33

2.2K 188 28
                                    

Yoongi pod náporem ostrého ranního slunce otevřel oči. Litoval, že včera nestihl zatáhnout závěsy. Nicméně příjemné teplo vedle jeho těla ho hned od takovýchto myšlenek odvedlo.

Jimin se že spánku tulil k jeho hrudi. Světlo ho očividně nijak netrápilo, ani alfa, který se přetočil na bok, aby se mohl kochat pohledem na svého čerstvě označeného omegu.

Rudá značka na jeho bělostném krku přímo zářila. Yoongi na ni byl pyšný, povedla se mu. Byla sice velká a hluboká, ale nikde nebyly vidět známky zanícení. Omegy tělo svého mates pomalu, ale jistě přijímalo.

Černovlásek se pomalu vymanil z Jiminova objetí a stále nahý vzal omegu opatrně do náručí. Alfa se chtěl do jeho příjemného tepla zabalit a zůstat tak třeba po zbytek života.

Místo toho však spícího chlapce zodpovědně odnesl do jeho hnízda a pohodlně ho uložil.

Přede dveřmi už na něj od Marry čekal připravený tác se snídaní v podobě malého švédského stolu spolu s kelímkem pilulek pro Jimina a džbánkem vody s dvěma skleničkami.

Yoongi to vše nanosil na noční stolek a na jeden z talířů začal nandavat porci pro omegu. Zvolil sladkou variantu, takže palačinku s karamelizovanými hruškami a zakysanou smetanou.

Alfa se cítil provinile, když vstupoval do skříně a nesl spícímu omegovi jídlo a prášky. Jimin stále ještě spal, což znamenalo, že ho Yoongi musel vzbudit, aby zkontroloval, že si v čas vezme léky.

Pomalu, aby ho případně nevyděsil mu položil ruku na rameno. Jenže místo, aby s ním lehce zatřásl se zase rychle stáhl. To co ještě ráno bylo jen příjemné tělesné teplo, se vyklubal v horečku.

Omega ležel mezi polštáři celý zpocený a těžce oddechoval. Starší to přisuzoval reakci těla na nové propojení s alfou, přesto ho ten stav nijak nepotěšil.

Hlubokým výdechem si dodal trochu odvahy a znovu se natáhl k jeho rameni a tentokrát už se mu podařilo omegu trochu probudit.

"Jiminie?" alfa nasměroval Jiminovi mžouravé oči za svým hlasem. Stále vypadal, že neví o světě ale Yoongi byl alespoň rád, že ho nevyhání z jeho bezpečného místa.

Alfě se horko těžko podařilo omegu nakrmit, nesnědl však více než pár soust, a přinutit ho zapít prášky, tak do sebe dostal alespoň dostatek tekutin.

Yoongiho dobrá nálada se vytratila jako pára nad hrncem. Nahradily ji starosti o drobného chlapce v jeho skříni.

Pravidelně ho chodil kontrolovat a v polospánku ho nutil co nejvíce pít, aby ze sebe tu horkost vyplavil. Měnil mu studený obklad na čele, ale nezdálo se, že by to zabíralo.

Jimin se ze spánku celý třásl. Byl zabalený do klubíčka a svíjel se hlodavou zimnicí. Alfa mu nakonec do hnízda raději přinesl velkou černou peřinu a pořádně ho zachumlal.

Yoongi byl z Jiminova stavu zoufalý. Každou chvíli nakukoval mezi kabáty a ujišťoval se, že se černovláskovi stále zvedá hruď.

"Marry?" bylo kolem odpoledne, když alfa scházel schody a hledal starší betu v naději, že bude vědět, co dělat.

"Pane Yoongi! Teď nemůžete nechat Jimina samotného, určitě se po Vás shání!" hospodyně vystrčila hlavu z kuchyně a už chtěla Yoongiho pěkně otočit a dotáhnout zpět k omegovi.

"Jimin má horečky a ještě se neprobral" vyhrkl alfa zoufale, možná i trochu vztekle. Označil si omegu a teď se o něj neumí postarat.

Beta se zarazila a na chvíli zpanikařila stejně jako pán domu. Ale nakonec jen vydechla, mávnutím ruky naznačila Yoongimu, ať nikam nechodí a zmizela zpět v kuchyni.

Alfa nervózně přešlapoval na místě. Strašně ho to táhlo se otočit na patě a utíkat omegu utišit a ideálně ho z té horečky vymazlit.

Potřeboval další dávku supresiv. Rozum mu začínal dávat výpověď a on se pomalu bál, aby Jiminovi neublížil až se vrátí.

"Mám tu nějaké prášky na sražení horečky, tak mu dávej každé tři hodiny půlku, dokud se to nezlepší" Marry přiběhla zpět k přešlapujícímu Yoongimu a vytiskla mu do dlaně platíčko pilulek.

"Neboj se o něj Yoongi, je to jen tím heatem, omegám se to stává" hospodyně mateřsky položila alfě ruku na rameno a povzbudivě ho stiskl.

Yoongi se na ni vděčně usmál a s trochu odlehčeným srdcem se vracel zpět k Jiminovi.

Cestou se ještě zastavil u nočního stolku pro svá supresiva. Přestože hned vedle byla sklenice s vodou, polkl prášek nasucho a raději ji vzal pro mladšího.

Omega byl ve stejném stavu, v jakém ho zanechal. Z chvějícího se klubíčka pod peřinou koukaly jen černé neupravené vlasy.

Alfa si nad tím pohledem bolestivě povzdechl. Ještě včera viděl Jiminova zvědavá, hravá očka, když si upravoval hnízdo, energické tělo, lačnící po jeho dotyku. Dnes z něj zbyla jen hromádka neštěstí.

"Jiminie~" dovolil si kleknout mezi vlastní košile a odkrýt mu alespoň hlavu. Omega ze spánku zaskuhral nad náhlou ztrátou tepla, zároveň se ale konečně mohl nadchnout čerstvého vzduchu.

Jimin ospale zamžoural směrem k Yoongimu. Vlastní oči mu nedovolovaly pořádně zaostřit a tak se musel spokojit jen s rozmazanou siluetou.

Automaticky pootevřel rty, když mu na ně alfa zatlačil palcem a nabízenou vodou zapil rozlomený prášek.

Yoongi ho při tom konejšivě hladil po tváři a šeptal uklidňující slova, která nevnímal, ale zvuk alfy hlasu mu stačil k tomu, aby znovu zavřel oči a nechal se ukolébat do bezesného spánku.

Účinky léků byly znát téměř okamžitě. Jak na Yoongim, kterému přestalo bušit srdce a tikat v koutku, jak bojoval s chutí omegu vtáhnout do postele, tak i na Jiminovi, jehož tělo sice stále téměř hořelo, ale přestalo se třást.

Alfa si úlevou oddechl a vrátil se zpět do ložnice, doufal, že se omega brzy vzbudí a bude v pořádku.

Vypadalo to, že se Jiminův stav za poslední týdny zlepšil, i doktor to potvrdil. Jenže náhlá horečka Yoongiho vrátila zpět do reality.

On na zázraky nevěřil. A i když teď mohl Jimin trpět jen následkami heatu, v pozadí se skrývala velká černá hrozba a on nevěděl, jestli ji budou schopni uniknout.

S povzdechem otevřel velké okno a nechal do místnosti proudit chladný vzduch. Z kapsy vytáhl krabičku cigaret a nezdráhal se si jednu na uklidnění zapálit.

Jimin byl teď jeho omega. Nosil jeho značku. Patřil mu papírově i duševně. A Yoongi věděl, že za něj bude bojovat, i kdyby ho to mělo stát vlastní život.

Já vím, že jsem slíbila tuto kapitolu už včera... A kupodivu jsem ji i měla napsanou!... Jenže jsem s ní byla natolik nespokojená, že jsem jo prostě nemohla vydat...

Doufám, že se moc nezlobíte...

BloodyPrincess

Heart Boom/Yoonmin A/B/OKde žijí příběhy. Začni objevovat