𝟐𝟐/𝟎𝟗
Η ωρα ηταν ηδη 9 το πρωι. Η μητερα μ εβαζε σε κουτες τα τελευταια πραγματα. Σηκωθηκα και πηγα να φτιαξω ενα καφε. Προς εκπληξη μου πανω στον παγκο υπηρχε ενα κρουασαν βουτυρου με ζαχαρη αχνη και μια κουπα ζεστο καφε.
Μ-Καλημερα γλυκια μου
Ντ-Καλημερα μητερα
Μ-Ετοιμασες τα παντα? Σε 10 λεπτα θα ερθει ο Γουϊλιαμ να μας παρει
Ντ- Αμε! Τρωω και ντυνομαιΑνεβηκα πανω εβαλα μια μωβ καρο φουστα στυλ τεννιστικη με ασπρα καλτσακια και μια στενη ασπρη ζιβαγκο. Στα μαλλια μ για να τα στυριξω χρησιμοποιησα μια λιλα κορδελα/στεκα και φορεσα και τα γυαλια της μηωπιας μ με το χρυσο σκελετο.
Κατεβηκα και η μητερα μ, μου χαμογελασε και ανοιξε την πορτα. Βγηκαμε και πηγαμε με χρι την γωνια οπου μας περιμενε ο Γουϊλιαμ.
Στη διαδρομη ημουν στρεσαρισμενη, γιατι οσες φορες και αν ειχα ακουσει για τα παιδια του δεν τα ειχα γνωρισει ποτε ποσο μαλλον να μεινω μαζι τους. Με την Μισελ ειχαμε μιλησει μια δυο φορες και απο τα διδυμα ειχα δει φωτογραφιες.
Υστερα απο 45 λεπτα ειμασταν εκει.
Βοηθησα την μητερα μ και τον Γουϊλιαμ με τις βαλιτσες και αρχισα να περπαταβ πανω στο πετρινο δρομακι που οδηγουσε σε μια μεγαλη ξυλινη πορτα η οποια ειχε δυο φυλλα οπως στα καστρα απο τα παραμυθια. Μας ανοιξε ενας μεγαλος σε ηλικια κυριουλης ο οποιος ηταν ντυμενος με ειδικη ενδυμασια και κρατουσε μια πετσετα στο δεξι του χερι. Μας εβγαλε τα παππουτσια και μας εδωσε ενα ζευγαρι ασπρα παντοφλακια σαν αυτα των ξενοδοχειων. Ανεβηκα τις μαρμαρινες στρυφογυριστες σκαλες και μια υπηρετρια υποθετω με πηγε στο δωματιο μου. Ηταν τοσο μεγαλο. Το κρεβατι μ ηταν διπλο και ειχε και κουνουπιερα, πανω απο το ξυλινο μ γραφειο υπηρχε ενα παραθυρο που ειχε θεα τον πισω κηπο. Η ντουλαπα ηταν τεραστια και διπλα ειχε ενα μικρο μπαλκονακι με ενα παλιο τραπεζακι και μια καρεκλα. Οι τοιχοι ηταν ροζ απαλο και το πατωμα μαρμαρινο. Απεναντι απο το κρεβατι υπηρχε μια μεγαλη βιβλιοθηκη γεματη με παλια βιβλια.Βγηκα απο το δωματιο και εκανα μια βολτα να μαθω τους χωρους. Στο διπλα δωματιο απο εμενα ηταν το μπανιο κατι σχετικα καλο γιατι δεν θα χρειαζοταν να τρυγυρναω με την πετσετα σε ολο το σπιτι. Σχετικα κοντα ηταν το δωματιο της Μισελ η οποια ελειπε οπως και τα διδυμα τα οποια εμεναν στον πανω οροφο διπλα στην κρεβατοκαρα των γονειων.
Κατεβηκα στο -1 με το ασανσερ. Εκει ηταν που εντυπωσιαστηκα. Υπηρχε σαουνα, τζακουζι και πισινα. Ανεβηκα πανω και ρωτησα τον Γουϊλιαμ αν μπορουσα να χρησιμοποιησω την σαουνα για να ηρεμησω επειδη οι τελευταιες μερες με ειχαν στρεσαρει αρκετα.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝓐 𝓭𝓲𝓯𝓯𝓮𝓻𝓮𝓷𝓽 𝓽𝓸𝓾𝓬𝓱
ParanormalΕνα κοριτσι ηλικιας 16 ετων, η Ντελαϊλα, χανει τον πατερα της απο εγκεφαλικο. Η μητερα της αποφασιζει λοιπον να συγκατοικησουν μαζι με τον Γουϊλιαμ, τον πατριο της, καθως εχουν περασει κοντα 6 μηνες απο τον θανατο του πατερα της. ο Γουϊλιαμ εχει 3 π...