Rozdział 1

310 13 6
                                    


Na peron 9 3/4 aportowała się ze swoim wujkiem Morfinem.

Dziewczyna pożegnała się z nim i weszła do pociągu. Zaczęła szukać miejsca, żeby mogła sobie poczytać.

Przypadkiem weszła do przedziału starszych dziewczyn (siedziały tam: Veronica Malfoy, Natasha Lovegood, Hanna Weasley, Maya Lupin i Anna Granger.) Trochę się zawstydziła.

Gdy znalazła już ciszę i spokój, zajęła się czytaniem książki.

***

Po 2 godzinach jazdy jej przedziału zapukała dziewczyna w jej wieku.

- Cześć, mogę wejść? - spytała

- Jasne, siadaj - Sofia uśmiechnęła się i poklepała miejsce obok siebie- jestem Sofia. Czy my się znamy?

- Jestem Victoria Lovegood -dziewczyna usiadła - mogłaś spotkać moją starszą siostrę Natashę.

Po dłuższej rozmowie okazało się, że mają wiele wspólnego...

***

Uczniowie dojechali do Hogwartu przeprawili się przez jezioro i weszli do szkoły.

Przed Wielką Salą, pierwszoklasistów powitał profesor Dumbledore.

Opowiedział o Tiarze przydziału i domach, i wprowadził ich do środka.

Przeszli przez całą długość pomieszczenia i profesor zaczął wyczytywać. Po Abraxasie Malfoy'u, który trafił do Slytherinu i Rubeusie Hagridzie, nowym Gryfonie, przyszła kolej na Sofię.

Riddle usiadła na stołku, a nauczyciel nałożył jej Tiarę.

- Myślę, że odpowiedź jest prosta -odezwał się głos w jej głowie - gdyby nie twoje pochodzenie, byłabyś w Ravenclaw, jednak...


Zupełnie inna RiddleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz