sesime hafif yumuşak tutup Elisa'yı tekrarladım.

"Evet güzelim ufak bir sıyrık." Derin bir nefes aldığını duydum. Bende derin nefes aldım. " Ee anlat bakalım çalışmalar nasıl gidiyor?"

"İyi aynı sabahtan akşama kadar test çözüp video dinliyorum." Elisanın bıkmış sesine gülüp konuştum.

"İyi bakalım devam et böyle güzelim umarım güzel bir avukat olursun."

"İnşaallah abla." Elisa yiğidin isteği üzerine avukat olmak istemişti şimde de avukat olmak için çok uğraşıyor du. "Abla sonra konuşsak olur mu?"

"Olur güzelim kendine dikkat et öpüyorum."

"Siz de." Telefonu kapatıp yatağın üzerine bırakıp ayağa kalktım yaralarım acıyordu yavaş ve minik adımlarla tuvalete girip işlerimi hallettim. Lovabonun karşısına geçip kendime baktım uzun uzun sonra yüzüme buz gibi suyu çarptım. Çeşmeyi kapatıp yüzümü kuruladıktan sonra tuvaletten çıktım. Yavaş adımlarla yatağa yürürken kapı aniden açılınca şaşkın şekilde kapıya döndüm. Abim ve Mert sinirle yanıma gelip her iki kolumdan tutup yatağa yatırdı.

Gölge Timi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin